• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.540 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.282 acteurs
  • 199.154 gebruikers
  • 9.381.279 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Dat was toch de dochter van Per ?

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Weer een 9-darter

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Dat was toch de dochter van Per ?

Geen idee, dacht dat ze het over z'n vrouw/vriendin hadden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Cutler is terug en gelijk dus weer turnovers (nu al 2, en met McCown maar 1 in de 4 weken) en ook de refs hebben wel zeer twijfelachtige calls.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Wat een heerlijke pot tussen Big John en Chisnall. Spanning om te snijden

Wat doet dit voor de PL-kansen van Chisnall?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Schandalige loss voor Chisnall. Kan het sinds die 6-0 tegen Taylor niet meer bolwerken op tv. Lijkt me ook geen type meer voor de Premier League. Maar goed, hij heeft 180'ers als wapen, wel stukken interessanter dan een Wes Newton of Justin Pipe, maar die zijn wel constanter.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die TD van Jeffries was echt .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bears win. Weer niet mooi maar wat geeft 't. Nog even aan doelsaldo werken en Barca voorbij! 2 goals nog.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Mooi Barney naar de tweede ronde. Weinig kruit verspeeld, strakke pijlen en 141 uit voor de wedstrijd. Tweede ronde tegen Caven of Klaasen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Is best of 7 he? Moet dan te doen zijn voor Barney. Poll bij RTL7 is of hij de halve finale haalt. Maar hij zit in schema MVG, dus ik hoop op kwartfinale Barney-MVG, halve finale MVG-Lewis en finale Taylor-MVG.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

AHWA schreef:

Is best of 7 he? Moet dan te doen zijn voor Barney. Poll bij RTL7 is of hij de halve finale haalt. Maar hij zit in schema MVG, dus ik hoop op kwartfinale Barney-MVG, halve finale MVG-Lewis en finale Taylor-MVG.

Barney zou sowieso de kwartfinale moeten halen. Hij speelt tegen Caven of Klaasen. Dat is in elk geval snel en constant. In ronde drie krijgt hij dan normaal gesproken Webster of Big John Henderson. Ik zou bijna zeggen, wat een droomloting (nu Chisnall daar weg is). Overigens moet MVG eerst nog winnen van Gary Anderson (of Dolan) in de derde ronde.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha moest wel lachen om die Henderson. Ik wil zijn bloeddruk niet weten, maar een soort Andy Fordham in zijn biertijd. Dit soort overgewicht vind ik echt niet kunnen in wat voor sport dan ook. Maak me oprecht zorgen om zo'n man zijn gezondheid.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Hij liep ook flink rood aan toen het allemaal niet meer zo wilde lukken. Dolan tegen Osborne is vrij saai op dit moment. Schiet ook niet echt op. Voor Klaasen wordt het weer laat. Anderson had vorig jaar meen ik ook weinig kans tegen Barney. Dolan ook niet. Dus die zijn in principe te doen, mits hij z'n dubbels enigszins goed raakt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dit is idd een zeer slaapverwekkende vertoning. Laat Dolan het maar snel afmaken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

300+ yards first half voor de Cowboys. These Rodgers-less Packers suck.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Oeh dit is wel heel pijnlijk voor Klaassen. Komt die eindelijk een beetje in de wedstrijd, mist die alle dubbels.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

300+ yards first half voor de Cowboys. These Rodgers-less Packers suck.

Say again?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Say again?

LOL. Wat een epic fail van The Cowboys, hoe ze deze hebben weten te verliezen. Zelden dergelijk slechte playcalling gezien. Hoe ze de clock ook gebruiken op het einde. .

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Epic fail indeed, maar als je dat van één team kan verwachten, is het Dallas wel. Geven namelijk nooit thuis als het er op aankomt. Vervelend ook voor de Bears. Ik verwacht Rodgers eigenlijk nog wel terug dit seizoen en met Packers-Bears nog op het programma, kunnen de Packers nog zomaar de divisie winnen.

Saints wederom niet best on the road. Verlies je volgende week in Charlotte, ben je ook meteen de no. 2 kwijt. En als we iets nodig hebben, is het wel home-field advantage.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het kan voor ons nog wel eens heel negatief uitpakken als Rodgers de 29e terug is. Gelukkig is het op Soldier Field, hopen op een stunt van Baltimore vannacht. Nog naar de Eagles en dan Packers in eigen huis. Worden nog spannende weken.

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12858 stemmen

Heb Helsen wel eens vlotter gezien, maar die blikken uit het publiek zijn onbetaalbaar

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Onderhond schreef:

Heb Helsen wel eens vlotter gezien, maar die blikken uit het publiek zijn onbetaalbaar

Inderdaad. En het was hem alleen daar om te doen denk ik.

Mat_

• 737 berichten
  • 1336 stemmen

Dat "niet zo vlotte" is uiteraard gewoon deel van zijn performance

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12858 stemmen

Zaten toch een aantal versprekingen in die me toch niet echt "deel leken van z'n performance". Het ongemakkelijke verloop van zinnen (zeker in het begin dan) absoluut wel, maar daar doelde ik niet op.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Dat publiek lacht ook maar wat uit beleefdheid mee zo te horen.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Aardig wat klapperts dit jaar.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Buahaha, Rogers positief getest op clen.

In de Japan Cup.

Meest hilarische sportmoment 2013? Echt on-ge-lof-elijk.

eRCee

• 13446 berichten
  • 1980 stemmen

Nog maar even afwachten he. Het was in Azië. Vervuiling uit voedsel is zeker niet denkbeeldig.

In (veel) andere sporten worden mensen gewoon vrijgesproken met clenbuterol btw.

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1837 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nog even de complimenten voor de Ravens.

Dit is de periode voor eindejaarlijstjes, of het nou om nieuws, sport, films of iets anders gaat. Terwijl het sportieve hoogtepunt nog op het programma staat. Zo enorm veel zin in .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.