- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Akkoord, maar vorig jaar reed hij hier wel gewoon iedereen uit de wielen op de slotklim. Misschien had hij toch niet al op 30 km moeten aanvallen.
Vorig jaar heeft hij volgens mij inderdaad afwachtend gefietst vanwege Moser. Zulke aankomsten liggen hem verder ook gewoon wel. Maar het is mooi om te zien dat zelfs een coureur als Sagan nog regelmatig kan vollopen na flinke inspanningen te hebben moeten leveren.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Wat betreft Parijs-Nice: genoeg kansen voor de puncheurs en aanvallers. Wie er gaat winnen lijkt me nogal onmogelijk te voorspellen zo zonder proloog en tijdrit. Laatste jaren hebben toch steeds goede tijdrijders gewonnen. Denk aan een type Betancur, iemand die in korte tijd een aardig verschil kan maken, maar de eerste categorie klimmen beter aankan dan een puncheur.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Vorig jaar heeft hij volgens mij inderdaad afwachtend gefietst vanwege Moser. Zulke aankomsten liggen hem verder ook gewoon wel. Maar het is mooi om te zien dat zelfs een coureur als Sagan nog regelmatig kan vollopen na flinke inspanningen te hebben moeten leveren.
Mooi, mooi...
Vandaag de eerste rit voor de punten! Ben erg benieuwd! Heb elf ijzers in het vuur tijdens Parijs-Nice.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4697 stemmen
Heb maar 8 starters in Parijs-Nice. En dan nog enkele renners die geblokkeerd zitten met Matthews die met Goss zit, en Meersman en Stybar met Boonen.
Voorlopig ook maar 5 starters in de Tirreno. Valverde, Barguil, Acevedo, Howard, Kruopis, S. Sanchez en Ratto starten blijkbaar nergens.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Jij ziet liever een onmenselijke renner?
Ik heb maar 6 starters in P-N, in T-A voorlopig 8. Zie nu pas dat Purito geen Tirreno en Baskeland rijdt, jammer.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Jij ziet liever een onmenselijke renner?
Ik heb maar 6 starters in P-N, in T-A voorlopig 8. Zie nu pas dat Purito geen Tirreno en Baskeland rijdt, jammer.
Nee hoor. In verband met het spel mag Sagan van mij echter best onoverwinnelijke trekjes hebben.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Nee hoor. In verband met het spel mag Sagan van mij echter best onoverwinnelijke trekjes hebben.
Oh, jij was natuurlijk degene die voor mij in het spel zat. Ben weer bepaald niet scherp.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4697 stemmen
Van Garderen uit koers wegens maagproblemen. Bouhanni gevallen en last van z'n knie. Die moest hier net uithalen! Vorig jaar ging hij ook al serieus tegen de grond in PN.
Opnieuw een val. Nu met Bardet als belangrijkste slachtoffer, die achterop is geraakt. Nerveuze bedoening blijkbaar.
En Valverde en Pozzovivo gaan het uitmaken in de Roma Maxima. Piti moet dat wel kunnen winnen.
Edit: Nipt! Valverde blijft nipt het peloton voor. Pozzovivo wel nog ingehaald in de sprint door het aanstormend peloton. Appolonio 2e en Colbrelli 3e! Pozzovivo 4e.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4697 stemmen
Bam! Bouhanni's knie toch nog heel. 
1. Bouhanni
2. Degenkolb
3. Meersman
En Bardet's klassement naar de haaien, op meer dan een minuut.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Bam! Bouhanni's knie toch nog heel.
Doet mij denken aan het Wereldkampioenschap wielrennen in Ronse 1963.
Benoni Beheyt zei tegen Rik Van Looy: "Het zal kampen".
En Van Looy had verstaan: "Ik heb krampen", waarna hij de sprint verloor. 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Haha, heerlijk dat misbaar van twee van mijn sprinters (Kristoff en Coquard), alsof ze daadwerkelijk ploeggenoten zijn. Volgende keer graag beter positioneren jongens! Maar toch nog met drie van de vijf aan de start verschenen renners gescoord.
En yes, Nacer doet het. Mijn favoriete sprinter.
(weet nooit of je dit soort dingen hier of in het toto-topic het best kan plaatsen)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
21-19 na 1 kwart. So far so good.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een lekkere pot basketbal zeg.
edit: OT!!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
WOW!!! Een comeback van 12 in het vierde kwart en in de OT de Heat steamrolling. Wat een basketballgame.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
MVG verliest van Jenkins, dus dit toernooi lijkt me appeltje eitje voor Lewis, maar wellicht dat King of Jenkins hem nog kunnen stoppen. Ik verwacht het echter niet.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Lekker potje, aardig eruit gesleepd Naomi!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, dat kan je wel zeggen. Sleutel is toch wel weer de intensiteit van Noah. Ongelofelijk, die wil van hem. Leuk om Yannick Noah te zien in de tribune, Joakim heeft het van geen vreemde. Goede winst voor het moraal. Verliezen van de Heat doe je nooit graag.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Klasse finale van Lewis. Benieuwd wat donderdag gaat gebeuren in de PL.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Verlies voor Thunder, Heat en Pacers.
In het Oosten zal het gaan tussen Indiana en Miami voor de no.1-spot, ben benieuwd of de Rockets nog dichter bij San Antonio en Oklahoma weet te komen.
Ook leuk dat de Raptors het zo goed doen.
Spring Training weer volop aan de gang. Lekker, hoor!
Nu de Mariners Robinson Cano hebben gecontracteerd, wordt de AL West nog interessanter.
Angels lijken een paar veelbelovende pitchers binnen te hebben gehaald.
Heb er weer zin in.
Domracheva gaf gisteren weer even biathon-les. Wat is dat toch een fenomeen (aan het worden).
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Watskeburt Pacers.
Weinig gekregen van de bank i.t.t. de Mavs. 41-4, harde cijfers.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Onthutsend zeg. Statistieken er nog niet bij gepakt. Wat een slechte reeks zeg.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Het vreemde is dat Heat ook slecht bezig is. Niemand wil home court advantage.
Van de Pacers is het idd onbegrijpelijk. Als je zelfs van de Bobcats verliest. Zucht.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Moreno Hofland
Heb hem niet, maar knappe zege.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Wow die vloert even Degenkolb en Bouhanni. Helaas niet gezien, wel de liveticker gevolgd. Indrukwekkend staaltje?
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Hij zat al vrij gauw op kop lange, machtige sprint hoor.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Mooi hoor, Moreno Hofland, opeens is-daar. Klasse!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.