• 15.797 nieuwsartikelen
  • 178.174 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.352 acteurs
  • 199.058 gebruikers
  • 9.374.652 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

starbright boy (moderator films)

• 22407 berichten
  • 5077 stemmen

Meer en meer bewondering voor Kelderman. Er gewoon bij zijn in zo'n episch slagveld. Op je 23e.... Ik voel me stokoud als ik lees dat hij geboren werd in 1991. 1991......

Echt alles en iedereen is naar huis gereden door de toppers deze etappe. Op nog amper tien na is iedereen gedeklasseerd.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

starbright boy schreef:

Meer en meer bewondering voor Kelderman. Er gewoon bij zijn in zo'n episch slagveld. Op je 23e....

Jajaja, en hoe! In het wieltje van de steeds bleker wordende Uran zag je hem nog rustig naar z'n moeder zwaaien terwijl dan weer in zijn wiel Evans nog maar eens 3 jaar ouder werd. Puur genot om die jongen te zien rijden, zo gracieus, prachtig!

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Moet mijn woorden terugnemen over Quintana, had mijn twijfels deze giro maar hij is toch wel erg sterk. Ook Wielco Kelderman uitstekend. Wel jammer dat Rolland hem nu voorbij is. Al moet ik zeggen dat Rolland door zijn manier van koersen toch wel mijn lievelingsfransman aan het worden is.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Opvallend toch wel, in de laatste groep:

125 ARREDONDO MORENO Julian David COL TFR 44:07

126 WELLENS Tim BEL LTB 44:07

130 DUARTE AREVALO Fabio Andres COL COL 44:07

135 POELS Wouter NED OPQ 44:07

159 ULISSI Diego ITA LAM 44:07

DNF (of in ieder geval nog niet in de uitslag opgenomen):

Thurau

Scarponi

Petacchi

Dekker

Finetto

Thurau

Colli

Courteille

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4695 stemmen

Ah! Dondo, Duarte en Ulissi een snipperdag genomen om nog eens uit te pakken in de volgende bergritten (of de klimtijdrit).

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4695 stemmen

De eerste kwade berichten komen binnen. Lefevre geeft aan dat het wel degelijk was afgeroepen op de koersradio en ook Kelderman dacht dat de afdaling geneutraliseerd was ("net als vele anderen") en is zelfs even gestopt met rijden toen ze boven kwamen op de Stelvio.

Ik hoop eigenlijk dat dit niet klopt. Anders krijgt deze mooie etappe wel een heel nare nasmaak. Uiteindelijk beslist dit gewoon over Giro winst...

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

O.a. Katusha, Lotto en Androni geven aan dat er geen enkele sprake was van nautralisatie. Ook Pozzovivo geeft dit aan.

Kelderman en Majka vertellen dan weer dat er wel sprake van was, tja....

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Helaas heb ik precies de afdaling van de Stelvio en het stuk in de vallei gemist, waar dus de coup is gepleegd. Komt op mij vrij geniepig over als ik het zo hoor. Erg jammer dat die drie deze voorsprong hebben weten te krijgen. Uran lijkt bergop sowieso niet sterk genoeg inderdaad en de rest staat hierdoor nu al te ver weg. Een hele slechte dag zal Quintana ook wel niet kennen. Majka wordt denk ik tweede, Tinkoff-Saxo gaat vast weer een tactisch plannetje uitvoeren.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4695 stemmen

Timmy757 zal dit artikel gelezen hebben? Wordt wel veel duidelijk of de verwarring. Dat met die rode vlaggen en niet aanvallen is natuurlijk bijna hetzelfde als een neutralisatie of toch minstens zo te interpreteren.

Best jammer dus, want zonder die 2min boni zat Uran na vandaag nog gewoon in het roze. Ook al treft geen enkele renner schuld (ook Quintana niet), is dit toch een serieuze smet op deze Giro helaas.

