• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.264 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.080 gebruikers
  • 9.376.374 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Lekker makkelijk winnen als je zes McDonald's All-Americans freshmen in je team hebt.

Nah, grapje.

Wat een schitterende game weer. Een van de 2/3 beste games tot nu toe.

Michigan verloren op de inside presence en rebounding (en, vooruit, de driepunters van Harrison). Vandaag kwamen ze een paar grote, sterke jongens te kort. Hier hadden ze McGary wel kunnen gebruiken.

Kentucky heeft het na een op-en-neer seizoen goed op de rails de laatste weken. Goed genoeg om all the way te gaan misschien.

Gefeliciteerd NW met Kentucky. Ik juich vrijdag voor Wisconsin.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dank . Ja geweldige game, box play was grandioos, en Marcus Lee is ook een geweldenaar. Hopelijk winne nze alles maar hebben zich wel bewezen als reuzendoder. Succes met Wisconsin .

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Play ball!!! MLB seizoen van start. Go Angels! Go Marlins!

Ballgirl goed gescout

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dank . Ja geweldige game, box play was grandioos, en Marcus Lee is ook een geweldenaar. Hopelijk winne nze alles maar hebben zich wel bewezen als reuzendoder. Succes met Wisconsin .

Dank je, kan ik wel gebruiken.

Reuzendoder, voor mij zijn ze nu wel de favoriet als ze zo blijven spelen.

Zie net dat Kentucky-Wisconsin pas om 3 uur 's nachts NL tijd wordt gespeeld.

Wordt nu even een aantal dagen afkicken helaas. Zaterdag duurt nog zo lang helaas.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Roel- schreef:

Wat was de Formule 1 een slaapverwekkende optocht. Ben letterlijk in slaap gevallen na een ronde of 15 (al heeft een nacht doorhalen voor werk daar ook mee te maken ).

Redelijk saai ja, al is het goed om te zien dat de Red Bulls weer beter worden. Hopelijk krijgen we daarmee een spannend seizoen.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Tot nu toe is het nog helemaal niks dat nieuwe F1. Het is te hopen dat de teams snel hun wagen beter aan de praat krijgen, want op papier zouden de nieuwe reglementen volgens mij juist voor meer spektakel moeten zorgen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Jawel, vanavond gaan we weer beginnen. De "echte" start van de MLB. Boston heeft op Elsbury na (die we natuurlijk enorm gaan missen) de boel aardig bij elkaar weten te houden. Het zou me een lief ding waard zijn als we de league weer pakken, zeker gezien het feit dat de Yankees door alle plafonds van de salary caps zijn heen gebroken. BOSTON STRONG!!!!!

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

Het is ook nooit goed genoeg voor de Nederlanders hé... Man man, we doen het geweldig. Tom-Jelte en Kelderman zijn 2 toppers in the making en Westra/Clement/Terpstra/Dumoulin hebben al leuke overwinning zo vroeg in het seizoen.

En dan vergeet je Moreno Hofland nog.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

wavanbuuren schreef:

Jawel, vanavond gaan we weer beginnen. De "echte" start van de MLB. Boston heeft op Elsbury na (die we natuurlijk enorm gaan missen) de boel aardig bij elkaar weten te houden. Het zou me een lief ding waard zijn als we de league weer pakken, zeker gezien het feit dat de Yankees door alle plafonds van de salary caps zijn heen gebroken. BOSTON STRONG!!!!!

Team Payroll

1. LA Dodgers $235,295,219

2. N.Y. Yankees $203,812,506

3. Philadelphia $180,052,723

4. Boston $162,817,411

5. Detroit $162,228,527

Hmm, heel hard Boston roepen terwijl die ook gewoon 4e staan wat betreft salarissen. Bovendien is de salarispost van de Yankees zelfs omlaag gegaan dit jaar. Doe mij de SF Giants maar (ook al zitten die maar een miljoen of 8 onder Boston ).

Teunnis schreef:

Tot nu toe is het nog helemaal niks dat nieuwe F1. Het is te hopen dat de teams snel hun wagen beter aan de praat krijgen, want op papier zouden de nieuwe reglementen volgens mij juist voor meer spektakel moeten zorgen.

Was wel te verwachten natuurlijk. Zoveel veranderen zorgt er alleen maar voor dat de kans dat één team het snel bij het juiste eind heeft erg groot wordt. Met dominantie tot gevolg tot een van de andere teams het een beetje bij weet te halen. Nee, vrees dat Mercedes nog lang van een voorsprong gaat genieten t.o.v. de rest. Heel erg zonde uiteraard maar 't is niet anders.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Natuurlijk hoort Boston ook bij de groot geld ploegen. Maar het is niet voor het eerst dat New York de gentlemans agreement rondom de salary cap schond, puur en alleen omdat ze Elsbury los wilden weken bij Boston. Daar heb je Boston nog nooit op kunnen betrappen. Maar goed, ik ben voor Boston geworden toen de vloek van Babe Ruth nog van toepassing was. De hele stad, Fenway, destijds Francona en nu Farell, Big Papi.De vele jeugdspelers die altijd doorkomen. Het spreekt me allemaal aan!

