• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.264 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.079 gebruikers
  • 9.376.030 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

O snap, irritant nu die 2 verschillende topics.

Jammer dat Delaplace niet volhield

Oja Mandy Schleck was ook lekker bezig:

152 SCHLECK Andy Trek Factory Racing 6:46

Mijn god....

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

Boom gebroken elleboog ai ai ai.

Boom breekt elleboog bij val - NOS Sport

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Pfoe, zou wel erg jammer zijn als Boom daardoor het voorjaar mist.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Domper als dit einde voorjaar betekent. Hij zag er sterk uit in de Omloop, dus ik was wel benieuwd naar wat hij dit voorjaar kon gaan doen.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Boom zelf verwacht (hoopt) RVV en Roubaix te halen. Dat zal best kunnen, maar de vraag is of je met een net herstelde elleboog nog wel fatsoenlijk over kasseien kunt rijden?

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

Schijnt een klein breukje te zijn hè. Tja, geen idee maar 3½ week lijkt me wel wat kort ja.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Nadal ligt er op Indian Wells al uit. Gaat zowaar veel punten verliezen, al kan die volgende week in Miami veel punten winnen omdat hij er vorig jaar niet gespeeld heeft. Al met al hoop ik dat Federer weer ver kan komen, al is zijn pad naar de finale erg moeilijk met (mogelijk) een kwartfinale tegen Wawrinka, halve tegen Murray en finale tegen Djokovic. Zou goed voor z'n ranking zijn en lotingen iets makkelijker maken voor de aankomende gravel toernooien.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Dolgo is de laatste tijd zowaar weer in vorm. En Nadal toch al enkele moeizame wedstrijden gehad tegen niet al te bijzondere spelers dit jaar. Fijn resultaat, al is Djokovic' vormpeil misschien nog wel iets zorgwekkender. Schijnt ook binnenkort te gaan trouwen. Wawrinka schijnt daarentegen in de vorm van zijn leven te zijn.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Wat ik ervan gezien heb verandert alles dat Wawrinka met zijn racket aanraakt in goud. Denk dat voor Federer dat dan ook direct de moeilijkste horde zal zijn. Zeker gezien de missende vorm bij zowel Murray als Djokovic.

Maar goed, qua ranking deed Nadal vorig jaar niet mee in Miami, dus daar kan hij de punten die hij nu verliest weer goedmaken. Al hoop ik dat de top iets meer naar elkaar toe trekt en dat niet Djokovic en Nadal op eenzame hoogte staan.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8156 stemmen

Ben ook wel benieuwd hoe het gaat lopen nu. Denk dat 2014 een beetje het jaar van de veranderingen wordt. Nadal oogt niet topfit, Murray en Djokovic zijn wat minder, Tsonga lijkt weg te zakken en Del Potro en Ferrer zijn ook geblesseerd. Federer stijgt na Indian Wells sowieso weer naar 6 en misschien nog wel verder, maar dat hangt ervan af hoever hij komt.

Ik ben vooral benieuwd of Dimitrov nu zijn belofte gaat inlossen. De voortekenen zijn goed. Hij won in Acapulco o.a. van Murray en lijkt nu langzaam richting de top 10 te klimmen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4697 stemmen

Meersman blijkbaar een aantal ruggenwervels gebroken. Balen (voor mij ook ). Wel gek dat je daarmee nog 15 kilometer door fietst. Blijft een ras apart, die wielrenners...

Edit: blijkbaar maar kleine breukjes/barstjes. Hij denkt zelfs Baskenland nog te halen (begin april !? ).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Haha wat een hals.

Nog gefeliciteerd met de win deze week op de heat. Ik begin een beetje te geloven, dat we vaker van Chicago verliezen en altijd moeite hebben. Wel sterke gelijkmaker van Hinrich en het block van de Birdman was ook echt hard.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Vandaag start Tirreno - Adriatico 2014.

Volgt aansluitend op Parijs - Nice bij het Vlaamse één (PN vanaf 14u40 en TA vanaf 16u10)

http://cdn.touretappe.nl/images/tirreno-adriatico/tirreno-adriatico-logo.jpg

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

Bedankt voor de link speedy kende die site nog niet.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Spetie schreef:

Ik ben vooral benieuwd of Dimitrov nu zijn belofte gaat inlossen. De voortekenen zijn goed. Hij won in Acapulco o.a. van Murray en lijkt nu langzaam richting de top 10 te klimmen.

Helaas heeft Dimitrov verloren van Gulbis, vreselijk zonde. Vind die Gulbis een onsympathieke vent. Overigens maakte Dimitrov wel een briljant punt.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8156 stemmen

Ja prachtig punt, ik had hem al gezien. Het toont zijn talent, maar wel jammer dat hij die wedstrijd dan niet wint. Gulbis vind ik ook niet echt sympathiek, maar is wel een getalenteerde speler, al heb ik bij hem het idee dat hij er nooit alles aan heeft gedaan om het maximale er uit te halen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

Haha wat een hals.

Nog gefeliciteerd met de win deze week op de heat. Ik begin een beetje te geloven, dat we vaker van Chicago verliezen en altijd moeite hebben. Wel sterke gelijkmaker van Hinrich en het block van de Birdman was ook echt hard.

Dank en inderdaad. Al doen ze tegen de Heat altijd een stapje meer heb ik het idee. Al zal het in de PO's wel weer een ander verhaal zijn, al zijn het altijd intense matchups.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Slagter

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

TJ the Butcher! Nice!

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Alweer een Nederlandse ritzege

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Mooi man! En dan als bonus Keldermannetje nog stoempend 3e

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Kobe definitief out.

Hij gaat werken om volgend seizoen zijn rentree te maken. Wel respect voor zijn doorzettingsvermogen.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Pfoe, onverwachte resultaten in Californië hoor. Murray er uit, Wawrinka er uit. Stevenen we dan toch af op een finale Federer -Djokovic? Hoop van wel en dat onze Roger dan aan het langste eind mag trekken!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8156 stemmen

Het is een heel raar toernooi tot nu toe. Veel verrassingen. Djokovic heeft een gemakkelijkere loting, maar is ook niet echt heel overtuigend tot nu toe. Als Federer zijn kwartfinale wint stijgt hij in ieder geval weer naar de vijfde plaats op de wereldranglijst.

Hoop ook dat Roger ook nog eens kan vlammen dit toernooi.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

LOL.

Die had ik ook al gezien.

Nice one.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Iemand die het Amerikaanse college basketball volgt?

Ben het sinds vorig jaar (toen vanaf het NCAA Tournament) aan het volgen. Heb dit jaar het hele seizoen gevolgd. Erg leuk!

De reguliere conference-seizoenen zijn afgelopen. Nu zijn de conference tourney's bezig (tot en met zondag).

Zondag de selectiedag om te bepalen welke 64 teams er naar het NCAA Tournament gaan en vanaf dinsdag het NCAA Tournament.

College basketball is superleuk, spannend en vol met upsets en drama.

Ze noemen het March Madness, en het is inderdaad érg aanstekelijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

March Madness, de mooiste tijd van het jaar. De brackets gaan over een paar dagen weer volop ingevuld worden. Doe met veel sites en communities wel mee, helaash ier te weinig animo.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Federer door naar de halve finale waar Dolgopolov de volgende horde is. Wat gun ik het die man om na een naar zijn maatstaf dramatisch seizoen in 2013 weer eens een toernooi te winnen dat er echt toe doet. Tegenstander in de finale zal waarschijnlijk Djokovic worden gezien de andere kwartfinalisten (Gulbis, Benneteau en Isner).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.