• 15.887 nieuwsartikelen
  • 178.628 films
  • 12.250 series
  • 34.040 seizoenen
  • 648.426 acteurs
  • 199.169 gebruikers
  • 9.382.648 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Volgende wielerpagina:

Woensdag aanstaande, een heel andere wedstrijd, een 'vluchtkoers' zeg maar. Zou normaal iets Voor Cavendish moeten zijn, maar door de nakende geboorte van zijn baby, is zijn deelname nog onzeker.

Voorlopige deelnemerslijst.

De 100ste Scheldeprijs

(afbeelding)

Woensdag om 14u50 op één, rechtstreeks verslag van de Scheldeprijs Vlaanderen. Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer.

Aansluitend een samenvatting van het WK Baanwielrennen in Melbourne. Commentaar: Ruben Van Gucht.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4711 stemmen

Zal wel een sprint worden, ja. Zoals ieder jaar.

Vandaag begint de Ronde van het Baskenland ook. Altijd wel een leuke koers met heel wat klimwerk. Veel leuke renners aan de start ook voor het algemeen klassement: Sanchez, Gesink, VDB, Horner, Klöden, Rodriguez, Cunego, Scarponi, Hesjedal,...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Miami doet het er gewoon om .

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Baskenland wordt leuk ja! Vergeet Poels niet Fini, hopelijk gaat hij ook leuke dingen laten zien .

En Bulls - OKC gisteren gekeken maar viel flink tegen. Heat en Celtics was leuker.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4711 stemmen

Poels mag zeker uitpakken, vooral voor enkele pooltjes maar die zal sowieso in de tijdrit al wel teveel verliezen om echt mee te spelen voor het AK. Leuke renner wel, die Poels.

Vandaag een sprint waarschijnlijk maar aangezien er amper echte sprinters starten, kwam ik tot een rare prono: Appolonio, Baggio, Davis, Galdos, Gavazzi, Golas, Haussler, Ligthart, Matthews, Meersman, Rojas, Vicioso. Voeg daar Moser, Vichot en Ullisi bij om de top-15 vol te maken.

Edit: Hup, daar vliegt mijn eerste prono-man er al uit. Haussler blijkbaar niet getekend, dus waarschijnlijk niet gestart.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Finisterra schreef:

Edit: Hup, daar vliegt mijn eerste prono-man er al uit. Haussler blijkbaar niet getekend, dus waarschijnlijk niet gestart.

En Leipheimer ook niet gestart hoor ik net. Aangereden door een auto op training.

En verder: Cancellara met succes geopereerd aan viervoudige sleutelbeenbreuk en Sebastian Langeveld gaat vandaag nog onder het mes voor zijn gebroken sleutelbeen.

En van dinsdag tot vrijdag wordt in de buurt van Angers en Le Mans de 60ste editie van de Omloop van de Sarthe (2.1) gereden. Andy Schleck en Denis Menchov zijn de opvallendste namen op de deelnemerslijst.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Vannacht eerst maar eens kijken hoe Kentucky mijn bracket succesvol afrondt (nouja, alleen de winnaar dan )

happie

• 6240 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

We zouden niet durven.

happie

• 6240 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Jullie ook inmiddels.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

We gunnen jullie New York .

Laat ze maar lekker verliezen, kregen volgens mij het idee onsterfelijk te zijn. Belangrijkste is dat Rip weer mee kan doen .

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Helaas geen Cinderella Story dit jaar in de NCAA, Kentucky verdiend gewonnen!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Dus vandaag toch geen Canvendish te zien in de 100ste Scheldeprijs.

Mark Cavendish

Delilah Grace Cavendish was born a couple of hours ago. She & @petatodd are doing very well.

So proud of my girls! Happiest day of my life.

happie

• 6240 berichten
  • 426 stemmen

King James is ook weer bezig geweest.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Knicks zijn echt ongelofelijk... Wat moet je nou met zo'n team?

happie

• 6240 berichten
  • 426 stemmen

Op de Knicks is geen peil te trekken. 17-40 in het vierde kwart. Hoe krijgen ze het ook weer voor elkaar.

