• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.540 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.547 acteurs
  • 199.466 gebruikers
  • 9.405.721 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Daar ging Oranje ook voor afgelopen jaar. Mooi was het niet namelijk. Het verschil was ook minimaal. Scoort Robben en je hebt goud.

Ook wat overdreven, met Oranje op voorsprong had Spanje ook nog meer druk uitgeoefend natuurlijk. Zo waren er ook genoeg kansen voor Spanje, heb de finale al meer dan tien keer volledig gezien (Spanje had in de reguliere tijd ook 100% kansen om zeep geholpen.. Wat zei je ook alweer over als als? .

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Met een beetje capabele referee sta je met rust al met 9 man.

Het was geen smerige wedstrijd maar een harde die spanje uiteindelijk verdient heeft gewonnen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Het valt niet te bewijzen, maar ik denk dat Nederland de 1-0 na een uur niet meer verspeeld had. Oranje was echt bezeten van de eindzege dat toernooi. Nog nooit meegemaakt bij Nederland.

Ik had ook het idee dat dat toernooi alles mee zat. Die 1-0 missen is echt fataal geweest. Want als we eerlijk zijn dan had Spanje het beste spel, maar Nederland de grootste kansen die finale. Robben 2x bij Casillas en ook Mathijsen die bv uit een corner de bal voor het inschieten kreeg maar over de bal heen maaide.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Met een beetje capabele referee sta je met rust al met 9 man.

Ook dit is en blijft een fabel. Spanje speelde zeker zo hard die avond. Uiteindelijk had het 10-10 moeten zijn en daarna 9-10 omdat Heitinga nog officieel wel rood kreeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Het was geen smerige wedstrijd maar een harde die spanje uiteindelijk verdient heeft gewonnen.

Hoe onhandig dan ook, Nigel had er gewoon af gemoeten en Bommel met twee keer geel. Ook in een harde wedstrijd kan je kaarten geven hoor.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Jongens als Puyol en Iniesta solliciteerden ook nadrukkelijk naar een rode kaart hoor.

De enige reden waarom mensen zo praten is omdat de Jong een overtreding maakte die niemand ooit zal vergeten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ook dit is en blijft een fabel. Spanje speelde zeker zo hard die avond. Uiteindelijk had het 10-10 moeten zijn en daarna 9-10 omdat Heitinga nog officieel wel rood kreeg.

In de rust niet, Puyol had er wel af gemogen maar dat was tweede helft, maar ook Robben had er af gemoeten die tweede helft. Dat was dan ook wel in balans geweest, met plussen en minnen had Spanje gewoon grotendeels met een man meer moeten spelen. Maar dat is ook weer als als .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Jongens als Puyol en Iniesta solliciteerden ook nadrukkelijk naar een rode kaart hoor.

De enige reden waarom mensen zo praten is omdat de Jong een overtreding maakte die niemand ooit zal vergeten.

Puyol wel, Iniesta niet imho.

Dik een jaar later is het nog een item .

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

Italië , je bedoelt dat land dat tijdens het WK laatste eindigde in een poule met Paraguay, Nieuw-Zeeland en Slowakije?

Ik denk dat hij het Italië bedoelt dat 4 keer wereldkampioen is geworden. Ze spelen in een blauw shirt met maar liefst 4 sterren.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Maar laten we nu eerlijk zijn; het verschil tussen Nederland en België (landenteams dus) is toch een verschil van dag en nacht?

De voorbije jaren zeker, maar de kloof moet nu wel kleiner worden. Met een fatsoenlijke bondscoach hoeft België over enkele jaren voor niemand bang te zijn, ook niet voor Nederland.

Maarja, op het moment staat er een bondscoach die klaarkomt bij een gelijkspel tegen Slovenië.

Nicolage Rico schreef:

Als Nederland de E.K. volgend jaar wint

Ik zet mijn geld op Duitsland.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ook wat overdreven, met Oranje op voorsprong had Spanje ook nog meer druk uitgeoefend natuurlijk. Zo waren er ook genoeg kansen voor Spanje, heb de finale al meer dan tien keer volledig gezien (Spanje had in de reguliere tijd ook 100% kansen om zeep geholpen.. Wat zei je ook alweer over als als? .

Ik heb het erover dat het verschil minimaal was.

