• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.148 gebruikers
  • 9.381.042 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

6-0.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Fijn dat ik ongelijk had.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hahaha dit had niemand durven dromen. Wat een afdroger!

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1837 stemmen

Wat een ongelofelijke held

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Joy4ever schreef:

Kale sloopkogel

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Het enige wat te genieten viel aan Lewis vandaag is zijn vriendin, laat de regie haar niet zien.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

@geertwilderspvv

GEWELDIG MIGHTY MIKE WINT HALVE FINALE MET 6-0! GEFELICITEERD MICHAEL! Op naar de finale en het wereldkampioenschap! #mikedewinnaar

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1837 stemmen

Mis ik iets? Leuk bericht toch? Of mag Geertje niks zeggen?

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Tsja het staat nogal raar voor een politicus. En laten we zeggen dat het imago van darten het allemaal nog iets grappiger maakt... electoraat enzo..

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Dezelfde Geert zei een paar jaar geleden ook dat 'een concert van Lady Gaga veel leuker is dan Prinsjesdag'. Niks mis mee.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Geertje kijkt zo'n potje ook nog echt op tv denk ik. Wanneer laten we zeggen een Sybrand Buma het zou twitteren zou ik het juist lachwekkend vinden,

otherfool

• 18529 berichten
  • 3403 stemmen

Het voedt mijn vooroordelen over darten én de PVV wel lekker. Mooie dubbelslag van Geert.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Miljoenen dartliefhebbers, klopt wel ja

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Mighty Mike van Gerwen

Geniale prestatie, heb de wedstrijd vandaag even terug gekeken omdat ik niet thuis was.

En nu maar die finale winnen, dat is hij nu wel verplicht.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

Tsja het staat nogal raar voor een politicus. En laten we zeggen dat het imago van darten het allemaal nog iets grappiger maakt... electoraat enzo..

Ik mis hier de link. Of mag Wilders niks meer zeggen als gewone Nederlander die heeft genoten van een masterclass darts?

Wouter Bos babbelde vaak over Feyenoord, mag dat ook niet dan?

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Het staat wel een beetje gloryhunterig. Voor iemand die (zover ik weet) nog nooit enige interesse in darts heeft getoond is het wel een beetje vreemd (zeker gezien alle spindokterachtige figuren die rond de politici lopen) om dat nu ineens te tweeten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Chauvinisme op zijn tijd is niks mis mee!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Het staat wel een beetje gloryhunterig. Voor iemand die (zover ik weet) nog nooit enige interesse in darts heeft getoond is het wel een beetje vreemd (zeker gezien alle spindokterachtige figuren die rond de politici lopen) om dat nu ineens te tweeten.

Zou ook raar zijn als Geert dit bij elk avondje darts deed. Hij heeft gewoon de wedstrijd gekeken, was onder de indruk en zet het op Twitter. Als dit al vreemd genoemd wordt, dan zijn we allemaal raar bezig. Ik vind het juist wel mooi, een politicus die ook eens wat Twittert over iets wat niks met politiek te maken heeft.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zou ook raar zijn als Geert dit bij elk avondje darts deed. Hij heeft gewoon de wedstrijd gekeken, was onder de indruk en zet het op Twitter. Als dit al vreemd genoemd wordt, dan zijn we allemaal raar bezig. Ik vind het juist wel mooi, een politicus die ook eens wat Twittert over iets wat niks met politiek te maken heeft.

Misschien is dat dan mijn verdorven geest die overal wat achter probeert te zoeken.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Niet verdorven, maar politiek getint

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1837 stemmen

Dat gezicht ook van Lewis, priceless

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Vorig jaar sloopte hij Lewis ook al met zulke finishes.

Ik gok op Taylor, Lewis, MVG, Whitlock, Wright, Barney, Hamilton, Newton, Thornton en Chisnall voor Premier League. Of mis ik dan nog iemand? Anderson misschien, maar voor wie? Chizzy?

narva77 (crew films)

• 12736 berichten
  • 6541 stemmen

Roel- schreef:

Denk dat hij wel in leven blijft, maar de grote vraag is wat voor blijvend letsel er zal zijn.

Triest ja. Hoewel ik altijd voor Häkkinen was moet ik zeggen...

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

AHWA schreef:

Vorig jaar sloopte hij Lewis ook al met zulke finishes.

Ik gok op Taylor, Lewis, MVG, Whitlock, Wright, Barney, Hamilton, Newton, Thornton en Chisnall voor Premier League. Of mis ik dan nog iemand? Anderson misschien, maar voor wie? Chizzy?

Wade zal er ook nog wel gewoon bij zitten, die zie ik daar eerder bij komen dan Hamilton of Chisnall. Pipe en Huybrechts zouden denk ik niet meer voor gaan. Anderson twijfel ik ook wel over.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Wade, ja. Misschien in plaats van Thornton. Niet zo'n best WK voor the Thorn, maar ik denk dat ze er tenminste één Schot tussen willen hebben, anders wordt het nog rumoeriger als ze in Schotland spelen, maar Wright zal er wel bij zitten dan denk ik. Zie liever karakteristieke darters dan de wat saaie Hamilton, Newton en Wade.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Neem inderdaad wel aan, dat je met een WK finale (en een goed jaar) wel mee mag doen. Thornton heeft wel een goed jaar gehad, dus wellicht dat hij daarom een wildcard krijgt. Newton vind ik ook wat saai en Hamilton is ook vrij langzaam. Wade vind ik ondanks zijn uitstraling wel een mooie kerel om er bij te hebben. Een beetje een antiheld, die ongelooflijk taai kan zijn om te verslaan.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Wie denken jullie dat Lakeside gaat winnen? Waites was op het laatste BDO-toernooi in Nederland niet zo goed. Ik denk Wilson of Bunting, maar misschien kan er nog een Nederlander voor een verrassing zorgen.

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1837 stemmen

Ik ga daar niet eens naar kijken, niveau verschil is veel te groot. Hebben jullie deze weleens gezien?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.