• 15.849 nieuwsartikelen
  • 178.540 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.282 acteurs
  • 199.154 gebruikers
  • 9.381.208 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wat is dat voor randsom manier van uitkiezen van 10 spelers voor de premier league. 1e 3 van de wereld doen sowieso mee begreep ik en de rest wordt gewoon op hun kapsel, manier van spelen etc. uitgekozen?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Entertainmentwaarde speelt wel mee, denk ik, maar er wordt toch naar je prestaties gekeken, denk ik.

Ja, BDO is niveautje lager, maar die Bunting kan best goed scoren. Waites is ook een prima darter. Alleen 100+ gemiddelden zul je er zelden zien over een langer format.

Toch hoop ik dat Tony Green nog steeds commentaar geeft. Toch jarenlang m'n favoriete commentator geweest toen alleen de BDO op tv kwam in NL.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Joy4ever schreef:

Ik ga daar niet eens naar kijken, niveau verschil is veel te groot. Hebben jullie deze weleens gezien?

(embed)

Had ff de gemiddeldes teruggezocht van dat jaar. Adam gooide in deze ronde 86 en die Fleet 65 ( ). Adam heeft zich gewoon ingehouden, omdat hij een zwakke tegenstander had. Voor de rest van het toernooi gooide hij 95 gemiddeld. Dus dat is een prima gemiddelde.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Joy4ever schreef:

Ik ga daar niet eens naar kijken, niveau verschil is veel te groot. Hebben jullie deze weleens gezien?

(embed)

Zo..

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

AHWA schreef:

Wie denken jullie dat Lakeside gaat winnen? Waites was op het laatste BDO-toernooi in Nederland niet zo goed. Ik denk Wilson of Bunting, maar misschien kan er nog een Nederlander voor een verrassing zorgen.

Ik zou zeggen toch Waites, maar hij steekt inderdaad niet in een hele goede vorm. Wilson is er ineens en heeft echt een sterk jaar gehad Bunting is een uitstekende speler, maar hij heeft een verschrikkelijk slechte staat van dienst op dit WK. Vrijwel nooit ver gekomen.

Voor de rest heb je een hoop outsiders, zoals O'shea die ongetwijfeld ver zal komen, maar die heeft al een paar finales verloren. Wesley Harms heeft het de laatste twee jaren goed gedaan.

Adam en Kist spelen als voormalig wereldkampioenen trouwens voorrondes. Als zij winnen spelen ze tegen respectievelijk O'shea en Wilson.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

AHWA schreef:

Wie denken jullie dat Lakeside gaat winnen? Waites was op het laatste BDO-toernooi in Nederland niet zo goed. Ik denk Wilson of Bunting, maar misschien kan er nog een Nederlander voor een verrassing zorgen.

Interesseert zich iemand nog in dat C niveau toernooitje? Dat is wel een flinke pot mosterd na de maaltijd. Zit de eeuwige Ted Hankey daar nog steeds?

PS: Die video van Joy4ever Lijken wel 2 kerels in de kroeg na 45 bier die nauwelijks meer wat raken

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Joy4ever schreef:

(embed)

Haha, nu effies bekeken, maar lag dubbel. Pijlen in dubbel 1, pijlen die blijven hangen achter zijn dikke pens.

Knisper

• 13040 berichten
  • 1279 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zou ook raar zijn als Geert dit bij elk avondje darts deed. Hij heeft gewoon de wedstrijd gekeken, was onder de indruk en zet het op Twitter. Als dit al vreemd genoemd wordt, dan zijn we allemaal raar bezig. Ik vind het juist wel mooi, een politicus die ook eens wat Twittert over iets wat niks met politiek te maken heeft.

Laat ik je uit de droom helpen. Wilders heeft de wedstrijd zelf niet gezien en heeft dit bericht ook zelf niet getwitterd. Daar heeft hij zijn assistenten voor.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En hoe weet jij dat? Misschien had Geertje wel zin in een rustig potje darts met het vrouwtje op de bank.

Knisper

• 13040 berichten
  • 1279 stemmen

Geertje is denk ik op vakantie (kerstreces). Maar misschien heeft iemand hem in het publiek gezien.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Joy4ever schreef:

(embed)

Hij heeft zijn zenuwen niet in bedwang, dat is nog wel begrijpelijk maar als je dan eindelijk een triple gooit en een switch naar 19 maakt om en passant geen finish over te laten begint het echt treurig te worden.

De BDO heeft nog Waites, O'Shea en Bunting die enigszins mee zouden kunnen doen op het PDC WK, de rest zou er in de eerste ronde uitvliegen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je weet het net zo goed niet als wij en wat maakt het ook uit?

van Gerwen wereldkampioen is waar het nu om gaat !

