• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.279 acteurs
  • 199.149 gebruikers
  • 9.381.118 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1837 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(embed)

Epic, Taylor eruit gooien door 128 uit te gooien

Bullseye....for....the....match....

Geweldig sportman die Taylor maar ook ik kan een glimlach niet tegenhouden als hij eruit ligt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Oke, speciaal voor jou dan !

(afbeelding)

en die ander heeft met Wade, de mazzelaar.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het hoort er ook bij, al die show. Opkomen met muziek, dansjes als je wint. Leuk toch man.

Zeker. Maar als van Gerwen zo'n apenkop trekt, dan trek ik dat niet.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Een kermisattracie die 98 gemmideld gooit ( na Phil het beste gemmidelde over de afgelopen 2 jaar ) kan ik wel van genieten. Je hebt gelijk de meeste gasten zijn clowns en lijken op alles behalve een topsporter maar ik denk altijd maar zo : hoeveel miljoenen mensen hebben wel eens pijltjes naar een dartbord gegooid ? en van al die miljoenen mensen over de hele wereld zijn deze gasten gewoon het beste. En doordat het niet allemaal Justin Pipe's zijn is het nog heel populair ook en verdienen die gasten er groot geld mee mede dankzij onze eigen groene Kermisattractie

O, ik vind het ook wel knap hoor. Het is een heel lastig spelletje. En ook leuk om naar te kijken. Zeker als de Hollanders het goed doen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Als ik dart ben ik altijd al blij dat ik het bord raak. Helemaal mooi wordt het als ik hem ook nog de goede richting op weet te gooien. Dus tja...

otherfool

• 18529 berichten
  • 3403 stemmen

Meer bier drinken en kroketten happen dan gaat het vanzelf.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die was briljant ja .

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Denk dat mclemore slecht geslapen heeft. Lopez ook eruit. Het draaide al niet bij Brooklyn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Flinke aderlating. Kan wel eens een hele lelijke Christmas day game worden met de Bulls en Nets. Al sluipen de automatismes er al goed in bij Augustin. Goede pickup.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Huybrechts ook al naar huis, verrassend uitgeschakeld door White. Hamilton ook toch wel verrassend eruit. Grootste kanshebbers lijken me nu MVG, Wade, Lewis, Barney en King, en die zitten allemaal onder in het schema. Hoop op MVG, over het hele jaar genomen de beste na Taylor.

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3128 stemmen

Jammer inderdaad van Huybrechts. Nog wel erg sterk terug gekomen maar kon het helaas niet doorzetten om de winst te pakken. White was ook met een sterk staaltje darts bezig. Mooiste partij van de avond.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Verrassend makkelijke overwinning van Anderson op Dolan. Er vanuit gaande dat MVG vanavond wint belooft het nu al een spetterende partij te worden volgende ronde.

Zandkuiken

• 1747 berichten
  • 1432 stemmen

Het wielerjaaroverzicht van Sporza was weer subliem. Nergens ter wereld kunnen ze dit zo goed als Vannieuwkerke & co. Die muziek ook

Het mooiste wielermoment van het jaar blijft voor mij toch de oude Cancellara die in de Ronde coming man Sagan 100 meter voor de top van de Paterberg alsnog kan losgooien. De 'Vlaamse' voorjaarskoersen zijn wat mij betreft dan ook de mooiste wedstrijden van het jaar.

De vreemdste gebeurtenis vond ik dan weer de Vuelta-winst van de 41-jarige Chris Horner, nog steeds niet helemaal zeker wat ik ervan moet denken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Panthers - Saints. Zin in!

Daarna Packers - Steelers, en dan de main dish Eagles - Bear. GROWL. Bear down!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Wow, wat een NFL weekend nu al.

Dallas wint op 4th down binnen de laatste minuut, Carolina tochdown binnen de laatste minuut om te winnen van NO. Miami coaked maar weer eens als het er echt om gaat, maar bovenal: De 51ste touchdown pass van Peyton Manning. All time record weer teruggepakt van Brady. Wat een held! Dankzij zijn oude vriendjes die winnen bij KC in elk geval eerste ronde een bye.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

K*t K*t K*t.

Man, wat geven de Saints het weg!!!! Tweede keer al dit seizoen, eerst tegen de Pats, nu tegen de Panthers.

Volgende week dan maar thuis winnen van Tampa en hopen op winst van Atlanta.

Laten de Packers en Bears maar beide winnen, voor een heerlijk toetje volgende week: head-to-head.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Peyton Manning .

Heerlijke defensive game tussen Panthers en Saints, niet zo sterk verdedigd crunch time. Al gun ik het Carolina wel, het mag ook wel weer eens.

Nu hopen op een misstap (of 2) door Packers en Lions. Als het erom gaat volgende week tegen de packers ziei k het alweer gebeuren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat lief. Arbitrage in Green Bay zijn packers fans. Wat een dubieuze playcalling.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En het wordt nog bespottelijker. Ik kan hier niet bij. Clear possession.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En Steelers weer 10 punten voor. En terecht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Back and forth. Detroit gaat verlengen en Packers en Steelers hebben er met 7 minuten te gaan ook wel zin in.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Giants win . Nu de Steelers nog.

edit: en de Steelers winnen ook! Twee geweldige spannende games.

Ode voor de Giants die hun sportieve plicht vol overtuiging deden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Frederik Van Lierde wint trofee Sportman van het Jaar

Frederik Van Lierde is de Sportman van het Jaar. De triatleet kreeg de trofee uit handen van zijn coach en mentor Luc Van Lierde in het Eurocam Media Center.

Op 12 oktober won de West-Vlaming de Ironman van Hawaï en werd zo pas de tweede Belg (na zijn naamgenoot en coach Luc Van Lierde) op de erelijst van 's werelds meest prestigieuze triatlonwedstrijd. Daarnaast won Van Lierde in 2013 onder meer voor het derde jaar op rij de Ironman van Nice.

http://static3.hln.be/static/photo/2013/18/2/1/20131222222424/media_xll_6351661.jpg

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En totaal verpullverd door de eagles, was al snel eens kansloze zaak. Zet uw geld maar op Green Bay volgende week, geloof me jaren ervaring.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

A Packers loss, a Lions loss...... A Bears win and they are in de play-offs.

Perfect scenario, resultaat: Bears lose 54-11. (fair enough: Eagles moesten ook winnen, maar een dergelijk resulaat....)

Volgende week voor de division title: Eagles at Cowboys and Packers at Bears.

NBC kiest voor eerstgenoemde als 'game of the week'.

Ik root volgende week voor de Eagles en Packers en uiteraard voor de Falcons.

Chris Kreider scores on fanned shot Video - NHL VideoCenter - video.nhl.com

Holy goalie...

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1837 stemmen

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

AHWA schreef:

Huybrechts ook al naar huis, verrassend uitgeschakeld door White. Hamilton ook toch wel verrassend eruit. Grootste kanshebbers lijken me nu MVG, Wade, Lewis, Barney en King, en die zitten allemaal onder in het schema. Hoop op MVG, over het hele jaar genomen de beste na Taylor.

Whitlock ook! Zonde inderdaad dat dat al die goede spelers tegen elkaar worden weggespeeld door 't schema.

Dat van der Voort vanavond maar wint van Lewis, alleen dat zal toch niet gebeuren.

Van der Voort was echt te bedroevend voor woorden die eerste partij met z'n 80 gemiddeld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.