Edit: In ieder geval kunnen ze volgende keer die Stelvio en Gavia beter mijden. Dan maar onder de 2000m. In mei zijn die bergen gewoon niet koersgeschikt.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Intussen zou Patrick Lefevere overwegen een advocaat in te zetten.

"Ik vind dit ongehoord. We hadden Quintana toch nooit laten rijden als we hadden geweten dat de afdaling niet geneutraliseerd was."

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Patrick Lefevere, de grootste huichelaar die daar rondloopt in die fietswereld. Dat is nu typisch iemand dat was het andersom geweest ook het tegenovergestelde had beweerd. Vreselijke man.

starbright boy (moderator films)

• 22407 berichten
  • 5077 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Patrick Lefevere, de grootste huichelaar die daar rondloopt in die fietswereld. Dat is nu typisch iemand dat was het andersom geweest ook het tegenovergestelde had beweerd. Vreselijke man.

Oh zo eens. Kan die man eindelijk niet eens met pensioen?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Bij het Vlaamse één:

Om 14 uur - Vanaf vandaag tot zondag heeft de Ronde van België voorrang op de Giro, dewelke pas uitgezonden wordt rond 16 uur.

Giro - Commentaar: Renaat Schotte en José De Cauwer.

R.v.B. - Michel Wuyts en Sven Vanthourenhout. Officiële site

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Westbrook . Dat is tenminste weer een serie. Biedt hoop voor mijn vrije dagen.

Ataloona

• 734 berichten
  • 4259 stemmen

Westbrook en Durant samen 71 points, wat een geweldenaren

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4695 stemmen

Break: Gasparotto, Montaguti, Pirazzi, Boem, Canola, Van Emden, Oss, Gatto, Le Bon, Viekkanen, Cunego, Bono, Bak, Wellens, Anton, De Gendt, Pauwels, Malacarne, Geschke, Losada, Vorganov, Deignan, Petrov, McCarthy & Felline.

Typische overgangsrit. Winnaar komt uit dit rijtje vluchters waarschijnlijk.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Zwaai zwaai Serena

Joy4ever

• 4610 berichten
  • 1833 stemmen

Finisterra schreef:

Break: Gasparotto, Montaguti, Pirazzi, Boem, Canola, Van Emden, Oss, Gatto, Le Bon, Viekkanen, Cunego, Bono, Bak, Wellens, Anton, De Gendt, Pauwels, Malacarne, Geschke, Losada, Vorganov, Deignan, Petrov, McCarthy & Felline.

Typische overgangsrit. Winnaar komt uit dit rijtje vluchters waarschijnlijk.

Boem lijkt me wel een explosieve renner

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Roel- schreef:

Zwaai zwaai Serena

En hoe? 6-2 6-2. Pak slaag.

Zus Venus ook verloren.

Hadden ze beiden gewonnen, hadden ze tegen elkaar gespeeld.

Li Na (of Na Li) ligt er ook al uit. Dat vind ik dan wel weer jammer.

Thunder en Canadiens houden het spannend:

Hopelijk maken de Heat en Kings het vannacht al af.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Eindelijke Pirazzi. En dat in een vrij vlakke rit. Toch leuk, leek een pech-Giro te rijden maar wordt dan nu beloond voor jarenlang aanvalswerk.

De rit van gisteren was memorabel. Jammer van de amateuristische wedstrijdleiding/communicatie. Maar uiteindelijk is er op de overwinning (en ik denk aan het eind van deze ronde ook op de roze trui) van Quintana niet veel aan te merken. Wilco Kelderman leek na Quintana de sterkste klassementsman. Ik zat te hopen dat Kelderman wat eerder aan zou gaan op de slotklim, want dan had hij Evans zo op 2 minuten kunnen rijden volgens mij. Maar podium is nog steeds / weer mogelijk!

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

gillie24 schreef:

(quote)

En hoe? 6-2 6-2. Pak slaag.

Zus Venus ook verloren.

Hadden ze beiden gewonnen, hadden ze tegen elkaar gespeeld.

Li Na (of Na Li) ligt er ook al uit. Dat vind ik dan wel weer jammer.

