- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Wright gooit wel gewoon een gemiddelde van 97. Om dat in perspectief te plaatsen. Jelle Klaasen won de finale van Lakeside met een gemiddelde van 90.42 
Ik hoor U denken, dat was in 2006.. in 2013 won Scott Waites de finale met een gemiddelde van 86.43 tegen Tony O'Shea (81.90) 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
4-1. Als die 'm nu maar niet gaat breken en vervolgens z'n eigen set pakt.
Dan staat 't gewoon weer 4-3.
Dus even deze set gewoon weer pakken graag.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Dat gaat die dus niet doen...
Wright begint steeds beter te gooien en van Gerwen slechter.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Van Gerwen kakt in. Wel leuk voor de wedstrijd.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Hij maakt het zichzelf weer moeilijk. Moet je maar niet 'ik heb hem' tegen jezelf zeggen, Mikey.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Zelfs dubbels om 'm te breken mislukken nu. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Heeeeeeeerlijk
5-2. Had hij hard nodig.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Hij ontsnapt. Pffff. Die zaten er een partij langs zeg, de derde gelukkig raak.
Hij breekt 'm weer. 5-2. Da's andere koek dan 4-3.
Nu die eigen set pakken en niet weer weggeven waardoor het weer spannend gaat worden voor een eventuele 5-4.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Ik vind Wright echt een sympathieke speler, ondanks dat hij zich gek kleedt haha. Leuke interactie met het publiek ook.
Die plofkop van mvg kan ik niet aan wennen. Altijd al aan geërgerd. Die droeftoeter overdrijft nu ook weer zo erg en vind het zslfs beangstigend overkomen. Behoorlijk irritant en ik schaam me als Nederlander voor hem. Het is maar dat die dronken Engelsen ook idioot zijn.
Jammer dat Wright de set niet pakte
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Lijkt me logisch dat je uit je dak gaat als 't 5-2 wordt in plaats van 4-3...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Buiten dat hoort een beetje show en emotie ook gewoon bij deze sport. Plus dat het natuurlijk niet gek is dat je uit je dak gaat bij een belangrijke leg of set.
Van Gerwen is een leuke gast. Ik gun hem dit succes van harte.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Grapjassen. Hij gaat bij elke scheet uit z'n dak. Je kan ook normaal doen bij het gooien van wat pijltjes. By far de meest irritante speler die er is. Je kan ook op een leuke manier interactie met het publiek hebben en enthousiast zijn op een podium. Bij MvG gaat het meer richting het agressieve. Lijkt me ook bijzonder hinderlijk als je op het podium tegen hem staat te gooien
Enige positieve aan een wedstrijd van MvG zijn de momenten dat zijn vriendin in beeld komt
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind Wright echt een sympathieke speler, ondanks dat hij zich gek kleedt haha. Leuke interactie met het publiek ook.
Die plofkop van mvg kan ik niet aan wennen. Altijd al aan geërgerd. Die droeftoeter overdrijft nu ook weer zo erg en vind het zslfs beangstigend overkomen. Behoorlijk irritant en ik schaam me als Nederlander voor hem. Het is maar dat die dronken Engelsen ook idioot zijn.
Jammer dat Wright de set niet pakte
Dit. Eng vervelend kereltje. Sympathieke kerel die Wright.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Lekker. 6-2.
Die Wright die aan 't publiek vroeg of iemand die laatste pijl op dubbel 7 wilde gooien. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Emotie is bah, natuurlijk.
Mooiste, meest intense speler 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
En zo'n asociale gladjakker als Taylor vind je vast zeker fantastisch. Voorspelbaar.
Van Gerwen 6-2, nog 1 set nodig voor de wereldtitel 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Grapjassen. Hij gaat bij elke scheet uit z'n dak. Je kan ook normaal doen bij het gooien van wat pijltjes. By far de meest irritante speler die er is. Je kan ook op een leuke manier interactie met het publiek hebben en enthousiast zijn op een podium. Bij MvG gaat het meer richting het agressieve. Lijkt me ook bijzonder hinderlijk als je op het podium tegen hem staat te gooien
Enige positieve aan een wedstrijd van MvG zijn de momenten dat zijn vriendin in beeld komt
Moet je eens kijken wat die Hankey allemaal doet.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Niet om de interactie met 't publiek.
Ook knap dat die dan alsnog zo geliefd is bij 't publiek.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En zo'n asociale gladjakker als Taylor vind je vast zeker fantastisch. Voorspelbaar.
Asociaal vind ik 'm niet, kan gewoon heel erg slecht tegen zijn verlies. Dat hebben meerdere spelers die echt heel lang aan de top staan, waar winnen gewoon de normaalste zaak an de wereld is geworden.
Ik kijk met plaatsvervangende schaamte als ik die van Gerwen tekeer ziet gaan. Heeft verder ook vrij weinig met emotie te maken. Anders zullen dergelijke uitspattingen alleen voorkomen bij een situatie waar emotie genoodzaakt is. Maar dat doet ie bijna altijd, vervelend showmannetje. Was die emotie maar echt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Niet om de interactie met 't publiek.
Ook knap dat die dan alsnog zo geliefd is bij 't publiek.
Daarom. Wat een hopeloos gezwets zeg. Die jongen is juist zo populair door zijn enthousiasme en uitbundig gedrag.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Hankey is ook een viespeuk inderdaad, die heeft ook een eng gezicht, buiten zijn onsportiviteit om.
Volgens mij hebben genoeg spelers in het verleden ook moeite gehad met Michael's gedrag op het podium, maar hij is gelukkig niet onsportief, daarom kan ik er ook wel mee leven..
Maar je hebt emotie en je hebt een overdreven act. Alles wat Michael doet is een act, want veel idioten vinden dat droeftoeter gedrag wel leuk en daar speelt hij op in. Of geloven jullie dat elke redelijke worp vol emotie zit? Het is allemaal nep.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Hoe komt die van Gerwen aan zo'n vriendin?
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Hoe komt die van Gerwen aan zo'n vriendin?
Geld
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Wright is ook een act met zo'n kleding...
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Wright is ook een act met zo'n kleding...
Ook jammer, maar ik oordeel buiten Ted Hankey om niet op uiterlijk 
Act is ook niet erg, maar je hoort hier nu allemaal mensen zeggen dat MvG zoveel emoties heeft en enthousiast is, terwijl het een act is. Je moet het ook door hebben..
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het zijn allemaal acts die hun best doen het publiek achter zich te krijgen en de tegenstander te imponeren. Zonder uitzondering bijna. Je hebt maar een paar van die ijskoude koele kikkers die geen interactie zoeken.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Als die nu z'n eigen set weg gaat geven...
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Hij wordt zenuwachtig voor de titel. Wright maakt daar gebruik van.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.