- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
otherfool
-
- 18529 berichten
- 3403 stemmen
Een kale aap met enorme bierpens als Hulk. Best een leuk idee voor een film eigenlijk.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Voor de dart en statistiekliefhebbers : www.dartsdatabase.co.uk
Het rangschikken van spelers op toernooiwinsten, gemiddelden, checkoutpercentages, prijzengeld etc etc
Top 12 qua spelersgemiddelden over de laatste 2 jaar :
1 Phil Taylor England 102.65
2 Michael van Gerwen Holland 98.64
3 Raymond van Barneveld Holland 97.22
4 Dave Chisnall England 96.31
5 Gary Anderson Scotland 95.73
6 Simon Whitlock Australia 95.65
7 Peter Wright Scotland 29 95.53
8 Robert Thornton Scotland 95.39
9 Adrian Lewis England 95.30
10 Stephen Bunting England 95.21
11 Kim Huybrechts Belgium 95.13
12 James Wade England 94.93
In dat opzicht, met een Taylor die al onder de kerstboom zit, voorspel ik een Nederlandse wereldkampioen in 2014 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Lewis en Barney komen elkaar als alles goed gaat in de kwartfinale tegen, en dan denk ik toch dat MVG aan het langste eind trekt. Tenzij Barneveld constant genoeg kan blijven, dan kan het heel spannend worden, maar je zag gisteren al tegen McDine dat Van Gerwen nog steeds niet in de hoogste versnelling staat te gooien. Als het even moeilijk wordt, schakelt hij een tandje bij en heeft de tegenstander geen kans. Het gevaar voor Barney is, dat hoe beter hij gooit, hoe beter MVG zal gaan gooien, denk ik.
Ik denk dat we vanavond kunnen zien hoe goed Lewis in vorm is. Wade en King zijn er ook nog en die kunnen het de NL'ers knap lastig maken, Anderson ook zelfs. Ik vind het jammer dat Taylor niet gaat winnen, en het enige voordeel daaraan is dat het een stuk spannender is nu.
Ik hoop wel dat Taylor weer hard terugslaat in de Premier League, al ligt het korte format hem meestal niet zo.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dat van der Voort vanavond maar wint van Lewis, alleen dat zal toch niet gebeuren.
Van der Voort was echt te bedroevend voor woorden die eerste partij met z'n 80 gemiddeld.
Whitlock zit in de bovenkant van het schema.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Mag geen verrassing zijn dat Wade wint. Smith zag je op 3-1 voor al kraken.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Van der Voort staat best lekker te gooien.
Maar die Lewis hè...
Die 146 in de eerste set waardoor Lewis de set pakt doet 't 'm en daardoor verliest die.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
4-1 dus. Wat stond die Lewis weer te gooien. Ongelofelijk.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Zaterdag dus Lewis-King en Van Gerwen-Anderson 
Helaas zit daar Wade-Pipe tussen 
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Damn, heb dan een verlaat kerstdiner. Denk toch dat ik maar ga eisen dat de tv aan gaat 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Zaterdag dus Lewis-King en Van Gerwen-Anderson 
Helaas zit daar Wade-Pipe tussen
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Tenzij Pipe verliest van Petersen, die Zuid-Afrikaan. Je weet maar nooit.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Petersen kan in elk geval bij elke beurt van Pipe een keer of drie dat dansje uitvoeren 
Pipe is een geweldige kerel maar die traagheid is niet om aan te zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rodgers speelt zondag tegen de Bears. Goed voor de NFL, goed voor de Packers, slecht voor de Bears. Gaat een intens avondje worden.
otherfool
-
- 18529 berichten
- 3403 stemmen
Wát een dag meteen al gisteren bij het OKT. Superspannende 5K waar Blokhuijsen het net aan haalt tegen Opa Bob en daarna een sensationele 1K bij de dames met een uitblinkende Lotte van Beek. Of zoals Mart (hij wordt node gemist) zou zeggen: wat een leuk mens!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Klasse over winning van Petersen. Jammer van Pipe, want hij kan goed darten, maar hij speelde slecht. En nu is vaart in het spel gegarandeerd, want hij gooit nog altijd vrij traag.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Voor het kijken is Pipe geen gemis. Tegen Wade geef ik die Petersen ook nog wel kans. Wade steekt niet in goede vorm, maar weet wel op bepaalde momenten te pieken in partijen.
Benieuwd wie er in Taylors deel nu de finale gaat halen. Ik ga voor Peter Wright, die staat tot nu toe fantastisch te gooien. White is voor mij een dark horse.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik had tot dit toernooi helemaal niet zo'n hoge pet op van die White, vooral een vloertoernooi-darter, maar laat zich hier wel zien. Je zou zeggen dat Wright het moet kunnen halen, maar vlak ook Whitlock niet uit. Heeft toch meer ervaring op dit podium, al choket hij de laatste tijd nog weleens. Eigenlijk hoop ik dat die Michael Smith nu ver komt. Bewijs maar eens dat het geen fluke win over Taylor was.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ik ga voor Whitlock. Alleen die partij toen van 'm tegen Hankey was belachelijk, maar dat kwam dan ook vooral omdat die zich liet meeslepen in 't schandalige gedrag van die kwal.
Petersen maakt inderdaad wel een kansje tegen Wade, die is namelijk al 2 keer heel erg goed weggekomen, net als die Webster trouwens die vanavond tegen Barney moet.
Wel echt belachelijk trouwens dat die pot tussen Pipe en Petersen vandaag als enige nog een partij was uit de tweede ronde. Moest vandaag dus aan de bak en morgen weer terwijl alle anderen veel langer rust hebben gehad.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Of een dag later is de kans groter dat je dat goede gevoel nog steeds hebt. Een week is lang om te moeten wachten. En na een dagje ben je als darter wel uitgerust neem ik aan.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Dat kan inderdaad ook weer een voordeel zijn. We zullen 't morgen zien. 
Sowieso al genieten met King tegen Lewis en Van Gerwen tegen Anderson.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wel echt belachelijk trouwens dat die pot tussen Pipe en Petersen vandaag als enige nog een partij was uit de tweede ronde. Moest vandaag dus aan de bak en morgen weer terwijl alle anderen veel langer rust hebben gehad.
Nou ben ik een liefhebber van darts op tv, maar laten we niet doen of ze nu een loodzware inspanning leveren. Het is vooral een kwestie van mentaal scherp blijven. Ik mag aannemen dat je best 2 potjes darts in 2 dagen kan spelen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ze kunnen er wel 3 per dag spelen, maar het is nogal debiel dat één wedstrijd uit de tweede ronde na de feestdagen moet worden gespeeld terwijl al die anderen al aan de beurt zijn geweest. 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Makkie voor Whitlock. 4-0. Wat was Painter slecht zeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.