En natuurlijk geweldig om ze vervolgens drie titels in tien jaar te zien ophalen.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Indiana Pacers strooien de concurrentie zo vlak voor de play-offs beginnen zand in de ogen en doen net alsof ze slecht zijn.

Of ze zijn daadwerkelijk slecht bezig, kan ook natuurlijk.

Pacers kunnen hun zaakjes maar beter op orde krijgen. Play-offs over 2,5 week.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een freefall inderdaad. Had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Dan wel tussendoor winnen van Miami.

Overigens laatst weer zit ergeren aan Smeets. Zeggen dat Oden zich niet zo ontwikkeld heeft als KD. De laatste seizoenen niet zo belangrijk heeft kunnen zijn. Zeker vergeten dat ie zolang geblesseerd is geweest.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

happie schreef:

Dan wel tussendoor winnen van Miami.

Overigens laatst weer zit ergeren aan Smeets. Zeggen dat Oden zich niet zo ontwikkeld heeft als KD. De laatste seizoenen niet zo belangrijk heeft kunnen zijn. Zeker vergeten dat ie zolang geblesseerd is geweest.

Heeft Smeets dat echt gezegd? Jezus. Niet echt snugger inderdaad. Smeets kan best lyrisch zijn maar soms slaan zijn opmerkingen als een tang op een varken.

Pacers inderdaad gewonnen van Miami afg. week. Toch lees ik op Amerikaanse fora wat verontrustende verhalen over gebrek aan chemie en een te veel aan solistisch spel bij Indiana.

Eigenlijk vooral na de komst van Turner en Bynum en het vertrek van Granger. Coincidence? Het wordt er door fans dan al snel bijgehaald i.i.g.

Jammer dat er de hele week geen collegeball meer is, maar gelukkig vanavond twee CL-wedstrijden. NOS zendt Barca-Atletico niet uit geloof ik, dus dan maar via de laptop. TV mag ook gewoon aan blijven staan. Leuk avondje.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Granger lijkt me niet de oorzaak, gezien die vorig jaar niks gespeeld heeft. Of was hij puur voor de sfeer belangrijk?

Denk gewoon dat George en vooral Hibbert in een flinke vormcrisis zitten. Het kwakkelende privé leven van George kan daar wel debet aan zijn.

Of Bynum nog zit te kloten, wie weet.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Pitakaas schreef:
Granger lijkt me niet de oorzaak, gezien die vorig jaar niks gespeeld heeft. Of was hij puur voor de sfeer belangrijk?

Ik weet het ook niet allemaal, ik zie lang niet alle wedstrijden (laat staan in zijn geheel) en ik ben er niet bij in de kleedkamer, dus...

Wel lees ik overal dat Granger vooral in de kleedkamer een soort informele leider van het team was, en goede maatjes met George trouwens. Die is na het vertrek van Granger behoorlijk slechter gaan spelen. Toeval? Who knows?

Over, hoe veel fans het noemen, de Bynum Cancer (excusez le mot) zullen we het maar niet hebben.
Nogmaals, ik heb er geen zicht op, dus of Bynum echt een vloek is voor de teams waar hij terecht komt...geen idee.

Ik hoop toch dat Indiana het straks wel op een rijtje krijgt; Miami hoef ik niet voor de derde achtereenvolgende keer te zien winnen in het Oosten.

NB: het gaat wel behoorlijk etteren daar in Indiana. Stephenson/Hill clash tijdens de wedstrijd tegen Spurs, West die frustratie richt op Spencer Hawes tijdens game tegen Cleveland, Hibbert die in de pers collega's "selfish dudes" noemt. ..

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Tja één ding weten we zeker, zo gaan we niet eens de conference finals halen.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Als ze tweede blijven vermijden ze in de tweede ronde van de play-offs wellicht Chicago of Brooklyn.

Ik vraag me af of Miami wel eerste wil worden daar. Miami heeft dit seizoen al 3 keer verloren van Brooklyn.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Brooklyn heeft een bizar kalenderjaar trouwens.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Seattle outscored the Angels 26-8 in a season-opening three-game sweep.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beetje jammer die close wins steeds van Toronto. Zo worden we nooit derde .

