- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Even een beetje aan het koekeloeren, Marit Björgen won 5 plakken in Vancouver en geldt ook nu als grote favoriet de meeste medailles mee naar huis te nemen. Hier is waarom:
(afbeelding)
Wat een beest!
Een vrouw kan je het inderdaad niet meer noemen 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
2 much 2 handle reppie?!
Slechte loting voor Sventastic die als 1e favoriet in de baan moet komen:
Ongunstige loting voor Kramer - NOS Olympische Spelen Sotsji 2014
Joy4ever
-
- 4613 berichten
- 1836 stemmen
Mwah, grootste concurrent is die Skobrev toch? Als Sven de race rijdt die hij voor ogen heeft dan rijden de schaatsers die daarna komen zich daar toch op kapot.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik schat Bergsma, Lee en toch ook wel Swings hoger in dan Skobrev op de 5K. Het tweede klopt natuurlijk wel, maar op schema rijden is altijd makkelijker dan een tijd neerzetten.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Jajaja heb totaal geen verstand van schaatsen hoor kijk het alleen met een schuin oog tijdens de OS maar is het niet belangrijker dat ie direct na de dweilpauze start?
Op schema rijden? Hij is toch de favoriet kom op zeg.
Typisch Nederland gezeik en excuses zoeken als je het mij vraagt.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Beetje moeilijk doen hoort ook bij de voorpret natuurlijk... Maar het lijkt me toch mentaal een enorm voordeel als laatste te mogen, het is toch niet voor niks dat iedereen dat in principe wil.
Maar hij gaat ze nog steeds allemaal naar de gallemiezen rijden hoor, geen excuses nodig 
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Ja voorpret is prachtig. Maar dit doet mij meer denken aan 'de mensch lijdt het meest door het lijden dat hij vreescht.' Heeft Sven eigenlijk al gereageerd op deze tegenslag?
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Jazeker! Volgensch den kampioen mogen we vannacht rustig gaan slapen:
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
UK Open Qualifier 1e ronde: Taylor (90,07) - Keegan Brown 2-6
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 berichten
- 4520 stemmen
Het Russische volkslied 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha die Russen schreeuwen bij alles behalve toen het woord discriminatie viel.
mikey
-
- 28993 berichten
- 5142 stemmen
Prachtige ceremonie moet ik toegeven. Malevich, zwanenmeer en ander klassiek russisch ballet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Eens erg mooi allemaal. Ook de muziek is schitterend. Sowieso vind ik de Russische taal wel wat hebben al versta ik er geen ruk van.
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 berichten
- 4520 stemmen
Hoppa, en de Notenkraker ook nog maar. Schitterende muziek inderdaad.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Na het in mijn ogen gepruts in Londen was dit weer een opening die er mocht zijn. Met name het ballet was om van te smullen! Volkslied was idd ook een hoogtepunt, de belachelijke maar tegenwoordig blijkbaar verplichte dj tijdens de binnenkomst de grootste smet op het geheel.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Heeft ooit iemand een medaille op zowel de zomer en Winterspelen gewonnen? (Durf te vragen).
Tron achtig slot was vet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hughes behoort tot het selecte gezelschap van atleten die medailles hebben gewonnen tijdens zowel Zomer- als Winterspelen. De andere drie zijnEddie Eagan, Jacob Tullin Thams en Christa Rothenburger.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Totaal niet in de wedstrijd zitten maar toch doet George het 'm maar weer. Ook knap dat je zonder een productieve George en Hibbert toch nog zo offensief sterk bent. Constant de onderliggende partij maar tot slot toch ff de boel gelijk trekken en orde op zaken stellen in overtime.
Joy4ever
-
- 4613 berichten
- 1836 stemmen
Kramer over Bergsma: "Ze gaan er allemaal aan. Hij ook.” Kick some ass Sven!!
Om 12:30 is het stil op straat. Eerste gouden medaille Nederland. En hopelijk nog een zilveren plak erbij. Staan we gelijk eerste in het medailleklassement
.
Om 15:30 de 10km sprint (m) biathlon. Lijkt me ook wel gaaf.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Dat zou zomaar kunnen inderdaad
Hoewel er 2 medaille-evenementen nog voor zitten, de SloopStijl mannen en de Skiathlon vrouwen (die laatste ga ik ook zeker kijken, met Beest Bjorgen).
Ik ben nu al poepjesnerveus!
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Eerste goud is voor de VS, maar de Canadees had natuurlijk moeten winnen. Ik ben nu al weer klaar met die jurysporten. Zelfs de kenners snappen er maar weinig van. Wel heerlijk om te zien overigens dat snowboarden.
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 berichten
- 4520 stemmen
Ik weet het nog niet, met die snowboarden en die stunts. Voelt teveel aan als hobby dat je na schooltijd nog even doet. Dat zal wel niet, maar ik zie dan toch liever wat meer klassieke sporten. We gaan ook niet skateboarden op de Zomerspelen (skeeleren zou overigens wel weer kunnen, is net schaatsen). En die snowboarders hebben werkelijk allemaal lang haar
Was meer iets voor Koen Verweij dus.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Nou, inderdaad, eerst wat stoners half mislukte trucjes zien doen waar een anonieme jury over oordeelt
om daarna 5 vrouwen na een ultieme inspanning te zien sterven bij het langlaufen 
En ja Bjorgen, wat een heldin! Die Zweedse was wel iets te snel blij met het zilver volgens mij.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Ik ben nu al poepjesnerveus!
Nog wel wat kunnen slapen vannacht?
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ging me verrassend goed af 
Nu al het moment van de Spelen:
Squeak. (The 15 Kilometre Skiathlon ends about as much as...) - prairiehamster.tumblr.com
It looked like a crimescene 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha deze 2 lijken wel achteruit te schaatsen tot nu toe.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ging me verrassend goed af 
Nu al het moment van de Spelen:
Squeak. (The 15 Kilometre Skiathlon ends about as much as...) - prairiehamster.tumblr.com
It looked like a crimescene
Schitterend idd, pff dan ben je echt half dood na zo'n helse tocht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.