• 15.789 nieuwsartikelen
  • 178.167 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.052 gebruikers
  • 9.374.047 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

starbright boy schreef:

Voetbal is helaas nu een onderwerp dat net zo behandeld gaat worden als religie of politiek.

Onzin natuurlijk. Het zijn er maar een paar die zich niet aan de regels kunnen houden.

Het voetbal dan ook maar afschaffen, omdat je een paar honderd hooligans hebt?

Maar goed, dan maar over alle sporten praten, behalve voetbal - het is niet anders.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4515 stemmen

Tijd dan om de Australian Rules Football maar eens te promoten hier Af en toe in de ochtenden op Eurosport te zien.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Vicioso met een driedubbele beenbreuk. Wow.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

37 jaar oud.... Vrees toch wel einde carrière voor hem.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Bouhanni weer, toch wel een vervelend ventje vaak, zat ook nu weer behoorlijk agressief te duwen in de voorbereiding. Zonde dat Mezgec niet gewoon de deur dicht deed.

Animosh

• 4665 berichten
  • 538 stemmen

Ik verwacht persoonlijk niet dat het van de grond zal komen, maar soit: ik heb zojuist voor de liefhebbers een gratis forum gecreëerd (voetbalmeter.freeforums.org). Het wachtwoord is "Voetbalmeter" (met een hoofdletter). Je moet overigens wel eerst een account aanmaken denk ik, maar dat is zo gepiept.

Zoals ik al zei verwacht ik er weinig van, maar ik kan het altijd proberen.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

Wat een held KD. Een waardig mvp.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Quintana 23 seconden verloren.

Edit: toch dezelfde tijd gekregen.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Animosh schreef:

Ik verwacht persoonlijk niet dat het van de grond zal komen, maar soit: ik heb zojuist voor de liefhebbers een gratis forum gecreëerd (voetbalmeter.freeforums.org). Het wachtwoord is "Voetbalmeter" (met een hoofdletter). Je moet overigens wel eerst een account aanmaken denk ik, maar dat is zo gepiept.

Zoals ik al zei verwacht ik er weinig van, maar ik kan het altijd proberen.

Account aangemaakt.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Idem, leuk initiatief Animosh

Animosh

• 4665 berichten
  • 538 stemmen

Ja, ik hoop dat het aan zal slaan. (Het idee komt trouwens van Jordy.)

Zou een moderator mijn bericht trouwens ook nog even naar het voetbaltopic willen verplaatsen? (Zelf de informatie plaatsen mag ook!) Dan kunnen alle geïnteresseerden dat makkelijk vinden en terugvinden.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Yup, top Dan blijft het sowieso wel overeind.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Ik ga daar alleen geen Engels spreken.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

Ieder nadeel heeft ook zijn voordeel, want Keldermannetje heeft wel een luxe knecht met Kruiswijk. Of heeft ie ook ergens last van.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Toch nog basketbal vanavond, voor de liefhebbers.

FC Barcelona-Real Madrid,

halve finale Euroleague in Milaan.

Paar ex-NBA-spelers bij RM (Fernandez, Rodriguez) plus Nikola Mirotic, die gedraft is door Chicago Bulls en daar mss deze of volgende zomer heen gaat.

Bij Barcelona ook wat grote namen, o.a. Mario Hezonja, een van de grootste talenten in Europa die redelijk hoog staat in de draftlijstjes (23e op CBS Sports).

Zondagavond de finale van deze Euroleague.

Toch even kijken vanavond.

Vannacht geen NBA verder, jammer. Wel tof dat Indiana en OKC door zijn. Toch de gedroomde conference finals nu, met de beste teams (Miami, SA), het team met de MVP (OKC) en de Grote Uitdager (Indiana).

Jammer dat de CF zondag pas beginnen.

Misschien vannacht dan maar Anaheim Ducks-LA Kings kijken, conference semi final NHL, beslissende match (3-3). Beloofd ook wel spanning.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

happie schreef:

Ieder nadeel heeft ook zijn voordeel, want Keldermannetje heeft wel een luxe knecht met Kruiswijk. Of heeft ie ook ergens last van.

Als dat een gevalletje Froome-Wiggins wordt, zou ik dat helemaal niet erg vinden.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Erg jammer van de Ducks, maar totaal niet opgewassen tegen de ontketende Kings in Game 7.

En wederom wint de uitploeg de allesbeslissende game 7.

Zowel in het Oosten als in het Westen de no.1,2 en 3 uit de reguliere competitie al uitgeschakeld.

Go Canadiens vanaf nu!

