- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Nog maar even afwachten he. Het was in Azië. Vervuiling uit voedsel is zeker niet denkbeeldig.
In (veel) andere sporten worden mensen gewoon vrijgesproken met clenbuterol btw.
A ok, dus de andere 200 renners hadden hun eigen broodje meegenomen?
Daarnaast, het is Rogers. Als er iemand is waarvan ik had gehoopt dat hij gepakt werd is hij het wel. Hij is prominent genoemd in het Freiburg schandaal, zat bij ploegen als Mapei en Telekom. Bij Telekom nog wel tijdens de grote val van die ploeg, waarvan hij vrijwel de enige was die is 'ontsnapt'. Sinkewitz heeft hem daarna nog expliciet beschuldigd maar nogmaals ontliep hij de dans. Recentelijk fietste hij iedereen nog aan gort in de Tour 2012.
En dan nu wint hij de fucking Japan Cup met doping. Ik ben meer verbaasd dat het zo lang geduurd heeft. Eerlijkheid duurt het langst.
eRCee
-
- 13444 berichten
- 1980 stemmen
A ok, dus de andere 200 renners hadden hun eigen broodje meegenomen?
Dat lijkt me geen goede redenering. Ten eerste wordt niet iedereen gecontroleerd. Ten tweede eet niet iedereen hetzelfde stuk vlees of bij dezelfde leverancier. Ten derde weten we nog niks over de eventuele hoeveelheid clenbuterol. En ten vierde is er gewoon weinig twijfel aan dat het spul OOK via voedsel, met name in Azie en Zuid-Amerika, in je lichaam kan komen en hebben meerdere wetenschappers al gepleit voor een verhoging van de detectiegrens.
Dat is natuurlijk wat anders.
Wat mij betreft moet er eerst meer duidelijkheid komen over clenbuterol voordat ik iemand aan de hoogste boom wil knopen. Het is allemaal niet zo zwart-wit als bij EPO / CERA of iets dergelijks.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Dat is waar.
Maar die schorsing gaat er sowieso komen. Het is immers ook z'n eigen verantwoordelijkheid. En laten we eerlijk zijn, om daar nu lokale producten te gaan eten is niet heel slim. Contador is officieel ook niet geschorst voor doping bijv.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een game was het tussen Heat en de Pacers, wat een slotstuk gaat dat worden in de PO's
.
Kobe weer out. Hij is klaar.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Wade weer met mazzel door. Snap niet dat hij zo lang wacht om z'n niveau te gooien. Zes matchdarts overleefd. Gaat WK echt niet winnen. Te wisselvallig.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Man niet verwacht dat Indiana het nog zou weggeven. Zonde hoor, maar wederom sterke game. Eigenlijk had je deze gewoon moeten winnen net als game 2 in de Finals vorig jaar 
Vogel gaat Granger ook laten spelen tegen de Rockets trouwens, dus dat wordt een heerlijke comeback. Gewoon ff 10 minuutjes laten spelen en rustig brengen.
Jammer van Kobe btw.. Hoop niet dat hij op zo'n kut manier z'n carreer moet afsluiten.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Houdoe Taylor. 
Wat een enorme held die Smith.
Gooit die ook nog eens direct die bullseye wat z'n eerste matchdart was.

moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Dat meen je niet. Ik ga naar bed na die oorwassing in de eerste set en dan ligt The Power er gewoon uit 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Aaron Rodgers won't play for Packers against Steelers - NFL.com

Verwachte temperatuur morgenmiddag in Green Bay: -7. Brrr.
Regen (thunderstorm) verwacht tijdens Panthers - Saints game. Niet in het voordeel van de Saints.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooi. Go Steelers en in New Orleans zijn ze natte weersomstandigheden toch wel gewend
.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Dat meen je niet. Ik ga naar bed na die oorwassing in de eerste set en dan ligt The Power er gewoon uit
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Mooi. Go Steelers en in New Orleans zijn ze natte weersomstandigheden toch wel gewend
.

Als iemand New Orleans na Katrina op de kaart heeft gezet en de mensen hoop heeft gegeven, is het Drew Brees wel.
Na deze hatelijke opmerking, root ik voor de Eagles on SNF. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Epic, Taylor eruit gooien door 128 uit te gooien 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Maak niet uit hoe je hem eruit gooit, dat is altijd mooi. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Maak niet uit hoe je hem eruit gooit, dat is altijd mooi.
Ja, eens. Maar 128 uitgooien maakt het nog net wat gaver. Ik hoop stiekem op een Nederlandse finale Gerwen vs Barney.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Tuurlijk.
Wel een topsporter dit Smith, trouwens. 
Een Nederlandse finale haalt zowat alle spanning weg.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja, eens. Maar 128 uitgooien maakt het nog net wat gaver. Ik hoop stiekem op een Nederlandse finale Gerwen vs Barney.
van Gerwen en Barney komen elkaar al in de kwartfinale tegen, dus dat gaat hem niet worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat ben ik voor Van Gerwen. Leuke gozer en een geweldige speler.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
van Gerwen is voor iedereen wel de leukste speler. Zijn uitbarstingen/emotie ( Boemba's! ) zijn gewoon unieke sport tv.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ik kijk er telkens weer met plaatsvervangende schaamte naar, mikoz. Een kermisattractie.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wright met een kerstboom geschilderd op zijn goaty is dan wel het echte dieptepunt. Er zitten weinig lichten bij dat darten, maar vind het wel een leuke kijksport.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik kijk er telkens weer met plaatsvervangende schaamte naar, mikoz. Een kermisattractie.
Een kermisattracie die 98 gemmideld gooit ( na Phil het beste gemmidelde over de afgelopen 2 jaar ) kan ik wel van genieten. Je hebt gelijk de meeste gasten zijn clowns en lijken op alles behalve een topsporter maar ik denk altijd maar zo : hoeveel miljoenen mensen hebben wel eens pijltjes naar een dartbord gegooid ? en van al die miljoenen mensen over de hele wereld zijn deze gasten gewoon het beste. En doordat het niet allemaal Justin Pipe's zijn is het nog heel populair ook en verdienen die gasten er groot geld mee mede dankzij onze eigen groene Kermisattractie 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wright met een kerstboom geschilderd op zijn goaty is dan wel het echte dieptepunt. Er zitten weinig lichten bij dat darten, maar vind het wel een leuke kijksport.
Vergeet zijn broek van de afgelopen wedstrijd en zijn 2 verschillende action-hero sokken niet 
Idd het dieptepunt maar ik ben bang voor vele van ons dat we hem nog vaak gaan zien want die gast zit al tegen de top aan en word naar mijn inziens alleen maar beter.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het hoort er ook bij, al die show. Opkomen met muziek, dansjes als je wint. Leuk toch man.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind dat ze wel iets langer de dansjes van die lekkere chicks mogen filmen. Die 2 vrouwen die meelopen pfieuw, niks mis mee.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik vind dat ze wel iets langer de dansjes van die lekkere chicks mogen filmen. Die 2 vrouwen die meelopen pfieuw, niks mis mee.
Oke, speciaal voor jou dan !
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.