- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Bibian Mentel wint goud op de snowboardcross bij de Paralympics!
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
March Madness, de mooiste tijd van het jaar. De brackets gaan over een paar dagen weer volop ingevuld worden. Doe met veel sites en communities wel mee, helaash ier te weinig animo.
Voorspellingen van wie er tegen elkaar gaan spelen of wat? Gokken welke ranking/seed elke ploeg krijgt in het toernooi?
Ik vind dat er wel een beetje over, eigenlijk.
Ik lees zoveel over die voorspellingen, maar ik zie het allemaal wel. Ik bekijk gewoon de wedstrijden en wacht het wel af. 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Brackets zijn inderdaad proberen te voorspellen hoe de knockouts verlopen (en in hoeveel games).
Oja, Kittel die z'n fiets effe weggooit, mooi materiaal 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Oja, Kittel die z'n fiets effe weggooit, mooi materiaal
Hij heeft zijn excuses al aangeboden aan de fiets in kwestie.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Enige nadeel is dat veel wedstrijden tegelijkertijd zijn, je wordt er gek van. 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Baasje hoor, Tom-Jelte Butcher
Doodzonde van gisteren...
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Knappe zege, dominant gereden in de laatste kilometer.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Contador vloert Quintana.
Over wie van de 2 zegt dat iets?
- Is Contador op het niveau van Quintana (en dus Froome) gekomen?
- Is Quintana naar het niveau van Contador gezakt?
Wel allemaal zeer voorbarig, aangezien het seizoen nog maar pas begonnen is. Het opent wel perspectieven voor de grote rondes.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Anaheim Ducks weer op het goede spoor gelukkig. Na de OS ging het de eerste twee weken zeer moeizaam, maar het goede gevoel is er weer. Op naar de play-offs.
Julius Peppers signs contract with Green Bay Packers

Zullen ze in Chicago (en Grijpskerke) niet zo leuk vinden....
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4518 stemmen
Federer weer een finale. Klimt sowieso naar plek 5, met winst zelfs weer top 4. Zou goed zijn voor hem, dan komt hij Djoko en Nadal pas weer tegen in halve finales op z'n vroegst (en die twee blijven gewoon lastig te verslaan). Dan is punten vergaren weer wat makkelijker en allicht een toernooi eens winnen ook.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Anaheim Ducks weer op het goede spoor gelukkig. Na de OS ging het de eerste twee weken zeer moeizaam, maar het goede gevoel is er weer. Op naar de play-offs.
Julius Peppers signs contract with Green Bay Packers

Zullen ze in Chicago (en Grijpskerke) niet zo leuk vinden....
Ik lash et ook. Spijtig maar zijn goed recht, was er al ziek van dat hij gecut werd. Nu behoort hij bij de Packers en gaat ie ons slopen straks, en terecht. Weet niet wat de front office van de Bears aan het doen zijn.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ach, jouw Bulls hebben mijn Kings verslagen en jullie halen de play-offs wel en wij wederom niet.
Bulls - Wizards of Bulls - Nets waarschijnlijk. Voorkeur?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, het mocht wel weer eens, zijn wel een achilleshiel gebleken dit seizoen. Volgende maand bezoek ik Kings vs Timberwolves in de Sleep Train Arena (ook nog naar de Warriors) erg benieuwd naar de sfeer van jouw clubbie, schijnt echt geweldig te zijn.
Ik denk dat we ze beiden wel kunnen hebben maar mijn voorkeur gaat uit naar Washington. Nets zijn toch wel goed bezig de laatste tijd.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Mocht je vandaag niets te doen (of zien) hebben: paar leuke wedstrijden in het college basketball vanavond. De laatste conference toernooien worden vandaag beslist (paar van de belangrijkste conferences: ACC, SEC, Big 10)
Dalijk Virginia-Duke (18u NL tijd), en vanavond om 20.30 Michigan-Michigan State. Ook live te zien op CBS Sports trouwens! 
Tussendoor Florida-Kentucky trouwens nog.
Na vanavond weten we wie er naar het NCAA Tournament gaan, en vanaf dinsdag is het (college basket)bal! 
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Tsjongejonge, die Contador zeg. 
