- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
mjk87 (moderator films)
-
- 14544 berichten
- 4523 stemmen
MvG. Ineens lukte alles
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Van Gerwen
Episch slot 
Nu het toernooi maar winnen! 
Dit had ik niet meer aan zien komen toen het 3-1 voor Anderson stond.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Sventastic

Wat een niveau weer, manmanman. Kan niet wachten op de Spelen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Goede comeback van Van Gerwen, maar dan ook net op tijd. Anderson stond geweldig te gooien en Van Gerwen kon hem scorend niet bijbenen. Te veel scores van 50-60 in de beslissende legs, maar gelukkig net op tijd de bovenste versnelling gevonden en Anderson onder druk kunnen zetten zodat ie scorend wat verslapte. Dit moet ie tegen Lewis niet doen. Webster moet geen probleem zijn, zou je zeggen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Wel geweldig dat ze hier de hele tijd die Kolo/Yaya chant doen. 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Wright laat hier gewoon matchdarts liggen. 
Nu gaat 't 2-2 in legs worden en dan 2 verschil.
Wright alsnog gewonnen! 5-3 in legs.
Dat gaat normaal gesproken Wright - Whitlock worden in de halve finale!
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Pffff. Dat ging maar net goed voor Whitlock.
happie
-
- 6239 berichten
- 426 stemmen
Nice overwinning van Miami op de Blazers. Zonder Lebron, maar Bosh stond op en trok de kar. Ook een uitstekende game winner van hem.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Whitlock maakte het nog aardig spannend zeg. Was een vrij saai potje tot aan 4-1, maar plots stond het weer 4-4. Wel mooi dat Whitlock alsnog door is.
Joy4ever
-
- 4614 berichten
- 1837 stemmen
Klopt ja. Vanavond ook een mooie pot tussen Wade en Lewis. Ik hoop op Wade eerlijk gezegd. Terwijl ik Lewis wel de sympathiekere van de twee vind. En de betere darter. Maar Wade is een heerlijke vreemde eend in de bijt. Ik hou wel van zo een outlaw. Van Gerwen gaat uiteraard die Webster er keihard afgooien. Sowieso twee prachtige halve finales in het verschiet!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik denk niet dat Lewis zich door Wade zal laten verrassen. MVG moet geen problemen hebben met Webster, dus ik hoop dat hij het zichzelf niet al te moeilijk maakt en gewoon goed scoort, zo rond de 100 gem. Dan is Lewis-MVG eigenlijk de finale, denk ik. Ik denk niet dat Wright of Whitlock over 7 sets beter kunnen zijn dan Lewis of MVG.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jammer dat van Gerwen-Lewis de finale niet kan worden. Dat vind ik op dit moment veruit de mooiste darters. Vol overtuiging kwakken ze hun pijlen op die ronde schijf. Whitlock heb ik niks mee. Laat de finale nu maar Wright-van Gerwen worden dan.
Joy4ever
-
- 4614 berichten
- 1837 stemmen
Met Whitlock heb ik ook niks. Dan maar die White met zijn lelijke kapsel. Van Gerwen - Lewis zou idd
een prachtige finale zijn geweest.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Het had uiteraard Taylor-MVG/Lewis moeten zijn, maar ja. Ach, over iets meer dan een maand begint de Premier League weer 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Taylor heb ik ook niks mee. Heel vervelend mannetje met nare trekjes als hij eens verliest. Viel me mee hoe hij tegen Smith deed, misschien omdat hij zo jong was, maar nee heb niks met die vent.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Het is geen leuke vent, maar als hij in vorm is, is het gewoon de beste darter om te zien spelen. Ik vind het prachtig hoe hij tegenstanders kan slopen door elke kans te pakken en elke fout af te straffen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij is ook veruit de beste speler en sowieso mentaal een meester. Maar ik vind het altijd geweldig wanneer hij eens verliest, want oeh dan is het een zeer slechte verliezer over het algemeen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Wat wel leuk is, is dat ik, als het goed is, op 25 januari met Tony O'Shea mag darten. Die komt voor een demonstratie naar Helmond, en m'n schoonvader had een wedstrijd met hem gewonnen, maar hij is verhinderd, dus mag ik. Spannend, maar wel tof.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja de Gorilla is ook een sympathieke man, leuk man !
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Lob City, baby 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
UFC 168 dus, zoals verwacht een geweldig event maar niet met de gewenste outcome voor Miesha. Rousey moest wel dieper gaan dan in al haar andere wedstrijden, Tate was defensief echt zwaar indrukwekkend maar helaas kon ze er offensief niets tegenoverstellen.
Gun Weidman het wel dat ie nu echt als kampioen gezien wordt. Die beenbreuk was echt horrific, die legkicks van Silva zijn ook zo hard. Zo hard dus. Dit is het denk ik voor Silva, maar de grootste ooit hoort zo niet zijn carriere af te sluiten. Ik ben er wel bang voor.
Voor de rest goede wins van Hall, Browne, Poirier en Miller. Sterk event.
happie
-
- 6239 berichten
- 426 stemmen
Zeker die van Jordan was wel bruut ja. Ik zag dat Griffin zijn lol ook weer op kon, want die werd een partij beroerd verdedigd bij vlagen.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Ireen 
Wat een niveau krijgen we te zien, elke dag weer smullen!
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14544 berichten
- 4523 stemmen
http://content.nos.nl/data/image/xxl/2013/12/29/591221.jpg
Krol en Hospes gaan dus niet naar de Spelen, want nog maximaal één plek kan die streep der veiligheid dalen. Wat gebeurt er met die plekken dan? Mag bijvoorbeeld een Ronald Mulder dan de 1000 schaatsen en Groothuis de 500, of blijven die plekken helemaal leeg?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.