Ataloona

• 734 berichten
  • 4261 stemmen

Ik begin na een wat drukke periode weer lekker zin in sport te krijgen, maar ik heb niet echt de tijd of mogelijkheden om live-streams te kunnen kijken vanuit de VS. (ik moet vaak vrij vroeg op ) Kennen jullie toevallig goede programma's die samenvattingen van oa. de NBA, MLB, NCAA etc uitzenden en die (als het kan) te pindakazen zijn? Zou behoorlijk wat tijd schelen en helemaal met het oog op de basketball play-offs top zijn. Alvast bedankt

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Ataloona schreef:

Ik begin na een wat drukke periode weer lekker zin in sport te krijgen, maar ik heb niet echt de tijd of mogelijkheden om live-streams te kunnen kijken vanuit de VS. (ik moet vaak vrij vroeg op )

Moet je ook in het weekend vroeg op? Je hebt toch wel eens vrij in de week?

Ik ken helaas geen samenvattingenprogramma's.

Ik check zelf dagelijks de uitslagen op nba.com en cbssports.com (college bball). Dat is voor mij even genoeg.

Wel denk ik dat er op Amerikaanse (sport)zenders (ESPN ofzo) samenvattingen te vinden moeten zijn, misschien dat iemand anders dat weet. Op wedstrijddagen worden tussen de wedstrijden door continu flitsen getoond van de andere wedstrijden, dus dat zou zomaar kunnen.

Ik heb zelf ook een vraag voor de wielerfans: hoewel ik het wielrennen zelf niet meer zo intensief volg als vroeger, ga ik wel de klassiekers kijken (evenals de grote drie rondes en het WK).

Wie kan mij vertellen wie er op dit moment de (grote) favorieten zijn/in vorm zijn voor de eerste klassiekers (Vlaanderen, Roubaix) en wie voor de heuvelklassiekers (Amstel, LBL)?

Ik heb het voorseizoen tot nu toe niet gevolgd eigenlijk.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Voor de Ronde en Roubaix: Cancellara, Vanmarcke, Terpstra, Sagan.

Voor de heuvelklassiekers: Kwiatkowski, Valverde, Costa, Rodriguez.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

Ik zou Boonen ook wel bij de favorieten voor de Ronde en PR opnemen.

Ataloona

• 734 berichten
  • 4261 stemmen

Sanvean schreef:

(quote)
Moet je ook in het weekend vroeg op? Je hebt toch wel eens vrij in de week?

Hehe, got me there. Maar goed, dan maar streamen. Ook op dat gebied ben ik geen held, maar ik heb weleens van Sopcast oid gehoord. Iemand daar ervaringen mee?

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Ataloona schreef:

(quote)

Hehe, got me there. Maar goed, dan maar streamen. Ook op dat gebied ben ik geen held, maar ik heb weleens van Sopcast oid gehoord. Iemand daar ervaringen mee?

Ja joh, streamen doe ik ook altijd. Voor NBA (en ook voetbal) gebruik ik stream2watch, drakulastream (StreamHunter) en/of vipboxeu. Meestal kom je overal dezelfde streams tegen.

Voor voetbal gebruik ik ook frombar (vh Sport Lemon), alhoewel stream2watch makkelijker is in gebruik. Zoek maar via Google.

Gebruik wel een adblocker (even gratis downloaden en installeren), scheelt je veel irritatie, moeite en advertenties. Gewoon even adblocker intypen in google en voilá.

NBA-games zijn op zondagavond altijd op mooie tijden te zien voor Europeanen, ongeveer vanaf 19.00 NL tijd.

Op de andere dagen beginnen de wedstrijden pas vanaf 0.00 ongeveer (18.00 Amerikaanse tijd Oostkust).

Ik kan je het streamen aanbevelen, nu met mijn laptop gaat het erg goed, loopt nauwelijks nog vast (en als dat gebeurd ligt het niet aan de laptop maar aan de stream zelf).

Have fun.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

McSavah schreef:

Voor de Ronde en Roubaix: Cancellara, Vanmarcke, Terpstra, Sagan.

Voor de heuvelklassiekers: Kwiatkowski, Valverde, Costa, Rodriguez.

eRCee schreef:

Ik zou Boonen ook wel bij de favorieten voor de Ronde en PR opnemen.

Gewoon de gebruikelijke namen dus.

Wielrennen veranderd toch ook nauwelijks, hè.

Terpstra ook? Ik ben benieuwd! Rijdt Lars Boom de Ronde van Vlaanderen of is dat nog te vroeg?

Kwiatkowski brak vorig jaar door geloof ik, ben benieuwd of hij de gevestigde orde kan aanvallen.

Heb er best wel zin in, LBL blijft voor mij trouwens de mooiste klassieker eigenlijk (en P-R als het lekker stoffig, zwaar en modderig is).

Ataloona

• 734 berichten
  • 4261 stemmen

Thnx at Sanvean

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Voor de Ronde: Tom Boonen - Fabian Cancellara - Stijn Devolder.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.