• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.264 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.078 gebruikers
  • 9.376.014 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Montorsi schreef:

Tsja die kasseien... kunnen Contador en Nibali dat dan wel? En dan heeft Froome nog het voordeel dat ie met Hagen een super pion heeft op de steentjes, en Thomas en Eisel hebben ze dan ook nog. Saxo en Astana, maar bijv ook Movistar kunnen daar vrij weinig tegenover zetten. Afgezien van Belkin en Quick-Step (en evt BMC en Lotto) is het denk ik voor elke klassementsploeg een dag om te overleven.

Natuurlijk heb je gelijk maar er is altijd nog de pechfactor. Een Valverde die een lekke band moet verwerken in die waaiersetappe van vorig jaar bijvoorbeeld. Heeft hij die lekke band niet is de kans groot dat hij bij Quintana (die wel mee was) in het wiel gaat zitten. Nu verliest hij tien minuten op een Contador, Fuglsang, Kreuziger en Mollema die daar wel meekunnen. Zelfs Froome en Quintana verloren daar een minuut. Die hele Movistar-ploeg (excl. Quintana) waren op kop aan het rijden voor Valverde en dat was echt geen misselijk ploegje. Zoiets kan Froome ook tegenkomen.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Alles kan natuurlijk, iedereen kan vallen of lek rijden, maar als je de variabelen naast elkaar legt zijn die kasseien voor Froome niet zo heel riskant in vergelijking met zijn concurrentie als je het mij vraagt.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Op de kasseien gaat men de Ronde zeker niet winnen, maar hij kan er zeer snel verloren worden.

Zandkuiken

• 1746 berichten
  • 1431 stemmen

Heb wel zin in die kasseirit, kan toch voor spektakel zorgen. Mag er wat mij betreft elk jaar in.

Blijkbaar ook wat consternatie geweest rond het gebruik van een puffer door Froome gisteren tijdens de rit. Blijkbaar mocht dat wel omdat hij astma heeft.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Haha ja, al die renners met 'astma' toch, de pechvogels.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ja, hun astma of allergietjes voor dit of dat. Pfff.

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Heb je enig idee waar je het over hebt?

Ik geloof er geen snars van dat iemand uit het niets opeens de Tour wint helemaal niet met zulke overmacht!

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

(quote)

.

Tja ieders zn smaak ik vind het verschrikkelijk en dan ook nog dat gekreun, nee niks voor mij.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Ik geloof er geen snars van dat iemand uit het niets opeens de Tour wint helemaal niet met zulke overmacht!

Heeft ook niet uit het niets gewonnen, want hij was een jaar eerder al de sterkste, maar moest toen knechten voor Wiggins.

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

Ja dat weet ik en was lachwekkend om te zien en het jaar daarvoor was ie tweede in de Vuelta, maar daarvoor niks nada zipp zilch.

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Montorsi schreef:

Alles kan natuurlijk, iedereen kan vallen of lek rijden, maar als je de variabelen naast elkaar legt zijn die kasseien voor Froome niet zo heel riskant in vergelijking met zijn concurrentie als je het mij vraagt.

Het beste scenario zou zijn Contador en Froome verliezen 1 à 2 minuten in de kasseienrit. Dan krijgen we wat spanning. Ik hoop dat Sagan die rit zal winnen.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

Dat Froome een uitzonderlijk carriepad bewandelt zal ik niet ontkennen, maar dat iemand van 26 pas voor het eerst serieuze resultaten rijdt is ook weer niet zó uniek. Laat staan iemand die uit een omgeving komt waar niet gefietst wordt en niet zoals elke niet-Europese renner al voor hun 20e naar Europa kwam om te koersen, überhaupt pas rond zijn 20e aan wedstrijden is gaan meedoen, terwijl hij nog volop studeerde, en daarna tot en met 2011 te kampen had met een parasiet (naar eigen zeggen).

Het is allemaal wel redelijk verklaarbaar in ieder geval, maar natuurlijk wel een logisch doelwit.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

lucdecoster schreef:

Het beste scenario zou zijn Contador en Froome verliezen 1 à 2 minuten in de kasseienrit. Dan krijgen we wat spanning.

Mollema in het wiel van Boom + Vanmarcke en gaan!

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Damn you Spurs. Wat een eerste kwart. Fenomenaal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wow idd!!!

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Fenomenaal, dat wou ik net schrijven. Lol.

Wat een eerste kwart/helft vannacht hè. Ongekend en nooit gezien.

Miami schoot ruim boven de 50% FG's, 7-14 3-pts. en stond gewoon achter met 21 punten bij rust. Koekoek!

En Leonard (en ook Green):

Precies de spelers die "afwezig" waren de eerste twee games.

Goed gedaan, jongens!

Echt alles lukte zowat bij de Spurs eerste kwart, offensief én verdedigend. Zo scherp uit de startblokken.

Miami 20 turnovers in totaal.

Vandaag is het officieel: Miami is puur afhankelijk van SA, niet andersom.

Speelt SA slecht, maakt Miami een kans. Spelen ze goed, dan mogen Miami fans alleen maar hopen en dromen.

Nu al zin in donderdag! Game is on!

