- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ibaka
. Go Pacers, maar heb er een hard hoofd in.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Go Heat en ik heb er vertrouwen in
.
Boston Red Sox streak: L10. 
De regerend kampioen zakt zo wel heel snel weg. Blue Jays (sweepen de A's) pakken de koppositie in de AL East.
Angels naderen hierdoor de A's. 
NY Rangers nu 3-1 tegen de Canadiens. Wordt erg lastig nu.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Aru 
4 minuten langzamer dan de Piraat in 1998. Mooi.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Om 17:00 een persconferentie van de Giro-organisatie over de rit van morgen. Het schijnt weer te sneeuwen op de Gavia en de Stelvio en het is niet ondenkbaar dat de twee mythische reuzen gaan verdwijnen van de rittenkaart. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Phinney breekt been tijdens Amerikaans kampioenschap
Taylor Phinney is tijdens het Amerikaans kampioenschap op de weg zwaar gecrasht in de eerste afdaling van Lookout Mountain. De 23-jarige wielrenner van Team BMC brak daarbij zijn linkerbeen. De titelfavoriet, die zaterdag al nationaal kampioen tijdrijden werd, is in het ziekenhuis van Chattanooga opgenomen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bosh was boos. Underwhelming hoor.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4695 stemmen
De Gavia en Stelvio gaan gewoon door!

Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Wat is er met Wawrinka aan de hand? Die raakt geen pepernoot meer sinds die Monaco gewonnen heeft. Rest van de toppers wel cruisend door.
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Nishikori eruit, Wawrinka eruit en nu Dimitrov in de problemen. Ik zag ze alle drie de kwartfinale halen (al hadden ze ook alle drie een moeilijke vierde ronde met respectievelijk Raonic, Fognini en Ferrer).
Kiki Bertens gelukkig wel door naar de volgende ronde 
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 berichten
- 76931 stemmen
Mensen die mee willen doen met de moviemeter wk poule
WK voetbalpoule 2014 - wkvoetbalpoule.nl
subleague moviemeter wachtwoord movie
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Pfoe, Dimitrov er ook uit en bij de vrouwen ligt Li Na er uit. Gaat hard zo.
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
Dit gaat een memorabele giro-etappe worden vandaag als het zo doorgaat met deze slechte weersomstandigheden.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5588 stemmen
Wat een omstandigheden in de Giro. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4695 stemmen
Afdaling van de Stelvio geneutraliseerd. Ze rijden wel zelf naar beneden maar geen 'koers'.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Hoe gaan ze dat doen met betrekking tot de koploper(s)?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4695 stemmen
Dat is nog niet helemaal duidelijk...
Koplopers rijden gewoon door 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Het lijkt tot nu toe weinig anders dan normaal. Cataldo zie ik het wel volhouden.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4695 stemmen
Hm, officieel getweet door de Giro dat het geneutraliseerd zou worden... Denk dat er nog veel (terecht) geklaag gaat volgen van vooral OPQS.
Uran in ieder geval niet mee met Quintana na de afdaling.
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
Ook niet zoveel aan, beelden van een koers zonder context. Amper info over wie waar zit.
En de chaos rond het neutraliseren belooft ook nog wat achteraf.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
haha gewoon verkeerde info de wereld in brengen. Typisch Giro weer allemaal.
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
Staaltje Quintana
Begin van de etappe was niet aan te gluren, maar dit is toch wel genieten.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ook een vrij grote verschillen.
Kelderman ook mooi 4de.
Uran op 4'11 gezet!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4695 stemmen
Uran leek al een aantal dagen minder... Die bonus van 2min hadden ze Quintana natuurlijk niet mogen geven in die afdaling. Anders wil ik nog wel eens zien of hij zomaar meer dan een minuut zou pakken op anderen. Waarschijnlijk zou hij dan ook wachten tot de laatste kilometers van de slotklim en max. een seconde of 45 pakken op de rest. De groep der favorieten kijkt dan veel te lang naar elkaar (want ze geraken niet af van elkaar) en geeft zo de eindzege aan Quintana cadeau.
Wel mooi dat lef beloond wordt. Zeer mooi nummer van Quintana, hoe dan ook. Ook chapeau voor Hesjedal. Wat een karakter.
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
Mooi inderdaad hoe die 100 keer gestorven is. Jammer dat de situatie zich niet leende vooreen cadeautje, hij had het wel verdiend.
Verder heerlijk om zo'n coup te zien. De aanvalletjes in de laatste 3 kilometer zijn vaak spectaculair, maar aan de streep heeft het nooit veel om het lijf. Dit is toch véél mooier wat mij betreft.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4695 stemmen
Jep, zeker mooier! Langs de andere kant vind ik het spijtig dat de eindwinnaar wel vaststaat nu, terwijl het erg spannend leek te worden... Quintana is sowieso de beste klimmer dus zie hem alleen nog maar verder weglopen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Ik ook. Quintana gaat winnen en het verschil kan nog best een stuk groter worden. Dat gaat niet zo spannend worden als het voor vandaag leek. Wat daarna komt ligt nog wel volledig open. Gaat Uran zijn verlies van vandaag kunnen verwerken? Zou me niet verbazen dat die nog verder zakken gaat en dan is alles tot en met nummer 9 nog dik podiumkandidaat met minder dan een minuut tussen 3 en 9. Evans valt nog wel weg denk ik. Die kan gewoon niet meer 3 weken op de top van zijn kunnen rijden.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4695 stemmen
Pirazzi is 38e op al een half uur. Ik vrees de tijdslimiet voor velen... Swift was trouwens 25e! 
Podium gaat volgens mij tussen Aru, Pozzo, Kelderman en Majka. Elke dag lijken de onderlinge verhoudingen nog te wijzigen dus moeilijk te voorspellen. Rolland en Hesjedal gaan geen ruimte meer krijgen en Uran/Evans lijken me gewoon te min bergop...
Edit: 20man binnen op 31 minuten net.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Chaos, sneeuw, een putsch zonder weerga... de Giro op z'n best 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.