Maar Spanje heeft de derder en vierde speler van de wereld in huis: Xavin en Iniesta.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dik een jaar later is het nog een item .

Vrees dat ik het nooit meer een plekje ga geven

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

Ik zet mijn geld op Duitsland.

Ik op België. Die schijnen onverslaanbaar en niet te stoppen te zijn

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik heb het erover dat het verschil minimaal was.

Maar Spanje heeft de derder en vierde speler van de wereld in huis: Xavin en Iniesta.

Het verschil was zeer minimaal. Wat dat betreft helemaal eens. Ik voel met Fifa wat Spanje - Oranje onderonsjes aan komen .

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik op België. Die schijnen onverslaanbaar en niet te stoppen te zijn

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Nog mensen die de loting kijken? Mooie samenvatting net van vorig jaar lieten zien.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Hahaha! Kom maar op kutAjax!

(Hala Madrid)

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

In ieder geval twee wedstrijden waarin de Mourinho-adepten hun gram kunnen halen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Special One komt naar Nederland Enorme eer voor Ajax, daar speel je CL voor.

Ik kijk nu al weer uit naar de expres gepakte rode kaarten bij een 0-4 tussenstand in de Arena

En nu is Der Lothar op TV

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Dat wordt na de winter EL voor Ajax.

Tyton in de basis bij PSV dat over 5 minuten tegen Ried probeert de groepsfase te bereiken.

Ik zeg het alvast, verwacht geen spectaculaire wedstrijd tegen een muur van verdedigers.

Edit: Oh PSV-twitter zit verkeerd. Gewoon Isaksson in de basis.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Madrid natuurlijk nummer 1 maar verder een geweldige loting voor Ajax. Sterker nog, veel makkelijker kon het denk ik niet. Lyon bij zwakste vier ploegen uit pot 2 en Zagreb ook een droomloting. Nee nu krijg Ajax de kans om mijn woorden van eerder deze week waar te maken. Europees overwinteren voor Nederlandse club kan nog steeds.

Verder vooral de poule van Bayern Munchen geweldig. City, Napoli en Villareal. Worden mooie potjes zou niet durven voorspellen wie daar doorgaat.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Het blijft toch opvallend. Significantie 0,0 maar je speelt tegen drie ploegen waar je de afgelopen 7 jaar al tegen gespeeld hebt. Gebeurt toch best vaak dat ploegen "elkaar opzoeken".

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

depri83 schreef:

Dat wordt na de winter EL voor Ajax.

Gaan gewoon overwinteren. Lyon is al een aantal jaar niet meer het Lyon van voorheen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Gaan gewoon overwinteren. Lyon is al een aantal jaar niet meer het Lyon van voorheen.

Dat zeg ik toch, overwinteren.

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2290 stemmen

Chelsea (Eng)

Valencia (Spa)

Leverkusen (Dui)

Racing Genk

Nou, daar gaat ons sprankeltje hoop om Europees te overwinteren.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Een aantal jaar

Stonden in 2009/2010 nog "gewoon" in de halve finale van de CL hoor.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Ook leuk dat de Bad Blue Boys weer eens langs komen in Amsterdam. Altijd gezellig.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Van 2002 tot 2008 was Lyon ongenaakbaar in eigen land. Ieder jaar kampioen en ook Europees een grootmacht. Geloof best dat ze daarna nog eens een Europese uitschieter hebben gehad maar het Lyon van nu is echt niet meer het Lyon van 2006,2007 of 2008

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Geen aantrekkelijke loting, wel een op zich haalbare loting.

Real zal wel weer 2x genant worden. Hopen dat we ze eens waardig gaan bestrijden. Zeker thuis zou Ajax voor niemand bang moeten zijn. Maar ik calculeer 2x 0 punten in.

Lyon is pittig, maar het had uit pot 2 veel erger gekund. Ze zijn al een tijdje niet meer zo geweldig als pakweg 5 jaar terug. Lijkt me dat Ajax met Lyon kan concurreren. Mooie herinneringen uit 2002-2003 nog aan.

En Zagreb....mag aannemen dat Ajax en Lyon daar niet enorm bang voor zijn, al mag je niemand onderschatten.

Als je bv Bayern/Villarreal/Man City/Napoli ziet dan mag je Ruud Gullit bedanken voor de loting.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Ben je zo'n goede voetballer, kun je geen Engels. Dikke fail.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.