• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.542 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.282 acteurs
  • 199.155 gebruikers
  • 9.381.303 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ondanks een kleine inzinking alsnog overtuigd de halve finale bereikt.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

"Toestand Schumacher verslechtert".

Zevenvoudig wereldkampioen Formule 1 Michael Schumacher heeft een zwaar schedeltrauma opgelopen bij een ski-ongeval in de Franse Alpen, nabij Méribel. Volgens de Franse pers botste de F1-legende tegen een rots en verslechterde zijn toestand van Schumacher uur na uur. Op dit moment wordt gewag gemaakt van een levensbedreigende situatie.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Tegen Lewis of Wade gaat dit wel afgestrafd worden. Daarom misschien niet zo verkeerd dat ie nu even geschrokken is.....

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

De Dolphins geven het maar weer eens weg. Twee thuisgames tegen twee laagvliegers waar je er een van moet winnen voor de playoffs en dan niet thuisgeven

Laat nu San Diego maar winnen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Schumacher dus ook buiten de piste geskied? Gewoon dom. Die pistes zijn er voor niets. Speel een skigame als je gevaarlijk wil doen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je verwacht het ook niet van de Dolphins . Chokers.

Zal nu op Soldier Field ook wel weer gebeuren, vooral tegen de Packs. Maar goed, Bear Down!

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1837 stemmen

The Machine

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Benieuwd hoe fit Aaron Rogers is. Hij zal toch wel ritme missen zou je zeggen. Met een fitte Rogers had ik the Bears weinig kans gegeven eerlijk gezegd.

Toi toi toi Naomi!

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

AHWA schreef:

Schumacher dus ook buiten de piste geskied? Gewoon dom. Die pistes zijn er voor niets. Speel een skigame als je gevaarlijk wil doen.

Zeker nooit aan ski vakantie gedaan? Als je een ervaren skier bent is naast de piste zo ontzettend veel mooier, zeker met een pak verse sneeuw. En dan neem je dat iets extra risico voor lief (hoewel dat alleszins meevalt, buiten lawines dan). Bovendien heb je op de piste het altijd aanwezige gevaar dat je door een of andere randdebiel aangeskied wordt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

Benieuwd hoe fit Aaron Rogers is. Hij zal toch wel ritme missen zou je zeggen. Met een fitte Rogers had ik the Bears weinig kans gegeven eerlijk gezegd.

Toi toi toi Naomi!

Dank! Dat is de vraag inderdaad, en met een fitte Rodgers zijn de kansen helemaal klein. Zal ze dan ook niet veel kans geven maar Jeffery en Marshall zijn wel heel goed dit jaar. Cutler blijft alleen het probleem .

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4523 stemmen

Roel- schreef:

. Bovendien heb je op de piste het altijd aanwezige gevaar dat je door een of andere randdebiel aangeskied wordt.

Op de gewone piste kan je door een stommiteit ook gewoon je onderbeen in drie stukken breken inderdaad

Maar Schumacher had in ieder geval wel netjes een helm. Nog genoeg waaghalsen en simpele toeristen die wel denken dat zij dat niet nodig hebben (vaak ook niet overigens, maar toch)

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

mjk87 schreef:

(afbeelding)

Krol en Hospes gaan dus niet naar de Spelen, want nog maximaal één plek kan die streep der veiligheid dalen. Wat gebeurt er met die plekken dan? Mag bijvoorbeeld een Ronald Mulder dan de 1000 schaatsen en Groothuis de 500, of blijven die plekken helemaal leeg?

Er mogen maar tien verschillende mannen naar de OS. En de KNSB heeft altijd nog een aanwijsplek ter beschikking, dus in principe zijn de eerste negen mannen op dit lijstje veilig. Dat is t/m Smeekens en vandaar dat de NOS ze groen kleurt. Als er niks geks gebeurt zal Tuitert de 10e worden, maar het zou heel misschien kunnen dat de KNSB Verweij het 10e ticket geeft vanwege de ploegenachtervolging. Mooiste zou dus zijn als Verweij morgen de 1500 meter wint, en dat ligt ook in de lijn der verwachting.

De 10 schaatsers met een ticket verdelen verdelen vervolgens de 18 beschikbare tickets (excl. ploegenachtervolging). Als we ervan uitgaan dat Verweij morgen de 1500 meter wint kun je al dertien tickets verdelen aan de hand van de matrix. Kramer zal dan vast ook op de 1500 meter uit mogen komen (en er zijn er wel meer die al groen of geel gekleurd zijn en op de 1500 meter uit de voeten kunnen), Groothuis inderdaad de 500, R. Mulder en Verweij kunnen de 1000 ook doen en misschien kunnen ze ook buiten deze matrix nog een 4e ticket voor de 5000 meter geven aan Bob de Jong - maar dat weet ik niet zeker. En als Kjeld Nuis morgen de 1500 meter wint zou hij misschien ook nog op zowel de 500 als 1000 meter mogen uitkomen.

