- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
En de Kings slaan weer toe in OT: 
Jammer van Halep.
Ik heb alleen een samenvatting gezien, maar ze komt nog net dat beetje power tekort. Als ze dat aan haar spel kan toevoegen, is ze echt een wereldtopper. Ze heeft niet de 'touch' die een Radwanska wel heeft, maar ze speelt leuk, fundamenteel tennis.
En tja, dat gedrag van Sjarapova: mateloos irritant, maar zo speelt ze altijd. Daar moet je als tegenstander mee (leren) omgaan.
Overigens:
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Mwah, zou dit niet echt onder diva gedrag scharen. Dat gebeurd toch meer naast het veld.
gillie24Die Halep op jonge leeftijd, ja dat herinner ik me nog wel. Toch grappig dat ze het nu zo ver heeft kunnen schoppen. Het verschil in boezem is trouwens wel aanmerkelijk.
Oja, die Eugenie Bouchard kende ik ook nog niet, maarre...wat een leuk meisje om te zien, zeg. Die ga ik eens volgen in de grote toernooien.

Kings-Rangers bleef maar doorgaan. Op den duur kon ik niet anders dan in slaap vallen, helaas (na de 1e OT).
Nachtelijke games kijken.

Toch vanavond weer een nachtje doorhalen: Spurs-Heat. Zin in!
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Lekker proloogje weer van Keldermerckx in de Dauphine, alleen Jungels is voorlopig sneller. Met straks nog een eerste confrontatie tussen El Pistolero, de Haai van Messina en FroomFroom!
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Ah, op aan het warmen voor de finale RG.
Daarna door naar de F1 in Canada. Een prachtig circuit, niet een van de dertien in een dozijn Tilke gevallen (toegegeven, Sepang is wel erg mooi). Benieuwd hoe het gevecht aan kop zich gaat ontvouwen, in de kwalificatie lagen de Mercedessen in ieder geval bijzonder dicht bij elkaar en de rest hijgde ook in elkaars nek. Toch een voordeel van zo'n relatief kort circuit.
En dan vannacht misschien potje Spurs - Heat meepakken. It's a good day...
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Bam! Froompie deelt even een tikkie uit...
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Had nog nooit van hem gehoord. 
Maakt het voor mij er niet geloofwaardiger op!
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Nadal overslaanbaar op RG dus.
De meest vreselijke tenniser om naar te kijken ooit maar goed.
En die Sharapova ook een weirdo bleh.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Had nog nooit van hem gehoord.
Over wie heb je het shutthefuckup?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Die kale gek is weer lekker bezig voor Nederland. 4-0 tegen Phil Taylor 
Nu moet Lewis in elk geval van ofwel Van Barneveld of Van Gerwen winnen anders is het vrij snel over en sluiten en gaat Nederland met de World Cup naar huis 
Edit: En dat is 2 : Barney veegt Lewis alvast op met 4-0 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ben echt diep onder de indruk van wat vooral van Barneveld dit toernooi laat zien. Mentaal lijkt hij wel een ander mens geworden. Veel dubbels ook met de laatste pijl en zo, en niet meer met het koppie schudden als het niet lukt. Lewis is echt de weg kwijt op dit moment. Voor Taylor zijn die kleine partijtjes veel te kort natuurlijk. Ik hoop dat hij op de Matchplay weer mooie dingen laat zien.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Zo doen we dat, weer een titel voor Nederland. 
Het is wel een beetje net als bij het schaatsen. Beter dan dit jaar gaat het echt niet meer worden. We winnen zoveel belangrijke toernooien en partijen. Die 7-0 van Van Gerwen tegen Taylor in de PL, de Nederlandse finale in diezelfde PL, het geweldige koppel van vanavond tegen de Noord-Ieren. Wat een prachtig dartsjaar.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
En die Sharapova ook een weirdo bleh.
Z'n ritueel voorafgaande aan de service is idd. vreselijk, maar hij is de onbetwiste koning van het gravel. Mijn speler zal het ook nooit worden, maar ik zie hem nog wel het record van Federer (17 Grand Slam-titels) evenaren en wellicht zelfs verbeteren.
Heat: 
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Wat een prachtige F1 race mogen aanschouwen gisteren. Met alles er op en er aan. Al moet ik toegeven dat het deels wel kwam door het mankement bij de Mercedessen. Zonde van de crash van Massa en Perez een rondje voor het einde.
Nadal dan toch op 9 RG titels, ben benieuwd wanneer hij Federer zijn record gaat evenaren. 'Slechts' drie grand slams te gaan. Djokovic oogde na de eerste set bijzonder flets, al kan dit ook aan Nadal gelegen hebben.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4518 stemmen
Nadal dan toch op 9 RG titels, ben benieuwd wanneer hij Federer zijn record gaat evenaren.
In mijn gedachte is Nadal er altijd vroeger bij, maar volgens El País was Federer gewoon iets jonger toen hij zijn 14e pakte: Final de Roland Garros: Nadal iguala a Sampras en número de grandes | Media | EL PAÍS - elpais.com
Nu heeft Nadal natuurlijk Parijs, die gaat hem nog wel 3 maal winnen daar als hij zo blijft tennissen, maar gras of hard court wordt voor hem lastiger (5 titels maar op de andere Grand Slams ook).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goede game vannacht maar met een zeer spijtige outcome, al zijn de Heat gewoon te goed (Bron vooral). Op het vierde kwart na heel slecht verdedigd maar gewoon met gemak bijblijven, niet tegenaan te spelen. Spurs wel matig down the stretch zeg.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hier zie... onze 'gazettenkoereur' laat ook nog iets van zich horen.
