• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.978 gebruikers
  • 9.370.556 stemmen

Cabaretiers

zoeken in:

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Drs. DAJA schreef:

Zijn er nog mensen die de uitzending over de clips van Herman Finkers hebben gezien 2e kerstdag?

Zeer zeker.

Zag gisteren een klein stukje van Weijers, was helemaal niet onaardig. Maar ben toch vrij snel overgegaan naar Van Muiswinkel en co, en daar ook blijven hangen. Was toch wel een stuk geestiger.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

merijn82 schreef:

Zit even de oudejaarsconference van Van Muiswinkel en co van gisteren terug te kijken. Best grappig af en toe. Ronald Goedemondt als Wilders op het einde

Ronald Goedemondt had ik nog wel willen zien, want dat vind ik momenteel een van de betere cabaretiers van dit moment. Ware het niet dat wij het eerste half uur van Erik van Muiswinkel zo bedroevend slecht vonden, dat wij de tv maar hebben uitgezet.

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

Ik vond de oudejaarsconference van de dag ervoor wel goed. Die met Arie, Menno en... nog iemand.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

merijn82 schreef:

Zit even de oudejaarsconference van Van Muiswinkel en co van gisteren terug te kijken. Best grappig af en toe. Ronald Goedemondt als Wilders op het einde

Die stem! Was net alsof je de man himself hoorde.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Vorig jaar vond ik de show van Guido Weijers echt teleurstellend slap, maar gisteren leek het alsof hij 180 graden is gedraaid. Ik vond 'm erg grappig, terecht kritisch en heerlijk rauw.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Van Muiswinkel

Vanmiddag lekker op de laptop gekeken, gister heb ik er niks van gezien. Vond hem bij vlagen echt grappig. De PVV kandidaten screening, het dagboek van Tanya Niemeyer en het Zeilmeisje, de stukken over het voetbal etc etc. Leuk!

Straks misschien even Guido Weijers terugkijken. Kwam Freek de Jonge vanavond trouwens ook niet?

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Nee Freek is morgen.

Ja ik begin nu toch ook wel nieuwsgierig naar Weijers te worden. Ik hoor positieve verhalen daarover, dus misschien ook maar even proberen. Heb wel eens wat van hem gezien, maar dat was niet om aan te gluren.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

merijn82 schreef:

...Heb wel eens wat van hem gezien, maar dat was niet om aan te gluren.

Vond ik ook en heb hem daarom links laten liggen, maar ook ik wordt nieuwsgierig door de positieve verhalen.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Is het uberhaupt terug te zien?

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Kan hem zo 1,2,3 niet vinden. Misschien komt het nog?

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Nee ik ook niet! Ja wie weet..Nou ik kan er mee leven als ik Gido Weijers niet terug kan zien.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Net even Ronald Goedemondt als Geert Wilders gezien en die stem en dat accent leken echt zo ontzettend goed!

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Weet niet meer precies waneer het was maar ik zag ong een week geleden een show van Arie Koomen samen met 2 andere caberatiers.

Wat was dat ongeloofelijk slecht zeg ... die Arie is echt serieus niet grappig.

Zo erg zelfs dat de grappen me totaal voorbij gaan omdat ik me alleen maar zit te ergeren aan zijn veels te geforceerde manier van vertellen

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

@Selma

Ja goed he?! Jammer dat je de rest niks vond! Ik vond het echt supergoed in elkaar zitten die hele show eigenlijk. Knap gedaan door Van Muiswinkel.

@Mikoz

Dat was inderdaad verschrikkelijk ja! BNN, nuff said..

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

SelmaDuim schreef:

Net even Ronald Goedemondt als Geert Wilders gezien en die stem en dat accent leken echt zo ontzettend goed!

SelmaDuim schreef:

Kan hem zo 1,2,3 niet vinden. Misschien komt het nog?

Weet ik niet, maar er zijn wel torrents beschikbaar.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Ik waardeer Guido Weijers vooral sinds z'n optreden afgelopen maand bij Pauw & Witteman.

"Moet zeggen dat ik in m'n dagelijks leven niet altijd de grappenmaker ben en vrij rustig ben,

en ook in de kroeg ofzo ben ik niet van het grappenmaken."