Maar in principe zijn dus alleen de 9 schaatsers die het hoogst staan in de matrix veilig. De nummer 10 alleen niet bij een uitzondering en de rest is aan de KNSB - met de matrix als leidraad.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4523 stemmen

Oké helder, gewoon de overige plekken dus echt opvullen als dat nodig blijkt, alleen mag De Jong niet de 5km schaatsen. Die en de 10km (3 en 5 bij vrouwen) max 3 plekken maar.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Op de gewone piste kan je door een stommiteit ook gewoon je onderbeen in drie stukken breken inderdaad

Maar Schumacher had in ieder geval wel netjes een helm. Nog genoeg waaghalsen en simpele toeristen die wel denken dat zij dat niet nodig hebben (vaak ook niet overigens, maar toch)

Volgens mij is een helm ondertussen in alle Alpen landen verplicht?

Lewis overigens weer aan het vlammen. MvG gaat het zeer zeer lastig krijgen om Lewis te verslaan.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4523 stemmen

Ik dacht alleen voor kinderen verplicht, en verschilt ook per land hoe en wat. En anders zijn er genoeg in overtreding op de pistes (in Oostenrijk dan).

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Hmm oke, nja ik ski sowieso met .

I stand corrected. Matig niveau tot nu toe deze kwartfinale.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik ski ook niet. Dat zal het zijn. Ik vind het niet verstandig.

Overigens mist Wade te veel, dus walk in the park voor Lewis.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Lewis een makkie.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Teunnis schreef:

maar het zou heel misschien kunnen dat de KNSB Verweij het 10e ticket geeft vanwege de ploegenachtervolging. Mooiste zou dus zijn als Verweij morgen de 1500 meter wint, en dat ligt ook in de lijn der verwachting.

Ik moet het nog eventjes zien. Koentje reed een slechte 1K vandaag. Voor Hospes is het te hopen van niet, met dan Blokhuijsen / Kramer / Groothuis / Tuitert als top 2. Als Verweij het niet haalt morgen heeft-ie (en de KNSB) misschien toch een probleem.

en misschien kunnen ze ook buiten deze matrix nog een 4e ticket voor de 5000 meter geven aan Bob de Jong - maar dat weet ik niet zeker.

Nee, daarvoor zijn maar 3 plekken.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Wat een ongelofelijke show van Manning!

31-0 bij de rust.

Breekt het record van Brady in meest gescorde punten ooit en en passant nog even het schier onaantastbare record van Drew Brees in meeste passing yards per season. Wat een kerel!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bears zijn even slecht als de officiating crew. Die roughness en touchback call gingen werkelijk nergens over maar die touchdown van GB. WTF bears?! Dat kan echt niet. Ik schaam me kapot. Cutler kan ook echt helemaal geen Drive in werking zetten.

edit: en weer een fumble. Oh man.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Dit Bears team heeft inderdaad wel erg veel weg van het gras in hun eigen stadion. Wat ik eerder al tegen je zei, als je dit Rogers loze seizoen de play-offs al niet haalt, wanneer haal je het dan nog wel?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

Dit Bears team heeft inderdaad wel erg veel weg van het gras in hun eigen stadion. Wat ik eerder al tegen je zei, als je dit Rogers loze seizoen de play-offs al niet haalt, wanneer haal je het dan nog wel?

In ieder geval zorgen dat je niet de slechtste run defense in de laatste jaren 50 jaar in de NFL hebt. Een goed begin wmb.

Gewoon heel slecht dat je het dan idd niet haalt, vooral als Cutler nog eens geblesseerd raakt. Aan de andere kant ligt het ook niet alleen aan de onkunde van de Bears (Tony Romo anyone?).

Nee, voel 'm weer aankomen wordt straks Spring Breakers maar weer kijken om mij uit mijn diepe depressie te halen .

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Het zijn zware tijden in Chicago. Zelfs the Cubs zijn geen kampioen geworden dit jaar

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

LOL. Ja, voor contenders hoef je voorlopig niet in Chicago te wezen .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kijk Een Drive zonder pass (oftewel de inbreng van Cutler is nihil) en weer een goede drive en touchdown. Just saying.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Vreselijk van Michael Schumacher, in levensgevaar nu, hopen dat hij het haalt. Toch wel het allergrootste idool uit mijn jeugd.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

Kijk Een Drive zonder pass (oftewel de inbreng van Cutler is nihil) en weer een goede drive en touchdown. Just saying.

Kijk eens aan Naomi, Cuttler valt van zijn geloof Mooie pass. Kijken of ze het nu weer meteen weer weggeven.....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toegegeven mooie pass. De refs vonden het geen touchdown, je verwacht het niet .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je verwacht het niet. Lijkt in the pocket, met nog een play en dan dit. Man man man.

Even kijken hoe ik mezelf op ga vrolijken .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.