Laatste keer dat ik zoiets gezien heb was in de zeventiende Vuelta etappe van 2012...
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Zulke hellinkjes moeten ze ook in de Tour stoppen. Ff een stukje van 30%
Benieuwd wat Contador dit jaar gaat laten zien in de grote rondes.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Koers was natuurlijk (gelukkig?) al gemaakt daar. Op 35 km aangaan, kom er maar eens om tegenwoordig. En dan ook nog geen énkele keer vragen aan de vroege vluchters om over te nemen maar gewoon stug op kop doorstampen. Held.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Helaas, de grootmeester heeft het niet gered tegen de Djoker. Al was het een mooie pot en waren de mannen erg aan elkaar gewaagd. Blijft toch zonde dat Federer niet in staat lijkt om het te bolwerken in de grote wedstrijden tegen Djokovic of Nadal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
UFC 171 was een heerlijk event. Main card begon al goed met de von flue choke van St. Preux, zeer zelden in de praktijk uitgevoerd, erg sterk. OSP groeit. Shields schat ik altijd hoog in maar als je dan al het voorkomen van Lombard ziet weet je dat het een lastig verhaal gaat worden, zwaar indrukwekkend voorkomen maar had de wedstrijd een ronde langer geduurd had ik Shields wel zien winnen.
Jury vs Sanchez was ook erg interessant. De wildling tegen de de serene. Erg intelligent gevochten van Jury, en Sanchez is altijd toch wel bedreigend maar moet het daar ook van hebben, tegen een getalenteerde vechter die niet meegaat met dat spelletje is ie de sjaak.
Woodley vs Condit, op papier heel interessant maar helaas raakte Condit geblesseerd en dan weet je al genoeg. Vooral met de kracht van Woodley. Echt balen als een wedstrijd zo eindigt vooral als het gaat om Condit.
Hendricks vs Lawler. Wat een brawl was dit. De eerste twee rondes was eigenlijk hoe ik deze bout verwacht had. Maar Lawler draaide het in ronde 3 en 4 goed om, echt hele sterke jabs en punches, heb Hendricks nooit zo in de problemen gezien. Pakte ie toch goed op en erg blij dat één van mijn favoriete fighter nu eindelijk zijn dikverdiende kampioenstitel heeft. Al had ie 'm al moeten verdedigen natuurlijk. Het is 'm gegund, sympathieke kerel en een magnifieke atleet.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel heel bizar zeg. Als ik dat van tevoren had geweten
.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Wat vinden we hier van het nieuwe Formule 1? Nu is het er nog niet echt leuker op geworden, omdat de auto's zo onbetrouwbaar zijn dat ze allemaal vooral op safe rijden. Maar als de bolides betrouwbaarder worden en ze het brandstofgebruik wat meer onder controle hebben denk ik dat de veranderingen van dit seizoen wel leuk kunnen uitpakken. Aan de andere kant lijkt Mercedes nu al een onoverbrugbare voorsprong te hebben en is het jammer dat Ferrari tot dusver opnieuw enorm kleurloos is.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Welke auto je hebt is dus nog meer dan ooit het belangrijkste van de hele sport. Dat is toch niet leuk?
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Op dit moment wel, omdat er maar één team de zaken op orde heeft (en zelfs daarvan viel een auto af met een kapotte cilinder of iets dergelijks). Maar de wijzigingen dit seizoen zorgen ervoor dat de auto's minder grip hebben, waardoor ze lastiger te besturen zijn. Dus dan zou je verwachten dat het meer aankomt op de stuurkunsten van de coureurs.
Bovendien blijft het altijd een optelsom van een goede auto en een goede coureur. Kijk maar eens naar het verschil tussen Vettel en Webber vorig jaar. Webber is absoluut geen misselijke coureur, maar Vettel is echt van uitzonderlijke klasse. Of ook vorig jaar het verschil tussen Alonso en Massa. En je kon er van tevoren een hoop geld op leggen dat Hulkenberg het dit jaar beter gaat doen dan Perez - beiden Force India, maar Hulkenberg is veel talentvoller. En inderdaad, Hulkenberg wordt deze GP 6e, Perez 10e (met 35 seconden verschil).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.