- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het seizoen van Chicago eindigt met een 
Beter kan het niet in beeld gebracht worden.
KC mist een fieldgoal van 41 yards om SD te verslaan. In Pittsburg zullen ze hun ogen niet geloven. Nu OT.
Het is me het weekendje wel weer....
En dan te bedenken dat we Pilley tegen Dallas nog krijgen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Cuttler kan dit ook echt niet. Waar de grote QB's de sideline en de klok gebruiken en zo altijd nog eens kans krijgen, verkloot hij zijn tijd bigtime.
Die laatste play hadden de Packers zonder Rogers echt nooit gemaakt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niets zinnigs over te zeggen deze NFL sunday. Bizar.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Belchinezen...ik weet het zeker. 2 wildcards uit de zelfde conference zie je ook niet al te vaak.......
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Doordat de Chiefs het hebben laten afweten geen Big Ben in de play-offs. Erg jammer, want Pittsburgh leek zich via een mirakel toch nog te plaatsen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Dolphins, Bears en Cowboys laten het op het moment supreme maar weer eens afweten....
Al moet je zeker Rodgers daarin niet vergeten. Blijft een genot die man te zien gooien.
De Chargers notabene in de play-offs. Zonde van de Ravens.
Saints nu volgende week uit naar de Eagles. Win je die, dan uit naar Seattle. Ga er maar aanstaan.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het zal zeker geen makkie worden. Maar Brees is natuurlijk wel een pak meer ervaren in dit soort wedstrijden dan Foles en Wilson bij elkaar. Dat wil in dergelijke potjes nog weleens de doorslag geven. Hoe dan ook: Het is ook altijd wel een beetje een loterij natuurlijk. Wie had vorig jaar op de Ravens gerekend (uit moeten winnen bij Denver en New England is wel zo'n beetje het zwaarste schema wat je kan bedenken in de NFL)?
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
True.
Daarom ben ik ook ergens wel blij met het schema. Uit naar GB was lastiger geweest en uit tegen Seattle geeft sowieso niemand je een kans, dus dat kan al bijna niet tegenvallen.
Een paar jaar geleden wonnen de Giants de SuperBowl door als 6e te eindigen in de NFC en vervolgens alles uit te winnen en idd. de Ravens is ook een goed voorbeeld.
Seahawks voor mij nog steeds de grote favoriet.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Wow, dag Bears, dag Cowboys.
De Packers zonder Rodgers nog zo zouden presteren had ik niet verwacht. Maar goed om hem weer terug te zien.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zo geweldig hebben de Packers ook niet gespeeld zonder Rodgers toch Pita? 2-5-1 als ik me niet vergis. Meer te verwijten aan het falen van alle concurrenten. Zonder Rodgers hadden ze gisteren ook nooit gewonnen lijkt me. Detroit 4L toen het er om ging....
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
LOL. Ja, voor contenders hoef je voorlopig niet in Chicago te wezen
.
De Blackhawks doen het zoals gewoonlijk weer uitstekend....... of telt Hockey niet mee?
Zo ook mijn team, de Ducks, die hun winning streak helaas niet konden voortzetten, maar er wel 10 op een rij hadden gewonnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
NHL om één of andere manier genegeerd. Maar sterk punt.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Vreselijk van Michael Schumacher, in levensgevaar nu, hopen dat hij het haalt. Toch wel het allergrootste idool uit mijn jeugd.
Denk dat hij wel in leven blijft, maar de grote vraag is wat voor blijvend letsel er zal zijn.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Zo geweldig hebben de Packers ook niet gespeeld zonder Rodgers toch Pita? 2-5-1 als ik me niet vergis. Meer te verwijten aan het falen van alle concurrenten. Zonder Rodgers hadden ze gisteren ook nooit gewonnen lijkt me. Detroit 4L toen het er om ging....
