- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dat wordt na de winter EL voor Ajax.
Jep, Zagreb blijven we wel voor. En plek 2 zit er ook zeker wel in als we goed spelen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Messi 
Haha weer een kick in the nuts voor Ronaldo 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lyon nog steeds top, al heeft Lyon in Frankrijk ook gewoon meer tegenstand gekregen. Met Pjanic, Lopez, Cissokho, Bastos, Lloris, Gomis, heb je al een watertandend zestal. Word wel overwinteren voor Ajax, maar gaan na de winter vrolijk verder in de EL. Maar wel een groep waar ze kansen hebben om tweede te worden. Niet kansloos.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Lyon nog steeds top, al heeft Lyon in Frankrijk ook gewoon meer tegenstand gekregen. Met Pjanic, Lopez, Cissokho, Bastos, Lloris, Gomis, heb je al een watertandend zestal. Word wel overwinteren voor Ajax, maar gaan na de winter vrolijk verder in de EL. Maar wel een groep waar ze kansen hebben om tweede te worden. Niet kansloos.
Die jongens die je noemt zijn geen van allen wereldtop. Daar kan Ajax zeker de strijd mee aan. Wij hebben ook spelers als Janssen, Eriksen, Vertonghen, vd Wiel en Sigthorsson. Jammer dat Stekelenburg weg is, ik vrees Real uit nu al, maar het zal spannend worden.
Ben allang blij dat we geen Benfica of Villarreal zouden loten. Zulke ploegen voetballen je echt scheelt. Nu alleen Real als zo'n ploeg.
The Pathetic One in de ArenA. Het zal weer een show worden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Zo zie je maar wat voor pussy-scheidsrechters we hier hebben. Al twee overtredingen van Ried gezien die hier donkergeel en rood hadden opgeleverd (al dan niet door het theatrale gerol van Mertens), hier blijft het bij een waarschuwing en geel.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Haha Spartak Moskou uitgeschakeld door Legia Warschau. Geen beste keuze dus van Demy de Zeeuw.
El Loco
-
- 1168 berichten
- 2431 stemmen
Chelsea (Eng)
Valencia (Spa)
Leverkusen (Dui)
Racing Genk
Nou, daar gaat ons sprankeltje hoop om Europees te overwinteren.
Zeg dat wel. 1 punt halen zou al heel wat zijn.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Genk heeft toch in geen enkele groep een kans gehad denk ik. Geniet er gewoon lekker van. Grote zak geld en 6 mooie affiches.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ben je zo'n goede voetballer, kun je geen Engels. Dikke fail.
Ik denk dat Chrissie z'n Engels graag zou inruilen voor de helft van Messi zijn prijzenkast 
Maar ach, er is altijd volgend jaar! Misschien dat het met 60 doelpunten lukt (doubtfull) 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoe kun je een counter verprutsen...... 3 tegen 3 en de bal dan 10 meter van je voet laten springen. Als PSV hier niet wint mogen ze zich diep schamen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wel dieptriest dat PSV al in ruim 120 minuten nog geen goal heeft kunnen maken.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Doe toch kalm aan jongens, al 5 open kansen gecreëerd in 34 minuten voetbal.
Die goal komt wel.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bal van de lijn SV Ried. Pas maar op PSV. 1 Tegendoelpunt en je mag aan de bak tegen ploeg die zich zo diep gaat ingraven dat zelfs een Duitser er nog wat van kan leren.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Lastige poule voor Ajax, maar niet kansloos. We hebben kans om 2de te worden, dat moet ook het doel zijn en niet de 3de plek. Hopen dat we weer eens die poulefase overleven. Ik had persoonlijk liever Genk gezien als Dinamo Zagreb, omdat het toch daar in Oost-Europa kan spoken, maar dat moet niet zo'n probleem zijn. Hopelijk worden we niet weer vernederd tegen Real.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Doe toch kalm aan jongens, al 5 open kansen gecreëerd in 34 minuten voetbal.
Die goal komt wel.
Uit had je ook kansen, maar je moet ze wel benutten. Als Ried 1 goal maakt ligt je er bijna uit joh.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lastige poule voor Ajax,.
Liever Lyon dan Benfica of Villareal, en liever een Zagreb dan Dortmund of Napoli.
Het kon veel erger. Lyon heeft trouwens een behoorlijk slechte start in de competitie, en het Lyon van vandaag is absoluut niet meer het Lyon van 3 a 5 jaar terug.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
En dat was weer een megakans voor PSV 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Sjeezus, het zit ook niet echt mee, heleboel kansen, nu op de lat. En al twee goede voorzetten van Manolev gezien!!11!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Pfff PSV. Wat een onzinhands 
Edit: goed gezien scheids
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Zeer goed gezien inderdaad!
Hartverzakking...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Dat die commentator zo'n stijve krijgt van PSV verbaast me, ik vind het weer bijzonder matig. Dat Ried stelt echt geen zak voor, maar blijft relatief eenvoudig overeind (op een situatie of twee, drie na).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Wel dieptriest dat PSV al in ruim 120 minuten nog geen goal heeft kunnen maken.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dat die commentator zo'n stijve krijgt van PSV verbaast me, ik vind het weer bijzonder matig. Dat Reid stelt echt geen zak voor, maar blijft relatief eenvoudig overeind (op een situatie of twee, drie na).
PSV speelt gewoon goed, creëert 5 à 6 open kansen tegen een Ried met 9 man achter de bal.
Het enige wat ontbreekt is een doelpunt.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ja, wie heeft van de week niet die foto gezien van Ried-PSV, de warming up waarbij die Ried lui gewoon in vrijetijdskleding lopen. Dat is gewoon een camping elftal. Ik dacht echt dat PSV daar 0-2 zou winnen en thuis 4 of 5-0.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ook leuk dat de Bad Blue Boys weer eens langs komen in Amsterdam. Altijd gezellig.
Knusjes ja, laat staan in Zagreb
constant achterom kijken
Bad Blue Boys vallen Ajax-fans aan
Moest NEC ook niet eens tegen Zagreb?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik win liever met 4-1 en 5-1 dan met 1-0 of 2-0.
Ajacieden denken in goals voor, PSV-ers in goals niet tegen 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
PSV speelt gewoon goed, creëert 5 à 6 open kansen tegen een Ried met 9 man achter de bal. Het enige wat ontbreekt is een doelpunt.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8275 stemmen
Spartak Moskou toch wel verrassend uitgeschakeld in de EL thuis tegen de Polen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Hoppa! 1-0 door iedereens favoriet Olaaa!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.