• 15.813 nieuwsartikelen
  • 178.349 films
  • 12.227 series
  • 34.007 seizoenen
  • 647.593 acteurs
  • 199.101 gebruikers
  • 9.377.570 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

Dus je komt hem tegen en dan zeg je je bent een bijzonder onsympathieke vent.

lol

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Na Robbie "Kong" Green maken ook Jan "Double" Dekker, Alan "Chuck" Norris en James "Jammie Dodger" Wilson de overstap van de BDO naar de PDC. Het blijft toch pijnlijk dat behoudens de oude kliek (Adams, O Shea, Fitton, Waites, Robson etc.) alle enigszins goede darters zo snel mogelijk weg willen bij die bond. Extra pijnlijk is nog dat Wilson en Norris de nummers 1 en 2 van de BDO waren. Ik ben dan ook benieuwd of Scott MItchell en Jeff Smith na hun geweldige Lakeside ook nog aan een overstap denken.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Doe is lief

Ik weet dat A&L het niet zo bedoelt maar ik word altijd een beetje eng van uitspraken dat iedereen voor iemand moet buigen. 1000 wedstrijden is absoluut top maar Connors staat nog altijd op 1200+. Daarnaast vind ik Federer een bijzonder onsympathieke vent. Maar goed, de eerste sympathieke Zwitser moet ik nog tegenkomen.

Daarbij heb je in iedere tak van sport wel zulke helden. Dan kun je ook wel buigen voor Messi, CR7, Michael Jordan, Schumacher, Tiger Woods, het Nederlandse korfbalteam en noem ze allemaal maar op.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Na Robbie "Kong" Green maken ook Jan "Double" Dekker, Alan "Chuck" Norris en James "Jammie Dodger" Wilson de overstap van de BDO naar de PDC. Het blijft toch pijnlijk dat behoudens de oude kliek (Adams, O Shea, Fitton, Waites, Robson etc.) alle enigszins goede darters zo snel mogelijk weg willen bij die bond. Extra pijnlijk is nog dat Wilson en Norris de nummers 1 en 2 van de BDO waren. Ik ben dan ook benieuwd of Scott MItchell en Jeff Smith na hun geweldige Lakeside ook nog aan een overstap denken.

Het is wat Jan Dekker ook al zegt. Bij de PDC is het niveau hoger en heb je meer aansprekende toernooien. Ook die niet op TV komen.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4519 stemmen

Eergisteren al, maar als je dan een record aan century's pakt, dan toch wel op de manier hoe hij geel hier pot

Overigens deelde O'Sullivan vanaf dit moment het record met Hendry, die net toevallig jarig was die dag.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8160 stemmen

mjk87 schreef:

Eergisteren al, maar als je dan een record aan century's pakt, dan toch wel op de manier hoe hij geel hier pot

(embed)

Overigens deelde O'Sullivan vanaf dit moment het record met Hendry, die net toevallig jarig was die dag.

Geweldig van O'Sullivan en de manier waarop is geniaal. "Happy birthday Stephen!"

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Doe is lief

Ik weet dat A&L het niet zo bedoelt maar ik word altijd een beetje eng van uitspraken dat iedereen voor iemand moet buigen. 1000 wedstrijden is absoluut top maar Connors staat nog altijd op 1200+. Daarnaast vind ik Federer een bijzonder onsympathieke vent. Maar goed, de eerste sympathieke Zwitser moet ik nog tegenkomen.

Het is dan ook een figuurlijke buiging. Zoals ik een figuurlijke buiging maak voor mensen die wat toevoegen aan de wereld op diverse vlakken. Hoe je Federer onsympathiek kan vinden....lijkt me 1 van de aardigste gasten in de topsport. Heel down to earth.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

De 22 deelnemende teams aan de Tour 2015:

AG2R La Mondiale (Fra), Astana Pro Team (Kaz), BMC Racing Team (VSt,) Etixx-Quick.Step (Bel), FDJ (Fra), IAM Cycling (Zwi), Lampre-Merida (Ita), Lotto-Soudal (Bel), Movistar Team (Spa), Orica-GreenEDGE (Aus), Team Cannondale-Garmin (VSt), Team Giant-Alpecin (Dui), Team Katusha (Rus), Team Lotto NL-Jumbo (Ned), Team Sky (GBr), Tinkoff-Saxo (Rus), Trek Factory Racing (VSt) en de vijf wildcards Bora-Argon 18 (Dui), Bretagne-Séché Environnement (Fra), Cofidis Solutions Crédits (Fra), MTN-Qhubeka (ZAf) en Team Europcar (Fra)

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Krijgen die Duitsers als beloning voor het weer uitzenden nog een extra team ook in de Tour ook....

beavis

• 6627 berichten
  • 14803 stemmen

Het laatste deel van de snooker finale Masters is begonnen. Hoge kwaliteit en toch wel spannend, ondanks dat Murphy lijkt te domineren tov de huidige nummer 1 van de wereld, Robertson. Kijken dus!

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

gillie24 schreef:

Volgende week hopen op een stunt van Rodgers en zijn mannen in Seattle, maar veel kans geef ik ze eerlijk gezegd (ook) niet.

Seahawks - Patriots begin februari zal het wel worden....

Tot nu toe lopen ze nog aardig op schema, die mannen van GB.

Vorige week twee games gekeken, Cowboys-Packers en Patriots-Ravens.

Erg leuk om te kijken, twee mooie games ook wel met leuke comebacks.

Nu dus Seattle - GB.

Ik ben ook voor GB, toch wel de underdog denk ik. En...Wisconsin.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat zijn de Hawks aan het doen zeg! The superior defense is nowhere. Leuk zon sports bar met allemaak Packers fans.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

INSANE!!!!

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Klote Seahawks.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sick. Seahawks!!! Dit zijn de games die je wil zien. Oh my god.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Packers:

Dit seizoen al genoeg wedstrijden gezien waarin mijn favoriete team de winst in de slotfase verspeelde en nu dit weer. Ongelooflijk. Echt k*t dit!

Credits voor de manier en beleving de Seahawks (kunnen) verdedigen, maar ik vind het geen symphatiek team. Heb er vrij weinig mee. Met GB des te meer, maar helaas!

Pats - Colts leek wel de SuperBowl van vorig seizoen. Nooit een wedstrijd geweest.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Thompson scores NBA-record 37 points in quarter | NBA.com

Sacramento Kings vs. Golden State Warriors - Recap - January 23, 2015 - ESPN - scores.espn.go.com

WOW!!!!

37 punten in één kwart, 13 op 13 waarvan negen 3-punters (en niet de 'gemakkelijkste' 3-punters)

WOW!!!!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

AIR THOMPSON! Briljant.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Impressive inderdaad . Thompson is outscoring the Kingsize.

Golden State is sowieso lekker bezig dit seizoen.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Miami komt beter voor de dag, als Whiteside meedoet. triple double voor hem. 12 block.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat verzin je toch ook niet. Geweldige wedstrijd van Miami maar wat was Chicago weer ongeinspireerd. Manmanman.

Cavs - Thunder ook niet wat ik ervan verwacht had maar Cavs iig wel in de vorm die je va ze mag verwachten. Hebben goed getraded ook. Playoff time zulle nze echt in grootse vorm verkeren.

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1702 stemmen

Kyrgios. Wat een held. Wat een partij.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een win van de Bulls. Indrukwekkend.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

De Tour-voorpret kan beginnen, zo een kaartje voor Kraftwerk binnenhalen

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

haha dat was buiten de populariteit gerekend... binnen een paar seconden na 13:00 uur was ik blijkbaar al te laat.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Hawks 17-0 in de maand Januari. New record. Very, very impressive.

Super Bowl-time. Lichte voorkeur voor de Pats.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

Haha, wat een partij tussen Djokovic en Murray! De blikken van Boris Becker en de vriendin van Murray zijn ook goud waard (maar om heel verschillende redenen).

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4519 stemmen

Echt hè. 2,5 uur onderweg, nog minstens 2 sets te gaan.

Maar ook gewoon met gebroken games tussendoor, geen saaie pot waarin de opslag altijd behouden wordt.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

Novak.

Matthieu. 20 jaar is 'tie, mensen. (Graag overstappen naar de weg!)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.