Haase er gelukkig ook uit met dat eeuwige irritante gedrag van hem. Weer lekker tekeer gaan tegen de umpire. Verder weinig verrassingen vandaag.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En in de Ronde ven België gaf Boonen sprintles aan Greipel en Bos. Meer dan een fiets verschil met de 'Gorilla'. Puur op kracht.

http://static0.hln.be/static/photo/2014/13/10/0/20140528155947/media_xll_6780885.jpg

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Now thát was fun!.

Indiana Pacers-Miami Heat!

Hallelujah! Eindelijk weer eens een écht spannende thriller in deze playoffs. Heeft lang geduurd.

Wat een rollercoaster game zeg, haha. LeBron 7 punten (career playoff low) en 5 fouls.

Dan denk je: Indiana gaat het redden vandaag.

Maar dan komen Allen en Rashard Lewis even met wat driepunters...Lewis start voor 2e maal en mikt er eventjes 6 driepunters in. Staat Miami op den duur gewoon met 10 voor terwijl LBJ het merendeel op de bank zit met foul trouble.

Tweede helft komt Indiana dan....energy, intensity, effort. Heerlijk, zo moet het.

Paul George epic in 3e en 4e kwart. 37 punten in totaal.

En Lance Stephenson...haha...die Clown. Kijk zelf maar wat ie vandaag allemaal weer heeft uitgespookt.

3-2 Miami nu dus, wel thuisgame vrijdag. Maar Indy nog in de race.

Wel balen dat de NHL Conference Final tussen Chicago Blackhawks - LA Kings tegelijkertijd bezig was. Net Chicago gewonnen, 5-4 in 2e OT.

3-2 Kings nu, en volgende game thuis. Zelfde situatie als Miami dus.

Zul je zien dat deze games vrijdag weer tegelijkertijd zijn natuurlijk.

Morgen hopelijk weer een vernieuwd, fris, energiek San Antonio te zien. Zal nodig zijn.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Gebeurd ook niet dikwijls.

Ivan Santaromita en Diego Ulissi gaan niet meer van start in de Ronde van Italië. Beide Italianen zijn ziek en stappen in Belluno niet meer op de fiets. Door het uitvallen van Santaromita rijdt zijn ploeg Orica-GreenEdge met nog maar twee renners rond in de Giro: Svein Tuft en Michael Hepburn. Met Ulissi verliest de Giro de winnaar van de vijfde en achtste etappe.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Russell Westbrook. Wat een baas.

LeBron definitely NOT happy. Haha. Die laatste bal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goh, i kkijk weer een nachtje niet en het is gelijk spektakel . Verlies je bijna alsnog ee nwedstrijd terwijl James de helft van de wedstrijd op de bank zit. Wel slecht hoor. Zie Miami game 6 dus echt niet verliezen, en Stephenson man man man.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

speedy23 schreef:

Gebeurd ook niet dikwijls.

Ivan Santaromita en Diego Ulissi gaan niet meer van start in de Ronde van Italië. Beide Italianen zijn ziek en stappen in Belluno niet meer op de fiets. Door het uitvallen van Santaromita rijdt zijn ploeg Orica-GreenEdge met nog maar twee renners rond in de Giro: Svein Tuft en Michael Hepburn. Met Ulissi verliest de Giro de winnaar van de vijfde en achtste etappe.

Toch wel de doorbraak van Ulissi! Genoten van 'm tijdens de etappes die hij winnend afsloot.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Gadverderrie, Basso mee in de kopgroep. Wat een kluns.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Bah! Zo slecht dat hij in een ontsnapping punten gaat pakken had ik hem nou ook weer niet ingeschat.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

speedy23 schreef:

En in de Ronde ven België gaf Boonen sprintles aan Greipel en Bos. Meer dan een fiets verschil met de 'Gorilla'. Puur op kracht.

(afbeelding)

En 2 op 2 voor Boonen in de Ronde van België, voor ploegmaat Steegmans en Bos.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.