Ik geloof dat Van Den Brouck deze post gelezen heeft. Goed gereden vandaag, zeer goed zelfs. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4697 stemmen
Opvallend goed inderdaad van VDB. Nibali heeft nog wat werk voor de boeg. Talansky ook gewoon goed.
Wat een strijd wordt dat tussen Contador en Froome in de Tour. 
Froome lijkt voorlopig wel de betere.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
VDB viel zelfs een keer aan 
Epische battle werkelijk tussen Froompie en Contador met Keldermerckx als best of the rest. Superbe!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4697 stemmen
Ja, Kelderman komt sterk uit de Giro. Kan de grote rondes dus gemakkelijk aan. Had hem alleen niet vernoemd omdat hij niet zo relevant is voor de Tour.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
In mijn gedachte is Nadal er altijd vroeger bij, maar volgens El País was Federer gewoon iets jonger toen hij zijn 14e pakte: Final de Roland Garros: Nadal iguala a Sampras en número de grandes | Media | EL PAÍS - elpais.com
Nu heeft Nadal natuurlijk Parijs, die gaat hem nog wel 3 maal winnen daar als hij zo blijft tennissen, maar gras of hard court wordt voor hem lastiger (5 titels maar op de andere Grand Slams ook).
Oef, ik ga helemaal mee in die gedachtegang. Apart dat Fedje er dan toch vroeger bij was. Al moet ik wel zeggen dat, toen Federer de 14e pakte, het al duidelijker was dat hij niet meer op zijn best was. Nadal lijkt op dit moment op de toppen van zijn kunnen en zal zeker nog een aantal grand slams pakken. Al zal het ook erg afhangen van zijn fitheid op andere ondergronden én de concurrentie (Murray misschien weer back?). Grote vraag is ook hoeveel Roland Garros titels deze man uiteindelijk gaat pakken. Werkelijk fenomenaal en die winst van Söderling komt zo wel in een bijzonder perspectief te staan. Zonde dat die man z'n blessures en ziekte van Pfeiffer niet meer te boven lijkt te komen.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Ja ik weet dat hij de tour heeft gewonnen en dat hij wiggens heeft laten winnen(who tf is Wiggens btw?) ja baan wielrenner ooit.) maar goed.
Armstong for live, zeker zoals het nu is en geweest.
Wat een hypocrieten, sorry hoor!
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Voor alle duidelijkheid, Nadal verdiend alle credits enzo, maar hij is geen reclame voor mij!
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Tja, wen er maar aan want hij gaat ze weer allemaal naar huis fietsen in juli!
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Tja, wen er maar aan want hij gaat ze weer allemaal naar huis fietsen in juli!
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Tot nu toe wordt er anders nog niemand naar huis gefietst, dus ik zie het probleem (nog) niet zo.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Hmm, het was toch echt froome froome ipv wiggens in 2012 en verleden jaar was het FROOME FROOME, en dan nog die porte ofzo die dan wel de logische inzakdag krijgt! (of is dat om ons voor de fromme te houden)!
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Hmm, het was toch echt froome froome ipv wiggens in 2012 en verleden jaar was het FROOME FROOME, en dan nog die porte ofzo die dan wel de logische inzakdag krijgt! (of is dat om ons voor de fromme te houden)!
Heb je enig idee waar je het over hebt?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Froome moet eerst maar eens zien dat hij over de kasseien geraakt. Ik heb het dan natuurlijk over de vijfde etappe tussen Ieper en Arenberg. De rit waar types als Cancellara en Vanmarcke naar alle waarschijnlijkheid helemaal los gaan. Er gaan in die rit gegarandeerd klassementsambities sneuvelen en waarom zou Froome daar niet de verliezer van de dag kunnen zijn? Ik kan me niet heugen dat ik Froome nog ons over kasseistroken heb zien rijden in ieder geval. Wiggins daarentegen reed dit jaar met de besten mee tijdens Parijs-Roubaix maar die mag waarschijnlijk niet eens mee.
Nog wat anders, Carlos Betancur schijnt zoek te zijn. De winnaar van de jongerentrui in de Giro vorig jaar (U weet wel, na die geweldige strijd met Majka) is na LBL vertrokken naar Colombia en zou een week geleden al in Frankrijk hebben moeten zijn. De ploeg (AG2R) en zijn trainer (Michele Bartoli) kunnen hem gewoonweg niet vinden. Hij zou samen met Peraud en eventueel Bardet medekopman worden maar na deze actie lijkt me een schorsing beter op zijn plaats. Sowieso is het niet te geloven dat in deze tijd van dopingverhalen (zeker net voor de Tour) een favoriet voor de Witte Trui niet te vinden is, dus ook niet voor de controleurs!
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Tsja die kasseien... kunnen Contador en Nibali dat dan wel? En dan heeft Froome nog het voordeel dat ie met Hagen een super pion heeft op de steentjes, en Thomas en Eisel hebben ze dan ook nog. Saxo en Astana, maar bijv ook Movistar kunnen daar vrij weinig tegenover zetten. Afgezien van Belkin en Quick-Step (en evt BMC en Lotto) is het denk ik voor elke klassementsploeg een dag om te overleven.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
.
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.