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Als je de etappe van vandaag ziet is het toch wel erg jammer dat Rodriguez eruit is zeg. Het is te hopen dat Quintana beter rijdt dan de indruk die hij donderdag gaf, want anders kan deze grote ronde wel eens een "kleinere" winnaar krijgen dan de Giro verdient (kaliber Uran/Pozzovivo, er vanuit gaand dat Evans nog een jour sans krijgt, wat helemaal niet gezegd is natuurlijk). En benieuwd of Kelderman zich staande kan houden in het hooggebergte.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Yeey, Ibaka uit voor de rest van het seizoen. Daar gaan onze titelkansen.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Ben benieuwd of Quintana dit weekend al op een ruime achterstand gezet gaat worden. Evans lijkt me inderdaad niet goed genoeg voor het hooggebergte, althans niet elke dag. Hoop op Majka, al is die ook wel stevig gevallen. Uran en Pozzovivo maken nu ook een leuke kans ja.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Nou, Kelderman, wat is 'ie goed! Mag van mij wel iets meer proberen dit uit te buiten en eens een gooi doen naar een etappezege (inclusief tijdswinst). Het lijkt wel of hij te nauwgezet weinig energie wil verspillen in de eerste week, maar je moet ook gewoon pakken wat je pakken kan. Allemaal van de zijlijn gesproken natuurlijk, maar toch. In elk geval supermooi dat we in zo'n open liggende Giro een stevig ijzer in het vuur hebben.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Het ontkennen van het bestaan van deze topper zal zelfs Zonneveld niet veel langer vol kunnen houden.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Vanmiddag dan toch Nadal tegen Djokovic! Erg benieuwd wie van de twee een tik te verwerken krijgt vlak voor Roland Garros.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

eRCee schreef:

Nou, Kelderman, wat is 'ie goed! Mag van mij wel iets meer proberen dit uit te buiten en eens een gooi doen naar een etappezege (inclusief tijdswinst). Het lijkt wel of hij te nauwgezet weinig energie wil verspillen in de eerste week, maar je moet ook gewoon pakken wat je pakken kan. Allemaal van de zijlijn gesproken natuurlijk, maar toch. In elk geval supermooi dat we in zo'n open liggende Giro een stevig ijzer in het vuur hebben.

Ik ben niet heel bekend met Kelderman, maar is hij wel iemand die zo'n versnelling zou kunnen plaatsen? Is hij niet zo'n diesellocomotief die eraf gereden wordt en vervolgens op z'n eigen tempo weer terugkomt?

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Roel- schreef:

Vanmiddag dan toch Nadal tegen Djokovic! Erg benieuwd wie van de twee een tik te verwerken krijgt vlak voor Roland Garros.

Djokovic heeft volgens mij wel weer wat last van zijn pols gekregen in zijn wedstrijd tegen Raonic. Maar laten we hopen dat het meevalt.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

McSavah schreef:

(quote)

Djokovic heeft volgens mij wel weer wat last van zijn pols gekregen in zijn wedstrijd tegen Raonic. Maar laten we hopen dat het meevalt.

Dat zou echt funest zijn voor zijn seizoen met twee grand slams zo vlak voor de deur. Baal er zo ontzettend van dat sport 1 die domme WTA heeft en dat FOX de ATP (iig de belangrijke toernooien) heeft sinds dit seizoen. Heb echt nog nooit langer dan 5 min een vrouwen wedstrijd kunnen kijken. Buiten de tijden dat Ivanovic finales haalde dan.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Ik ben niet heel bekend met Kelderman, maar is hij wel iemand die zo'n versnelling zou kunnen plaatsen? Is hij niet zo'n diesellocomotief die eraf gereden wordt en vervolgens op z'n eigen tempo weer terugkomt?

Kelderman heeft volgens mij niet een echte punch maar kan wel à la Wiggins een stukje flink doortrekken en daardoor redelijk dicht eindigen. Maar dat is aan de finish. Heb hem volgens mij nog niet zien koersen in een bergetappe waar het ieder voor zich is. Als goede tijdrijder lijkt hij mij inderdaad wel iemand die op eigen tempo vaak weer tijd goed kan maken.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Kijk maar naar zijn finishes. Won op donderdag de pelotonsprint en sprintte gisteren Uran en Evans voorbij. Dan ben je meer dan een diesel. We weten nog niet hoe de echte verhoudingen liggen, maar het lijkt niet alsof de andere favorieten veel over hebben bergop, en dan is het simpelweg een kwestie van net iets harder rijden en het juiste moment zoeken.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

De MotoGP weer een groot spektakel! Heerlijke sport. Jammer dat ik tijdens de TT van Assen op vakantie ben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Stud

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.