- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
happie
-
- 6240 berichten
- 426 stemmen
Nice comeback seasons voor Arenas en Redd.
Mayo ging de verkeerde kant op na een jumpball. 
Dat schot van Griffin (zwaar uit balans).
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kijk uit naar namiddag: ze voorspellen regen!.
Eeven nagezien en in de streek van Roubaix geven ze zwaar bewolkt, 9°, maar geen regen.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Persoonlijk vind ik stof happen tijdens Parijs - Roubaix nog veel mooier. Toch al mijn favoriete klassieker. Altijd als ik die jaknikkers voor het Bos zie word ik een tikkeltje emotioneel 
Die docu van Wilfried de Jong over de koers ga ik straks nog even koekeloeren.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Deze site geeft nochtans wat anders aan. Er zijn toch in ieder geval buien mogelijk: "showers in the afternoon".
Vind droog ook mooi maar het is al een tijdje geleden dat er nog een regeneditie is geweest.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Deze site geeft nochtans wat anders aan. Er zijn toch in ieder geval buien mogelijk: "showers in the afternoon".
Vind droog ook mooi maar het is al een tijdje geleden dat er nog een regeneditie is geweest.
Als je een Frans weerbericht in het Engels bekijkt, heb je sowieso problemen. Fris en droog vandaag. Zeker van. 
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Nou, succes met je 50km Museeuwsolo, ouwe snuivert!
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Komaan Boonen 
Boom op de 2de plaats zou tof zijn
Boonen en Boom haha
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Die belg zal weer wat geslikt hebben
De cocaïne zal nu goed werken 
eRCee
-
- 13447 berichten
- 1980 stemmen
Das toch wel knap van Boonen, zelfs ik gun hem deze overwinning.
Boom ook indrukwekkend, jammer van die sprint, maar die gaat hier nog wel eens winnen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Die belg zal weer wat geslikt hebben
De cocaïne zal nu goed werken
Als jullie niets beters te zeggen hebben, zwijg dan toch gewoon. Of neem een fiets en doe het zelf. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Zeer groot nummer van Boonen! De rest werd gedegradeerd tot simpele meelopers. Ballan en Pozzato mooi afgestraft voor hun defensief koersen. Koers wel een beetje saai daardoor maar toch wel genoten.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Op een dag waarin België ook wereldkampioen puntenkoers werd in Melbourne.
El Loco
-
- 1114 berichten
- 2390 stemmen
Belgische wielergeschiedenis!!
Boonen voor 4x Parijs-Roubaix en als eerste 2x de dubbel! Ik heb er gewoon geen woorden voor wat ik vanmiddag gezien heb. Vanaf 60 km van de finish wegrijden en zo afmaken. Dikke chapeau!!
Ook geweldig natuurlijk wat er in Melbourne gepresteerd is.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
De kasseienkoning heeft weer gewonnen. 7 stuks (4xPR en 3x RVV) is ook een mooi record. 
Museeuw met 6 stuks is onttroond, hihihi
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Met de E3 Harelbeke, Gent-Wevelgem, Ronde Van Vlaanderen én Parijs-Roubaix na elkaar heeft Boonen ook een uniek record beet.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Zeer indrukwekkende overwinning, maar weinig spanning.
Jammer.
Knisper
-
- 13040 berichten
- 1279 stemmen
Spanning is niet de enige manier van vermaak. Heb hier met heel veel plezier en bewondering naar gekeken. Net als destijds met Andrea Tafi en ook Cancellara. Blijft de mooiste koers.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Weergaloze prestatie van Boonen maar toch een bijzonder teleurstellende koers. Net als de Cancellara overwinning. Het is een machtsvertoon van jewelste maar spannend wordt een koers er niet van. Geef mij toch maar een gevecht tussen de matadoren
happie
-
- 6240 berichten
- 426 stemmen
Rose is duidelijk niet op game niveau. Bulls beginnen uitermate zwak. Knicks zijn erg scherp vanaf het begin. Melo en Fields zijn killing op het moment.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Deze namiddag nog een foto genomen. 

Knisper
-
- 13040 berichten
- 1279 stemmen
Heb je ook vier keer gewonnen speedy?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rose is wat rusty dat is te begrijpen maar wat een zwak begin weer, en weer op de zondagmiddag. Knicks gooiden er ook nog alles in
.Wel goed terug gekomen maar echt een wedstrijd mag het niet worden tegen een Amar'e en Lin-less New York.
happie
-
- 6240 berichten
- 426 stemmen
Ik begrijp nou wel waarom je geen #1 seed wil hebben, als de Knicks achtste eindigen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, daarom. Beter even rustig aan beginnen, om nou gelijk een 7 gamer er tussen te hebben zitten. Maarja als Chicago verliest, doet Miami het ook weer. Sons of a bitches
.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Grizzlies 
Na ook OKC uit verslaan was het nu ook de beurt aan de Heat, wat vet dat ik dan net een kameraad heb die voor Miami is!
Vannacht ook weer een goede zege behaald op de Mavs, eigenlijk onvoorstelbaar dat de Mavs het nu zo slecht doen ten op zichte van vorig seizoen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.