• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.983 gebruikers
  • 9.370.802 stemmen

Cabaretiers

zoeken in:

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Ja als de voorstelling eenmaal uit de theaters is en op tv geweest is, kan hij toch meteen op DVD uitgegeven worden. Lijkt mij ook.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12836 stemmen

Wel een aantal vage keuzes bij de TV uitzending. Het knip- en plakwerk tussen verschillende show was redelijk vervelend, er mistte ook bepaalde stukken en die lettertjes tijdens de intro waren van het niveau té goedkoop om op nationale TV uit te zenden.

Blijft verder wel geniaal

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Helemaal met je eens, met name dat schakelen tussen de shows had geen enkele meerwaarde en was inderdaad irritant. Verder goede show, ik vind het cabaret van Helsen op de een of andere manier altijd intelligent in elkaar zitten. Waar heb je het nou uiteindelijk kunnen zien?

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12836 stemmen

Te downloaden op het internet. Geen denderende kwaliteit trouwens, maar meer dan voldoende om van de show te kunnen genieten. DVD koop ik dan wel als ze hem eindelijk een keer in de rekken willen plaatsen.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Op Nederland 1, nu anderhalfuur Jochem Meijer gevolgd door Najib Amhali.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Die Jochem vond ik nog wel eens grappig en deze show heb ik zelfs live gezien (was hem al bijna weer vergeten, dus zoveel indruk had het toen al niet gemaakt), maar ik kan het nu niet meer aanzien op de 1 of andere manier. Wat is deze show simpel en van een bedenkelijk niveau eigenlijk. Er kan tot nu toe 2x een flauwe glimlach vanaf. Nee ik zet het maar uit.

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

Jochem Myjer!

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Heb me ook zeker vermaakt met de show van Jochem !

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Verschrikkelijk slechte show van Myjer. Beetje herkauwen wat hij al eerder en beter heeft gedaan. Daarnaast alleen maar flauwe grappen die zelden niveau hadden. Zelfs de typetjes/imitaties zijn niet meer leuk.

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

Ik ben zo geil, ik ben niet droog te föhnen!

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

De leuke grappen van Myer waren op 1 hand te tellen. Was niet veel aan dus. En zeker flauw. Jammer, want ik had er wel zin in.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

chevy93 schreef:

Jochem Myjer!

Respekked schreef:

Verschrikkelijk slechte show van Myjer.

IcU schreef:

De leuke grappen van Myer...

Het is een redelijk veel voorkomende naam in Nederland, maar jullie presteren het allemaal om er een eigen draai aan te geven. Hij heet: Jochem Meijer.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Ik aapte chevy na, maar dat doe ik dan toch op de correcte manier.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Zo goedemorgen! Ik ben echt wakker. Mijn excuses! Het zag er nogal raar uit en ik heb iets te gemakkelijk op Google vertrouwd.

Ik ga eerst maar eens even wakker worden.

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

Het is al half 1 hoor!

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

mikoz schreef:

Op Nederland 1, nu anderhalfuur Jochem Meijer gevolgd door Najib Amhali.

Ik was bij de opnames van die show. Gisteren kon ik het helaas niet zien, maar was een leuke show, in mijn herinnering. Plat, makkelijk, maar erg vermakelijk. Op tv zal het wel een stuk minder zijn, ben ik bang.

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2839 stemmen

Ligt het aan mij, of was die show van Najib vroeger een stuk grappiger?

BenicioDelToro schreef:

Volgende week naar Frankie Boyle. eens zien wat het niveauverschil tussen NL en UK is!

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het is bevallen

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

chevy93 schreef:

Het is al half 1 hoor!

Vannacht was het een uur of vier.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

chevy93 schreef:

Ik ben zo geil, ik ben niet droog te föhnen!

Dat is een goed voorbeeld van hoe slecht deze show was Chevy

En zo ging dat maar door met de ene flauwe oneliner na de ander.

Maar wat me name opviel: Meijer introduceert vaak een typetje waarvan hij dan zegt hoe fout die persoon wel niet was. Om dus vervolgens al die foute grappen te kunnen maken die dat typetje gezegd heeft. Goed excuus om je eigen humor te verbergen, Jochem! Nee los van dat drukke gedoe en die bewegingen van hem (die je na een show of twee dus ook wel kent), blijft er weinig over.

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

Gizzmann schreef:

Ligt het aan mij, of was die show van Najib vroeger een stuk grappiger?

Najib is tegenwoordig helemaal niet grappig meer. Slecht geschreven cabaret. De goede grappen zijn op 1 vinger te tellen.

Most Wanted, die ik live gezien heb, vond ik nog alleraardigst.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

U-96 schreef:

In april 2011 ga ik naar de nieuwe voorstelling van... HANSJE TEEUWEN

Ik zit op de eerste rij, spannend...

+ september en z'n muziekshow komende maand. Kan echt niet wachten...

www.dumpert.nl - Hans Teeuwen over onze majesteit

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2570 stemmen

chevy93 schreef:

Jochem Myjer!

Die show die er pas op was vond ik anders toch niet goed hoor. Amper kunnen lachen.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2570 stemmen

Trouwens die jan-jaap van der wal die is ook zo slecht. Die mag zich niet eens cabaretier noemen.

Geef mij maar Theo Maasen, Hans Teeuwen of zo'n oudejaars conferance van Guido Weijers.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Over 2 weken ga ik naar Bert Visscher, ben benieuwd

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

filmliefhebber92 schreef:

Geef mij maar Theo Maasen, Hans Teeuwen of zo'n oudejaars conferance van Guido Weijers.

Mwoah, Guido Weijers vond ik ooit grappig, maar zijn show van vorig jaar vond ik bedroevend niet-grappig. De enige keer dat ik moest lachen was nogal geforceerd om mijn toen tijdelijke humeur te verbergen voor mijn ex en schoonmoeder.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Net Hans Liebergh gezien op belgie 2, blijf het gewoon erg leuk vinden.

Drs. DAJA

• 4355 berichten
  • 4515 stemmen

Zijn er nog mensen die de uitzending over de clips van Herman Finkers hebben gezien 2e kerstdag?

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

kos schreef:

(quote)

Delirious is nog leuker. .

En allebei die shows zijn nog niets vergeleken bij Richard Pryor. .

AHWA schreef:

Delirious is inderdaad beter. Murphy was vroeger zo grappig. Ik wil ook wel wat meer van Pryor zien eigenlijk.

Gisteren gezien, en moet eerlijk bekennen harder te hebben gelachen bij Raw. Neemt niet weg dat het nog steeds briljant is. Cool dat hij bij Delirious slechts 22 is.

Was te moe om Pryor ook nog aan te kunnen. Klein stukje bekeken, ondertitels zijn niet overbodig!

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Zit even de oudejaarsconference van Van Muiswinkel en co van gisteren terug te kijken. Best grappig af en toe. Ronald Goedemondt als Wilders op het einde

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.