Ja dat bedoel ik dus ook. Wie had gezegd dat Packers zonder Rodgers nog zo zouden eindigen had je voor gek verklaard. Maar blijkbaar is de concurrentie nog zwakker dan gedacht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beetje kort door de bocht natuurlijk, Alsof een Lance Briggs geen bepalende speler (understatement) is die een flink aantal wedstrijden heeft moeten missen. Dan zwijg ik ook nog over Cutler. Zo ver achter hebben de Packers nooit gelegen, zijn altijd nog in de running geweest. Bovendien heeft Matt Flynn het prima (nog zo'n understatement) gedaan als backup, net als McCown. Enige die hier had van moeten profiteren is Detroit, zowel Packers als Bears hebben dezelfde tegenslagen gehad (Packers ook nog Cobb). Wel knap dat ze gister wonnen zonder Matthews.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Denk dat hij wel in leven blijft, maar de grote vraag is wat voor blijvend letsel er zal zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Benieuwd naar Van Gerwen zijn halve finale vanavond. De schatting is tussen 10 en half elf. Eerst is nog Wright-Whitlock rond half 9.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het wordt een schitterende wedstrijd tussen van Gerwen en Lewis en ook een extreem snelle partij kwa gooien dan. Ik hoop op 6-5 voor van Gerwen uiteraard, maar zie Lewis toch winnen helaas.
Andere halve finale wordt gewonnen door Wright. Dit is gewoon zijn jaar. Komende jaren zal hij nooit zo ver meer komen denk ik.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Van Gerwen kan vaak nog wel beter spelen, als hij tegen betere tegenstanders gaat spelen.
Wright is wel een blijvertje hoor. Denk dat dit jaar niet eenmalig is. Denk dat hij ook wel wint van whitlock.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Andere halve finale wordt gewonnen door Wright. Dit is gewoon zijn jaar. Komende jaren zal hij nooit zo ver meer komen denk ik.
Hij staat pas sinds een paar weken weer met die 'bommetjes' te gooien en het gaat uitstekend.
Wright heeft ook een goede stijl qua gooien, is niet al te oud, en met het vetpercentage valt het ook wel mee
die Wright is pas net begonnen joh !
otherfool
-
- 18530 berichten
- 3403 stemmen
Pfff na de pure euforie van Tuitert live op tv horen dat marathonschaatser Sjoerd Huisman (27) is overleden... het was een prachtig OKT maar wat een stomp in je maag. Thialf in tranen. RIP.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Ja dan slik je wel even twee keer om iemand van exact jouw leeftijd 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik verwacht dat Whitlock op voorsprong komt tot 4-2 of zo, en dat Wright dan 6-4/6-5 wint. Past wel in de lijn van het afgelopen jaar. Lewis gaat van Gerwen zeker pakken, ik durf zelfs 6-2 te voorspellen. Van Gerwen kan z'n piek niet lang genoeg vasthouden en ik denk dat Lewis constanter is, zeker in het hogere tempo. Ik hoop voor Mike dat ik ongelijk krijg, maar ik ben er bang voor.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja wist ook niet wat ik hoorde. Dacht eerst dat ze zou gaan zeggen dat Schumacher overleden was maar dit ziet natuurlijk helemaal niemand aankomen. Zo'n mooie prestatie van Tuitert en dan bam terug naar de harde realiteit.
Joy4ever
-
- 4614 berichten
- 1837 stemmen
Nog wel even een
voor Kleibeukert
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Wright staat sterk te gooien, zeg. Whitlock komt er niet aan te pas.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Ik had nog nooit van die Wright gehoord, maar dat er iemand nog belachelijker uit ziet dan Whitlock dan zegt dat een hoop.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heerlijk hoe Wright speelt idd. Ook mooie technische speler. Hij verdient het gewoon.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Ik wacht met dit soort dingen altijd op officiële berichtgeving. Dit soort dingen van 'experts' zijn altijd zo speculatief.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dat was wel heel erg degelijk van Wright. Benieuwd of hij dit in de finale ook kan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.