- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen

(mwa, die roodharige rechts is even knap trouwens, maar dat terzijde)
EDIT:
LOL, zie het nu pas goed (met dank aan CBS Sports)!
Knulletje vangt een bal met linkerhand en geeft met andere hand een bal die al in rechterhand zat aan meisje. Gevangen bal blijft netjes in linkerhand.
Wat een grapjas, wat een player die kid, haha! 
Vanavond eindelijk weer NBA, de gedroomde ECF met IND-MIA.
Ondanks het slechte spel van IND laatste maanden hoop en verwacht ik een klein beetje dat ze toch wel partij kunnen bieden aan MIA, simpelweg omdat dit het grote hoofddoel was en ze er zich het hele seizoen op gefocust hebben om te winnen van MIA.
Ik hoop dat dit dus wedstrijden zijn die "op zichzelf" staan en dat ze het slechte spel achter zich kunnen laten.
Heb er zin in!
SA-OKC wordt ook mooi, alhoewel al die wedstrijden midden i/d nacht zijn (3.00), beetje jammer.
Nog gefeliciteerd met AM, NW (cryptisch genoeg hoop ik)! 
Nu even kijken of Kelderman weer een goede prestatie weet neer te zetten in de Giro.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Mooi man, van Weening. 
Schitterend gedaan, mooie koelbloedigheid.
Kelderman ook weer goed.
Niet echt een zware bergetappe, maar toch supermooi. Typische Weening-etappe denk ik dan.
Ben wel benieuwd naar de rest van de Giro, kan alle kanten op.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Wat een klasbak is het toch! Fryslân Boppe, Renaat kent zijn klassiekers 
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
De Djoker flikt het! Na een vrij tamme eerste set van zijn kant is het er op en er over geweest met een Nadal die vrij kansloos leek nadat de Djoker op het gaspedaal ging staan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
1-0 Indiana
. Heb niet echt het gevoel gehad dat het echt een wedstrijd was. Indiana heel indrukwekkend en alles viel goed. Al verwacht ik dit fortuin niet heel de serie. Na game 2 zien we waar Indiana staat maar dit was een goed voorteken.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Ondanks het slechte spel van IND laatste maanden hoop en verwacht ik een klein beetje dat ze toch wel partij kunnen bieden aan MIA, simpelweg omdat dit het grote hoofddoel was en ze er zich het hele seizoen op gefocust hebben om te winnen van MIA.
Ik hoop dat dit dus wedstrijden zijn die "op zichzelf" staan en dat ze het slechte spel achter zich kunnen laten.

Wat ik al hoopte en een heel klein beetje verwachtte. Deze serie staat op zich, reken maar dat IND op scherp staat tegen Miami. Mooi dat alles goed viel bij IND.
Alles waarvan van tevoren werd gezegd dat het nodig was gebeurde ook. Hibbert die bijdroeg, CJ Watson (enige echte point guard van IND) die bijdroeg. Verder de hele starting five in double figures. Driepunters die vallen.
Nu hopen dat ze het 4 tot 7 games volhouden.
Miami geeneens heel slecht hoor (LBJ, Wade, Andersen en Allen toch redelijke game gespeeld), maar Indiana was gewoon erg goed.
Dit Miami is echt wel te verslaan hoor, lijkt net iets minder goed als vorig seizoen te zijn (bench vooral).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vooral zo'n Miller mis je wel, en Bosh zeer zelden in zo'n rud zien zitten.
En nog bedankt Sanvean, ik heb er enorm van genomen. Ik denk dat het verdekt genoeg is
.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Vooral zo'n Miller mis je wel, en Bosh zeer zelden in zo'n rud zien zitten.
En nog bedankt Sanvean, ik heb er enorm van genomen. Ik denk dat het verdekt genoeg is
.
Vorig jaar had je Miller, Battier en Allen als driepuntschutters. Miller is weg en Battier en Allen scoren een stuk minder als vorig seizoen en hun 3-punt% is flink omlaag gegaan (bij Allen 4,4% lager en bij Battier bijna 8% lager!).
Beasley hebben ze er voor terug gekregen, maarre...spelen doet ie niet.
Allen stijgt in de playoffs nog iets boven zichzelf uit (in vergelijking met regular season), maar het is niet voldoende. Andersen scoort vandaag evenveel punten als Bosh en Chalmers samen, dan weet je dat er iets niet klopt. 
Hoe dan ook, leuk begin van deze serie.
Morgen weer een gratis San Antonio Masterclass, iedereen inschrijven en klaarzitten.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Ik had liever gehad dat die Bouhanni door Farrar meegenomen werd in de valpartij i.p.v. Viviani. Geen fijne dag voor Viviani, ook nog met koorts. Hopelijk stapt hij er niet alsnog uit.