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Knisper schreef:

Geertje is denk ik op vakantie (kerstreces). Maar misschien heeft iemand hem in het publiek gezien.

Ja of hij twittert gewoon zelf. Jouw mening is ook maar een mening. Waarom zou Geert zijn voorlichter in te schakelen om te jubelen over een potje darts...

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik mis hier de link. Of mag Wilders niks meer zeggen als gewone Nederlander die heeft genoten van een masterclass darts?

Wouter Bos babbelde vaak over Feyenoord, mag dat ook niet dan?

Gaat me vooral om die vastgelopen Caps Lock, de toon van het berichtje, 'Mighty Mike' '#mikedewinnaar'... je bent politicus, geen café-uitbater.. Dat icm de nogal doorzichtige manier om wat leuks te doen voor zijn achterban maakt het buitengewoon grappig. Ik zeg ook helemaal nergens dat hij dat niet 'mag', maar daarmee is het nog niet minder belachelijk toch?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

AHWA schreef:

Vorig jaar sloopte hij Lewis ook al met zulke finishes.

Ik gok op Taylor, Lewis, MVG, Whitlock, Wright, Barney, Hamilton, Newton, Thornton en Chisnall voor Premier League. Of mis ik dan nog iemand? Anderson misschien, maar voor wie? Chizzy?

Geen Chisnall meer, die gast heeft werkelijk helemaal niets meer gepresteerd sinds die werd vernederd in de finale tegen Taylor. Vervolgens de hele tijd bij elk toernooi in de eerste ronde eruit.

Ik hoop op Taylor, van Gerwen, Lewis, Whitlock, Wade, Wright, Anderson, Newton en dan nog één.

Hamilton, Thornton of Huybrechts.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Geen Chisnall meer, die gast heeft werkelijk helemaal niets meer gepresteerd sinds die werd vernederd in de finale tegen Taylor. Vervolgens de hele tijd bij elk toernooi in de eerste ronde eruit.

Ik hoop op Taylor, van Gerwen, Lewis, Whitlock, Wade, Wright, Anderson, Newton en dan nog één.

Hamilton, Thornton of Huybrechts.

Geen Van Barneveld? Die is wel erg populair en dus altijd aantrekkelijker voor de Premier League dan Wes Newton. Newton wint nooit van iemand die boven hem staat, laat hem dat eerst maar doen en dan kijken we of hij weer naar de PL mag. Voor de rest ben ik het wel met je eens en hoop ik voor die laatste plek op de sympathieke Belg maar sluit ik ook niet uit dat Michael Smith een wildcard gaat krijgen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Michael Smith vind ik wel een goede, ja. Kan die meer podiumervaring krijgen, want zou toch een jongen voor de toekomst kunnen zijn. En dan hoop ik dat Phil hem twee keer met 7-0 afdroogt

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

Geen Van Barneveld? Die is wel erg populair en dus altijd aantrekkelijker voor de Premier League dan Wes Newton. Newton wint nooit van iemand die boven hem staat, laat hem dat eerst maar doen en dan kijken we of hij weer naar de PL mag. Voor de rest ben ik het wel met je eens en hoop ik voor die laatste plek op de sympathieke Belg maar sluit ik ook niet uit dat Michael Smith een wildcard gaat krijgen.

Barney uiteraard ook nog, die ben ik helemaal vergeten te noemen.

Bovendien zie ik dat ik er maar 8 heb genoemd.

Dus Barney de negende en dan iemand uit het rijtje Hamilton, Thornton en Huybrechts. Al heb ik er ook weinig problemen mee als Newton voor iemand wordt ingeruild, die kop van 'm alleen al als die staat te gooien.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Finale vanavond. Ik denk 7-4/7-5 van Gerwen. Hij zal Wright niet zo kunnen slopen als Lewis, denk ik.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Heerlijk zeg, een finale darts met een landgenoot op nieuwjaarsdag. Was vorig jaar ook al, maar toen was Van Gerwen de underdog. Nu in mijn ogen de favoriet. Dat hij hem nu maar wel mag winnen.

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1837 stemmen

Game on

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Mooi die break is alweer binnen!

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Twee nul voor. Zie dit niet meer mis gaan.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Als Wright die kleine kansjes niet gaat pakken, kan dit een hele snelle afstraffing worden.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Gewoon 7-0. Hup.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Van Gerwen veegt de vloer aan met die weirdo

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dubbel 10 gaan allemaal in 1 keer raak. Ja dit moet gewoon goedkomen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Gaat best aardig tot nu toe.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

4-0. Da's normaal gesproken einde wedstrijd en de titel binnen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Saai voor de finale, maar ik vind het ook wel weer mooi om een landgenoot zo machtig bezig te zien. Al was een finale Taylor-MvG waarschijnlijk een stuk memorabeler geweest.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.