El Loco

• 1101 berichten
  • 2379 stemmen

Nog nooit gezien zulke eerste helft. De balcirculatie was bij momenten gewoon niet te volgen en Miami kwam telkens 10 stappen te laat.

Sanvean schreef:

Speelt SA slecht, maakt Miami een kans. Spelen ze goed, dan mogen Miami fans alleen maar hopen en dromen.

Anderzijds kan je ook zeggen dat Miami volledig afhankelijk is van LeBron. Speelt hij top zoals in game 2 dan wint Miami 9/10. Speelt hij zoals gisteren verliest Miami 9/10 en dat zal in de volgende wedstrijden niet anders zijn. Ik verwacht dan ook dat LeBron morgen nog eens alles uit de kast zal halen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

El Loco schreef:

Nog nooit gezien zulke eerste helft. De balcirculatie was bij momenten gewoon niet te volgen en Miami kwam telkens 10 stappen te laat.

Does NBA Finals 1992 ring a bell?

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Sanvean schreef:

El Loco schreef:

Anderzijds kan je ook zeggen dat Miami volledig afhankelijk is van LeBron. Speelt hij top zoals in game 2 dan wint Miami 9/10. Speelt hij zoals gisteren verliest Miami 9/10 en dat zal in de volgende wedstrijden niet anders zijn.

Dat Miami volledig afhankelijk is van LeBron, betwist ik niet. Helemaal mee eens.

Maar in game 2, waarin LBJ zo goed was, speelde SA ook erg matig of in ieder geval ver onder hun kunnen. Het is niet alleen vanwege een hele goede LBJ dat ze wonnen.

Daarom zei ik: hoe afhankelijk Miami ook is inderdaad van LBJ, ze zijn denk ik zelf toch vooral afhankelijk van hoe (goed) SA speelt.

El Loco

• 1101 berichten
  • 2379 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Does NBA Finals 1992 ring a bell?

Als je die ene wedstrijd bedoelt waar MJ alles aan flarden schoot en cynisch z'n schouders ophaalde. Met het verschil dat dit een fenomenale teamprestatie was om duimen en vingers van af te likken.

El Loco

• 1101 berichten
  • 2379 stemmen

Sanvean schreef:

(quote)

(quote)
Dat Miami volledig afhankelijk is van LeBron, betwist ik niet. Helemaal mee eens.

Maar in game 2, waarin LBJ zo goed was, speelde SA ook erg matig of in ieder geval ver onder hun kunnen. Het is niet alleen vanwege een hele goede LBJ dat ze wonnen.

Daarom zei ik: hoe afhankelijk Miami ook is inderdaad van LBJ, ze zijn denk ik zelf toch vooral afhankelijk van hoe (goed) SA speelt.

SA speelde toch ook niet echt goed in game 1 met 24 balverliezen als ik me goed herinner. De kentering kwam er pas toen Lebron uitviel. De vormpeil van lebron heeft, vind ik, meer doorslag in het resultaat dan de vorm van SA.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

El Loco schreef:

(quote)
Als je die ene wedstrijd bedoelt waar MJ alles aan flarden schoot en cynisch z'n schouders ophaalde. Met het verschil dat dit een fenomenale teamprestatie was om duimen en vingers van af te likken.

Oneens. Als iets de 90's Bulls typeerde, was het de fenomenale teamprestatie, wedstrijd in, wedstrijd uit. Balcirculatie was grandioos, dat Jordan bijna steeds het eindstation was doet daar niets aan af. Juist enorm vergelijkbaar, op het feit dat er voornamelijk één scorer was na dan. En dat zegt veel over hoe magistraal SAS was. Al was dit wel beter FG % wise.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Fikse crash bij de training voor Le Mans. Dat die Duval er min of meer heelhuids van af is gekomen is me een raadsel.

Overblijfselen auto.

Joy4ever

• 4610 berichten
  • 1833 stemmen

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ah, Voetbalmeter, die had ik even gemist. Ik ga me inschrijven.

On: Carlos Betancur start dus niet in de Tour omdat hij "ziek" zou zijn. Eerst het bericht van een aantal dagen geleden dat hij zoek was en nu is hij gevonden en kennelijk te "ziek" om te starten in de Tour. Wat moeten we daar nou weer van denken? In ieder geval heeft AG2R Peraud en Bardet nog.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nederlandse hockeydames op weg naar de finale. Al snel op 2-0

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5982 stemmen

Voetbalberichten verwijderd.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Lekkere game weer van de Spurs, maar wat was de Heat (uitgezonderd LBJ) slecht zeg. Ongelooflijk.

Diaw en Leonard weer beestachtig goed. Prachtig spel weer bij vlagen.

Miami Heat leek wel massaal zonder vertrouwen ofzo, of ziekjes, zo lethargisch en slap allemaal.

Wat is er gebeurd met dit team en deze spelers? Weten wij iets niet (die dood van iemand dichtbij de spelers, heeft dat een impact? Ruzie, ontevredenheid onderling?)?

Deze Finals zijn over na zondag. Neem maandag(ochtend) vrij van werk, skip school en geniet er van voor de laatste keer dit seizoen, zou ik zeggen.

Spurs!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spurs!!!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.