Nash blijft ook wel een mannetje btw.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lachen met de Knicks en LeBron weer goed bezig. Met hun speelstijl beter James on the point te laten spelen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Marcel Kittel spurt naar winst in 100ste Scheldeprijs.

happie

• 6240 berichten
  • 426 stemmen

Miami. Revanche op OKC.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

had altijd gedacht dat Belgie en Nederland bij de top zaten als fietslanden, maar op het moment op de 2012 WK baanwielrennen in Melbourne zie ik geen enkel Belg, terwijl veel uit de Nederlandse team zich niet eens kunnen plaatsen voor de Olympics in de zomer?

NOS Sport - Selectie voor WK baan Melbourne

Is dit al lang zo? Ik vind het vreemd dat GB zo goed bezig is omdat in de jaren 80 zag je daar bijna geen enkel fiets op de weg.

happie

• 6240 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hoe gaat het eigenlijk met Rose en zijn blessure? Is ie alweer fit aan het worden?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik begreep dat het wel stukken beter gaat, doet ook weer deels met de groep mee. Thibs schijnt - als ie dan fit is - wel 5 games met een Rose/Hamilton backcourt te willen spelen voordat ze de playoffs in gaan. Al zullen er met rose geen risico's genomen worden. Je bent wel minder zonder Rose maar vind dat de Bulls zich wel prima redden zonder hem. #1 seed mag ook geen prioriteit zijn, fitheid lijkt me belangrijker. Ik snak wel naar de playoffs eigenlijk, om regular season potjes maak ik me niet echt druk meer. Straks nog wel twee potjes tegen Miami, zal die gewoon sowieso zonder Rose spelen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Uzza_Sparta schreef:

had altijd gedacht dat Belgie en Nederland bij de top zaten als fietslanden, maar op het moment op de 2012 WK baanwielrennen in Melbourne zie ik geen enkel Belg, terwijl veel uit de Nederlandse team zich niet eens kunnen plaatsen voor de Olympics in de zomer?

NOS Sport - Selectie voor WK baan Melbourne

Is dit al lang zo? Ik vind het vreemd dat GB zo goed bezig is omdat in de jaren 80 zag je daar bijna geen enkel fiets op de weg.

Belgen doen het al enkele jaren minder op het baanwielrennen. Maar GB doet het al heel lang goed hoor, net als de Fransen, Aussies, VS en de Duitsers. En ik geloof dat er in de jaren' 70 in de 'sprint' zelfs een Japanner 10 x wereldkampioen geweest is. Maar er zijn echt teveel verschillende discipines op de baan. Je zou ze één voor één moeten bekijken om te vergelijken. Voor Nederland heeft Peter Schep het de laatste jaren altijd goed gedaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goede wins van Knicks en Bulls! Howard en Van Gundy .

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Nederland gaat helaas weinig medailles halen met het baanwielrennen vrees ik.. We hebben het erg lang erg goed gedaan op keirin etc, maar deze OS ben ik pessimistisch.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rose staat op het punt om terug te keren

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Wat een dwaas die ging zwemmen tussen de Oxford- Cambridgerace. Nog nooit zo'n gekke race gezien.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Sowieso een maffe editie dit jaar!

Wat deed hij nou in het water eigenlijk?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Op dit ogenblik loopt er een poll op HLN.BE

Wie houdt Tom Boonen van vierde zege in Parijs-Roubaix?

-58% Niemand, Boonen wint (7144)

-15% Filippo Pozzato (1838)

-5% Alessandro Ballan (623)

-8% Thor Hushovd (1030)

-4% Johan Vansummeren (487)

-6% Sep Vanmarcke (786)

-4% Lars Boom (511)

-Totaal: 12419

Meer op Canvas vanaf 12u50 Parijs-Roubaix (met voor- en nabeschouwing van ter plaatse)

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4711 stemmen

Als het iemand zou lukken, lijkt het me Pozzato. Kijk uit naar namiddag: ze voorspellen regen! Hopelijk een ouderwets heroïsch schouwspel zonder al te veel pech voor de favorieten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.