- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Denk dat het met name over de vorming van een ploeg en een mogelijke sponsor zal gaan. Al zal het ook zomaar het einde kunnen zijn, nog vier jaar wachten voor er weer werkelijk een toernooi is dat er toe doet (OS) ziet hij misschien niet zitten.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Krijgen we in ieder geval weer spannende allround toernooien mocht hij stoppen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Pffffff hij gaat alleen maar breken met Kemkers en wat andere focus leggen... Gelukkig maar.
Manmanman, ik zat te bibberen op m'n stoeltje.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Haha, vanaf het moment dat hij daar naar binnen liep wist ik iig al zeker dat die niet ging stoppen met schaatsen. Maar van alle speculatieve opties die er van te voren geopperd werden is dit toch wel de minst rigoureuze 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
En nu, alle opties zijn open zegt hij, Orie of Anema of misschien van Gaal of Koeman ?
Joy4ever
-
- 4611 berichten
- 1834 stemmen
Kunnen wij als Nederland zijnde ook breken met Kramer zelf?
Hij heeft bij mij weinig credits opgebouwd in Sotsji. Mede door afmelding op de 1500 m en zijn rug excuus op de 10 km. Lijkt me sowieso niet de sympathiekste sporter die er is.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Misschien kunnen we de Wit-Russen een ruil voorstellen: Zij Sven Kramer, wij Darya Domracheva.
Wij hebben nog genoeg schaatsers achter de hand, zij ongetwijfeld biathleten.
Goed voor de ontwikkeling voor het schaatsen aldaar en voor het biathlon hier en de algemene globalisering van de sport. De bonden ook weer blij.
Voor mij persoonlijk ook een goede deal, aangezien ik een zwak heb voor bovenstaande dame.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Mooie Darya, heldin van geboorte, mag van mij vandaag nog het Nederlandsche ereburgerschap verkrijgen, maar no way dat 'we' Sventastic, de grootste sporter van de 21e eeuw, daarvoor inruilen 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Nog vijf km in de E3, helaas zitten vijf renners van m'n ploeg in de achtervolgende groep en niet voorop 
Sagan wint.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Oei, Cancellara, daar valt weinig tegen te beginnen volgende week denk ik.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Angels sign Mike Trout through 2020 for $144.5 mllion

Avondje NBA:
Pacers en Bulls halen de 80 punten niet en verliezen kansloos, Timberwolves maken er gewoon even 143 tegen de Lakers en de Spurs winnen voor de 16e keer op een rij.
Nadal en Djokovic zonder te spelen naar finale in Miami
Bizar.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Manmanman, Clement en Dumoulin beide aan de champagne 
Het kan voorlopig niet op met het Neerlandsche hardfietsen!
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Gisternacht schitterend avondje NCAA bball gezien met Wisconsin - Arizona.
Hoewel ik al het hele seizoen voor Wisconsin juich (en ook voor Michigan en in iets mindere mate ook Arizona), vind ik het erg jammer voor Arizona. Had ze graag alle twee in de Final Four gezien.
Vanavond Kentucky-Michigan. Ik ben benieuwd, ik ben zelf voor Michigan maar Kentucky speelt ijzersterk (net als Michigan State trouwens). Wordt weer een mooie pot vanavond! 
NBA:
Jammer dat Philadelphia gewonnen heeft - weer een record minder. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Go Wildcats. Mijn vriendin is afgestudeerd op Kentucky University en dus een hele fanatieke Wildcats aanhanger. Wat mij dus (voorlopig) ook een Wildcats aanhanger maakt. Go Wildcats! Al zal dat later voor mij Fresno State Bulldogs gaan worden denk ik.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ze hebben knappe supporters, die Wildcats.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Go Wildcats. Mijn vriendin is afgestudeerd op Kentucky University en dus een hele fanatieke Wildcats aanhanger. Wat mij dus (voorlopig) ook een Wildcats aanhanger maakt. Go Wildcats! Al zal dat later voor mij Fresno State Bulldogs gaan worden denk ik.
Ik kijk zo en zo mijn ogen wel uit met al die cheerleaders bij de wedstrijden.
NCAA bball en March Madness zijn echt topentertainment - een heel mooi feest. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, Fresno State licht met meest dichtbij. Maar wie weet, misschien mijn kinderen
.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Nee, Fresno State licht met meest dichtbij. Maar wie weet, misschien mijn kinderen
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nog niet maar de mogelijkheid zit er goed in, want mijn vriendin woont er. Anders lag ik nog in bed
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
LOL.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Nog niet maar de mogelijkheid zit er goed in, want mijn vriendin woont er. Anders lag ik nog in bed
.
Wat ik wel weet, is dat ik vanavond weer bball ga kijken.
Veel plezier met Kentucky, ik hoop dat ze goed spelen maar net niet zo goed als Michigan. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is nu weer 9, gisteren nog 8.
Jij ook veel plezier en we zullen zien wie zijn gelijk hier kan gaan halen
.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Het kan voorlopig niet op met het Neerlandsche hardfietsen!
En nu Westra weer 
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Wat was de Formule 1 een slaapverwekkende optocht. Ben letterlijk in slaap gevallen na een ronde of 15 (al heeft een nacht doorhalen voor werk daar ook mee te maken
).
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Allemaal leuk en aardig die ritjes her en der maar het wordt nu toch echt hoog tijd voor een grote vis. Terpstra dan maar volgende week.
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
Vraag me toch af of Terpstra in de absolute topkoersen zijn karretje zal kunnen aanhaken bij de groten.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Allemaal leuk en aardig die ritjes her en der maar het wordt nu toch echt hoog tijd voor een grote vis. Terpstra dan maar volgende week.
Het is ook nooit goed genoeg voor de Nederlanders hé... Man man, we doen het geweldig. Tom-Jelte en Kelderman zijn 2 toppers in the making en Westra/Clement/Terpstra/Dumoulin hebben al leuke overwinning zo vroeg in het seizoen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Begon rampzalig maar Wildcats zijn nu wel lekker bezig. Marcus Lee
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Harrison. Wat een baas. Kentucky flikt het gewoon weer. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.