• 16.134 nieuwsartikelen
  • 179.468 films
  • 12.318 series
  • 34.178 seizoenen
  • 650.404 acteurs
  • 199.437 gebruikers
  • 9.403.342 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3878 stemmen

Pff wat missen we veel kansen. Als we dat een beetje beter hadden uitgespeeld had de 10 er zowaar weer een keer ingezeten. Maar op zich erg leuk potje om te zien. Hopelijk hebben ze er vanavond een beetje zin in en voetballen ze door.

Is trouwens sowieso al een verademing vergeleken met vorig jaar. Zit zoveel meer creativiteit en voetbal in de ploeg

timbo_

• 13116 berichten
  • 3878 stemmen

Wijnaldum moet toch eens gaan leren om die kansen af te maken. Nu weer stiftje. Allemaal veel te lichtzinnig.

En Driesje heeft er alweer twee inliggen. We naderen zijn tiende al.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

PSV al op 4-0

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Hopelijk houden ze op, ik heb maar op 7-0 gegokt

timbo_

• 13116 berichten
  • 3878 stemmen

Toivonen en Mertens toch. Als ik zie wat voor kansen we missen. Het hadden er al tien kunnen zijn. Jammer!!!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Niks mis met 20.45 op de zaterdagavond. Sterker, kan ook niet anders aangezien Ajax dinsdag CL speelt. Alleen kan ik toevallig niet. Ik weet ook niet hoelaat jij uitgaat, maar ik normaal pas na half elf.

Uitgaan pas tegen 12, maar daarvoor ben ik al lang niet meer thuis. Drinken doe je immers daarvoor al

Daarnaast vielen de vorige weken gewoon binnen het festival seizoen, dus zijn de vrijdag en zaterdag ook ruim bezet voor de party animals onder ons

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

Haha Roda, ongelofelijk, het had al 8-0 kunnen staan....

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)
Uitgaan pas tegen 12, maar daarvoor ben ik al lang niet meer thuis. Drinken doe je immers daarvoor

Daarnaast vielen de vorige weken nog gewoon binnen het festival seizoen, dus zijn de vrijdag en zaterdag ook ruim bezet voor de party animals onder ons

Kan. Ik ben niet van indrinken. Maar goed, verder is de KNVB natuurlijk niet verantwoordelijk dat mensen uit willen gaan

Maar wat een drama zeg, PSV-Roda. Roda wordt compleet overlopen met een man minder. Hopen dat Roda de schade kan beperken, anders wordt het 10-0. PSV speelt wel erg goed.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Hoewel Roda wel ontstellend zwak is, laat PSV vanavond wel zien dat als het daar eenmaal begint te lopen, ze de sterkste ploeg van Nederland hebben. Zeker als ze gewoon druk naar voren blijven zetten. Dit had al een nulletje of zeven móeten zijn na 40 minuten.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Die keeper van Roda kan er echt helemaal niks van. Verder is het een raadsel waarom Roda een jongen als Vuckovic gaat huren. Wat een slechte voetballer is dat (even los van deze rode kaart).

Roda heeft heel erg veel ingeleverd tov vorig seizoen. Ik heb te doen met Nomak.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Hoewel Roda wel ontstellend zwak is, laat PSV vanavond wel zien dat als het daar eenmaal begint te lopen, ze de sterkste ploeg van Nederland hebben. Zeker als ze gewoon druk naar voren blijven zetten. Dit had al een nulletje of zeven móeten zijn na 40 minuten.

Gaap. Je zit jezelf toch altijd een partij in te dekken, vervelend.

Als Ajax een beetje lekker speelt dan slopen ze ook iedere ploeg. Snap echt niet wat je altijd probeert te bereiken met het kontenkussen bij andere ploegen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3878 stemmen

En dat is nummertje 10 voor Mertens.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3878 stemmen

Wijnaldum. Eigenlijk de enige aankoop die nog niet excelleert. Doet aardig mee maar valt nog niet op en mist veel te veel kansen. Had er ook al zeker vijf meer kunnen maken.

Wat een pasje trouwens weer van Mertens. Is toch wel heel erg goed.

Wel lekker dat ik uitgerekend vanavond de eerste wedstrijd van PSV in drie weken weer eens live kon zien.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Haha PSV had er vanavond wel 10 tot 15 kunnen maken als ze heel scherp waren. Jongejonge, wat een kansen.

Real Madrid trouwens al na 16 seconden op 1-0 achterstand

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Gaap. Je zit jezelf toch altijd een partij in te dekken, vervelend.

Als Ajax een beetje lekker speelt dan slopen ze ook iedere ploeg. Snap echt niet wat je altijd probeert te bereiken met het kontenkussen bij andere ploegen.

Ja, als VVV lekker speelt slopen ze ook elke ploeg ...

Ik roep dit al sinds de start van de competitie, heeft dus weinig met indekken of kontkussen te maken. Dat vind ik dus gewoon.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ja, als VVV lekker speelt slopen ze ook elke ploeg ...

Ik roep dit al sinds de start van de competitie, heeft dus weinig met indekken of kontkussen te maken. Dat vind ik dus gewoon.

Ach, zolang ik je hier al zie posten is het constant de andere ploegen omhoog praten en je eigen ploeg omlaag.

PSV liet vorige week ook thuis genoeg steekjes vallen. En uit tegen VVV viel er ook wel wat op aan te merken. Er valt nog genoeg op aan te merken. Ajax heeft ook een aantal duels al heel ruim gewonnen. Ik vind het echt lachwekkend hoe je altijd jezelf in zit te dekken. Als Ajax vanavond met 3-0 van Twente zou winnen dan zul je weer weer zaken vinden waarover je kan klagen terwijl je ook eens tevreden zou mogen zijn.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Nogmaals: heeft niks met indekken te maken. Als ik zeg dat PSV goed speelt, wil dat niet zeggen dat Ajax vandaag van Twente verliest.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3878 stemmen

Vind het ook een beetje rare redenatie. Vroeger mocht je niets negatiefs over Ajax zeggen maar nu mag je ook al niets positiefs meer over de concurrenten zeggen.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

PSV Mertens Strootman

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Binnen 5 minuten al 2 goede kansen

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ajax Boerrigter Sulejmani

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Hij zou hem nog bijna missen........

Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik met Boerrigter ben. Vorig jaar zag je echt nooit dit soort acties van de linkerkant.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Met afstand de beste aankoop dit seizoen. Iedere keer als hij aan de bal is gebeurt er iets geweldigs!!

Edit: WOW die kansen

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Wat een enorme schande toch weer VIJF meter!!!!!!!!!

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Tering, die Twente speler staat nota bene 2 meter van de grensrechter af!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Schandalig Werkelijk onbegrijpelijk... dan moet je wel stekeblind zijn!

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Echt schandalig.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Wat een blunder zeg ... op dit soort momenten kan ik weer zo boos worden op de fifa

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Op twitter

''Ajaxlife: Als de grens na afloop verklaart dat hij verdediger van Twente niet zag, is hij ongeschikt voor zijn vak. En anders ook''
Echt he..

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Wat is dat toch op de linksback dit jaar. Nu speelt Anita weer enorm zwak.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.