Eindelijk een cabaretier die niet denkt altijd grappig te moeten zijn, ook al is 'ie niet aan het werk.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Volgens mij is het voornamelijk zo dat cabaretiers in het dagelijks leven helemaal niet zo overdreven grappig zijn. Grappig zijn in het dagelijks leven of op het podium zijn ook twee totaal verschillende dingen.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij is het voornamelijk zo dat cabaretiers in het dagelijks leven helemaal niet zo overdreven grappig zijn.
Des te treuriger dat ze dat in praatprogramma's vaak wel proberen te zijn. Weijers is daar zoals gezegd een positieve uitzondering op.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Hans Liberg blijf ik enorm geweldig vinden.

Die man is zo goed met zijn instrumenten en vooral zijn piano.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Net de uitzending van Guido Weijers gezien. Het was een echte Guido show. Soms best een goed moment door zijn grofheid, maar te vaak was het gewoonweg echt niet grappig. Hij weet bij mij gewoon vaak irritatie op te roepen doordat het gewoon niet leuk is of wel heel goedkoop scoren is (na 3 grappen weet ik wel dat Sneijder een klein mannetje is, laat staan als je zon grap 10 keer maakt).

Heb me met van Muiswinkel vele malen meer vermaakt dan met Guido.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

606 schreef:

Hans Liberg blijf ik enorm geweldig vinden.

Die man is zo goed met zijn instrumenten en vooral zijn piano.

Maar helaas doet hij al 25 jaar precies hetzelfde.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Net de uitzending van Guido Weijers gezien. Het was een echte Guido show. Soms best een goed moment door zijn grofheid, maar te vaak was het gewoonweg echt niet grappig. Hij weet bij mij gewoon vaak irritatie op te roepen doordat het gewoon niet leuk is of wel heel goedkoop scoren is (na 3 grappen weet ik wel dat Sneijder een klein mannetje is, laat staan als je zon grap 10 keer maakt).

Heb me met van Muiswinkel vele malen meer vermaakt dan met Guido.

Dit is precies hoe ik hem ook ervaar. Maar goed, ik ga het nu zelf zien heb hem even gedownload.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

U-96 schreef:

(quote)

Maar helaas doet hij al 25 jaar precies hetzelfde.

Niet altijd merk ik, maar misschien wel veel.

Maar kan blijven lachen met hem

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Jochem Myjer vind ik toch wel de leukste

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2569 stemmen

Apollinisch schreef:

Ik waardeer Guido Weijers vooral sinds z'n optreden afgelopen maand bij Pauw & Witteman.

"Moet zeggen dat ik in m'n dagelijks leven niet altijd de grappenmaker ben en vrij rustig ben,

en ook in de kroeg ofzo ben ik niet van het grappenmaken."

Eindelijk een cabaretier die niet denkt altijd grappig te moeten zijn, ook al is 'ie niet aan het werk.

Inderdaad veel van die mensen menen dat ze altijd grappig moeten doen en zijn, terwijl ze dat niet zijn. (jeroen van kongingsbrugge en jan-jaap van der wal en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Dat is een van de redenen dat ik ben afgeknapt op Hans Theeuwen. Hij kwam in het programma van Ruby Wax verschrikkelijk irritant over en op de een of andere manier kan ik hem daar niet meer los van zien.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Ik kom er potjandorie net achter dat ik op dit moment de derde show van Ronald Goedemondt aan het missen ben. "Dedication" is nu op NL 3 bezig, maar is helaas al bijna afgelopen. Morgen hopelijk te zien op uitzending gemist.

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Hehe ja daar kwam ik ook net achter met nog 20 minuten te gaan...

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Godver ga ik een beetje die conference van Weijers terug zitten kijken als Goedemondt op tv wordt uitgezonden. Helemaal vergeten! Heb de show al wel gezien in het theater, maar die was zo grappig dat ik het graag nog een keer gezien had.

Voor wat betreft Weijers. Ik vond het weer niet zo best eigenlijk hoor.. Er zaten twee momentjes in waarbij ik moest lachen (stukje over stemrecht en over oh oh cherso), maar dat was het dan ook wel. Het is allemaal zo ontzettend simpel. Die gast heeft ook gewoon niet echt een stijl valt me altijd op. Er zit ook weinig structuur in. Hij probeert er hier en daar dan nog heel geforceerd wat moraaltjes tegenaan te gooien ook. Nee ik blijf het gewoon niet veel vinden, ook dit jaar weer niet.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Eindejaarsconferentie van Geert Hoste was weer verschrikkelijk

Op Canvas was 2 uur later Xander De Rycke (en nog anderen) te zien. Was wel goed

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.