Ik verwacht dat Scarponi het een dezer dagen voor gezien houdt. Weer ruim 4,5 minuut verloren.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Uiteraard weer een Garmin-man met zo'n onnozele valpartij. Misschien tijd voor zijwieltjes? 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Uiteraard weer een Garmin-man met zo'n onnozele valpartij. Misschien tijd voor zijwieltjes?
Het was opnieuw Tyler Farrar. Ik denk dat die de laatste tijd meer op de grond ligt dan dat hij op zijn fiets zit. 
Edit - Voor de 24-jarige Belg Yannick Eijssen werd de tiende rit het eindstation van de Giro. Eijssen kwam op ongeveer 15 kilometer van de finish in de buik van het peloton ten val. De BMC-renner greep naar zijn pols en werd uiteindelijk afgevoerd.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Matthews ook naar huis. We houden weinig over zo.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Wow, Cleveland weer met de #1 pick. Bijna ongeloofwaardig.
http://4.bp.blogspot.com/-aUXvqVYGRYo/U3v07PZshoI/AAAAAAAAGzM/fqXUFyu2XXY/s1600/sim.gif
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Sowieso, Cavs is de laatste ploeg die ik wat gun.
Voor Embiid en Parker ook wel een deceptie gok ik haha.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Snap vrij weinig van die draft en #1 pick. Lees ook dat ze hem kunnen ruilen voor een 'superstar' of iets dergelijks? Kijk over het algemeen alleen zo nu en dan een potje die op sport 1 voorbij komt.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Sterk staaltje verantwoordelijkheid nemen van Lebron en D-Wade vannacht.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Zo, Georg Preidler, mannetje om in de gaten te houden. 
Mooie zege verder voor Michael Rogers.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Snap vrij weinig van die draft en #1 pick. Lees ook dat ze hem kunnen ruilen voor een 'superstar' of iets dergelijks? Kijk over het algemeen alleen zo nu en dan een potje die op sport 1 voorbij komt.
Ze mogen als eerste de speler kiezen die vanuit college naar de NBA gaat. Oftewel het grootste talent.
Je kunt picks ruilen tegen huidige spelers ja, al komt dat buiten de top 5 niet echt voor. Maar bv. Kings willen hun nummer 8 pick (oftewel 8ste keuze) tegen een bestaande speler ruilen.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
San Antonio Spurs. 
TEAMWORK!
Overigens heeft Paul George (toch) een hersenschudding opgelopen afgelopen nacht, lees ik net op nba.com.
Balen! 
George zelf zei gisteren nog dat er niets aan de hand was, waarna Vogel hem liet staan. Daar meteen op volgend kwam de beslissende run van Miami (Indiana stond hier nog voor) waarbij LBJ (die bewaakt werd door....George) het merendeel scoorde.
Niet echt slim van je, Paul.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
4e kwart was vooral D-Wade aan het knallen.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Mwoah eind vierde kwart wel ja. Over het hele kwart maakte D-Wade 8 punten en Lebron er 12. Die van Wade vielen meer in het beslissende moment.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Zo, de Italianen hadden volgens mij zin in vandaag, met uitzondering van Malori.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ullisi
wist niet dat hij zó goed kon tijdrijden, en niet eens moe.... Die gast gaat zo nog meedoen om de eindwinst....
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ullisi
wist niet dat hij zó goed kon tijdrijden, en niet eens moe.... Die gast gaat zo nog meedoen om de eindwinst....
Ware het niet dat hij gisteren is gevallen en is uitgeschakeld voor het klassement. Wel zonde.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ware het niet dat hij gisteren is gevallen en is uitgeschakeld voor het klassement. Wel zonde.
Ah, dat wist ik niet, gisteren alles gemist.
Wielco goed, Poels opzienbarend.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Uran Uran Uran, wat een beest!
Grootste kanshebber voor de titel wmb.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Amai, wat een verschil tussen Uran en de rest 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik vraag me toch af wie dat gat nog goed moet gaan maken op Uran. Zeker ook als je ziet dat zijn team dik in orde is. De Gendt, Brambilla en Poels als meesterknechten
Ik denk dat Uran normaal gesproken nu topfavoriet nummer 1 is. Quintana en Pozzovivo lijken mij de voornaamste kandidaten om het podium te vervolledigen.
Kijk ook even naar het jeugdklassement:
1. Majka
2. Kelderman 0:58
3. Quintana 1:37
4. Aru 1:45
5. Ulissi 4:32
Wat een talenten!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.