- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Blijft gênant voor de nr 3 van Italië die ook CL gaat spelen. Al heeft Napoli naast een topvoorhoede geen hele bijzondere ploeg. Het zegt meer wat over de zwakte van de Serie A.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Geniale goal van United zeg 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Gea, wat doe je nu. Zal je nog eens een compliment geven.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Spanje zit echt heel ruim in de keepers zeg. Casillas, Valdes, Reina, De Gae, Lopez....niet normaal eigenlijk.
Wel een foutje van die 4e zonet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Schrijf zijn naam is normaal man
.
Vergeet Asenjo niet, wat mij betreft het grootste keepertalent. Helaas een wat lastige periode in zijn carriere.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Asenjo zegt me helemaal niks, zelfs de naam niet.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Giggs weer met een assist, hoeveelste zou het zijn in z'n carrière.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Asenjo zegt me helemaal niks, zelfs de naam niet.
Sergio Asenjo? Speel jij geen Fifa of FM?
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Sergio Asenjo? Speel jij geen Fifa of FM?
Wel Fifa, geen managergames. Waar mag hij dan spelen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dé club van Madrid uiteraard, wel uitgeleend aan Malaga vorig seizoen. Maar die komt er echt wel.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Briljante assist bij die 2e goal zeg
. Tottenham gewoon helemaal zoek gespeeld de tweede helft.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Dé club van Madrid uiteraard, wel uitgeleend aan Malaga. Maar die komt er echt wel.
Speelt die Belg niet nou bij A Madrid?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zal gaan tussen hem en Robles maar hoop wel op Courtois eerlijk gezegd
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
'Lille heeft oogje op overbodige El Hamdaoui'
Gepubliceerd op maandag 22 augustus 2011 om 21:12
Er komt mogelijk een einde aan het slechte huwelijk tussen Ajax en Mounir El Hamdaoui. Voetbal International meldt dat OSC Lille de Amsterdammers van de Marokkaanse spits wil verlossen. De regerend kampioen van Frankrijk heeft zich echter nog niet gemeld in de Amsterdam ArenA.
El Hamdaoui komt, nadat beide heren meermaals met elkaar in conflict kwamen, niet voor in de plannen van coach Frank de Boer. Hij traint al weken mee met Jong Ajax. Voor een bedrag van vijf miljoen euro mag hij vertrekken. PSV wilde hem graag hebben, maar de Brabanders kunnen het bedrag niet op tafel leggen.
Lille zit wat beter in de financiën. De roodhemden verkochten Gervinho deze zomer voor twaalf miljoen euro aan Arsenal. Daardoor hebben ze nu wel offensieve zorgen en die worden mogelijk nog groter. Moussa Sow, afgelopen seizoen met 25 goals topscorer in de Ligue 1, dreigt namelijk naar Fenerbahçe te gaan
Ideaal scenario! Een club die de 5 miljoen wil neerleggen en die het salaris van Hamlap kan betalen. Tevens ook een club waar Mounir wat mee kan: Franse kampioen + CL. Toedels!
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Ik wil hem ook wel ruilen voor Hazard 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik ruil hem zelfs voor een stokbrood uit Frankrijk mocht het zover komen. Weg met die gozer! Bedankt voor bewezen diensten (en die zijn er: (Kiev, eerste seizoenshelft), maar dit gaat nooit meer goed komen. 5 Miljoen cashen en kijken naar een degelijke 2e keeper. Voorin geloof ik het wel met Kolbein en Siem.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Zijn goals tegen Heerenveen, NAC en Heracles waren echt van ongekende schoonheid. Technisch volmaakt.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ik wil hem ook wel ruilen voor Hazard
Dream on
Er gaan geruchten dat Hazard naar Arsenal zou verkassen.
Sportwereld - ?Arsenal heeft 22,9 miljoen klaar voor Eden Hazard' - nieuwsblad.be
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
En dat Arsenal dan ook nog maar Kaka haalt 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gaat het dit jaar toch weer net niet worden in London. Beide Manchesters beginnen veels te ver uit te lopen op Arsenal, zowel kwa selectie als vermogen. Tevens is het misschien tijd voor Wenger om op te vliegen. Trainer die zich teveel vasthoudt aan routines en voornemens. Zou graag weer eens een frisse jonge trainer met nieuwe ideeën willen zien bij the Gunners.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Als Kaka bij Arsenal gaat voetballen zou die denk ik binnen no-time de oude worden 
Maar wil Real hem wel kwijt?
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Als Kaka bij Arsenal gaat voetballen zou die denk ik binnen no-time de oude worden 
Maar wil Real hem wel kwijt?
Hij heeft 65 miljoen euro gekost en verdient 10 miljoen per jaar. En voetballen kan-ie niet meer. Tuurlijk wil Real em kwijt 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wenger lozen? Wel het domste wat je kan doen. Hij heeft ook jaren weinig te besteden gehad, en voor jeugdspelers de ideale trainer. Hij heeft het gebrek aan koopkracht perfect gecompenseerd. Alsof hij bij de TD is gaan zitten en heeft gezegd, jullie moeten die Fabregas en Nasri lozen. Waardeloze voetballers.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Dit is wel een interessant artikel waarin Wenger's lastige positie duidelijk wordt gemaakt.
Al moet je altijd even bedenken hoe betrouwbaar de bron is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vond het stukje van Gary Neville ook wel treffend.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wenger lozen? Wel het domste wat je kan doen. Hij heeft ook jaren weinig te besteden gehad, en voor jeugdspelers de ideale trainer. Hij heeft het gebrek aan koopkracht perfect gecompenseerd. Alsof hij bij de TD is gaan zitten en heeft gezegd, jullie moeten die Fabregas en Nasri lozen. Waardeloze voetballers.
Iedereen praat altijd wel vol lof over Wenger (metname dan het jong spul), maar waar blijven de successen? Zelfs een verdwaalde F.A cup in de afgelopen jaren was niet aan hun besteedt. 6 Jaar wachten op een prijs is wel heel lang voor een club die pas na circa 2009/2010 achterhaald is door Chelsea en Manchester City op de begrotingslijst. Voor die tijd was het Manu op een met '327', en Arsenal op twee met '263'. En zelfs toen wisten ze al 4 jaar niks te winnen; terwijl ze toch de tweede best gevulde moneybelt van Engeland hadden (en de 5e van Europa)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zoals ik al zei, hij heeft jaren heel weinig weten te besteden. Een ruime selectie is ook wel handig in de PL. Arsenal heeft die luxe nooit gehad. En zoals Neville ook al aangeeft heeft Man U met Fergie ook hele magere jaren gekent en kijk nu eens. Maar dat is misschien typisch Nederlands en iets voor een Ajax supporter, korte termijn visie.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk juist dat Wenger lozen het beste is wat Arsenal kan overkomen. Bedankt voor al het goede werk, maar nu moet iemand het afmaken die een prijzen pakkende visie heeft. Laten we eerlijk zijn, als Wenger kan kiezen tussen een gevestigde topspeler van 27 jaar of een zeer talentvolle speler van 18, dan kiest hij de 2e. Op zich nobel, maar je wint er geen drol mee.
En waarom gaan jongens als Nasri weg? Omdat ze onder Wenger niks winnen. Fabregas was gewoon pech, die kon en wilde perse terug naar Barcelona. Maar ook andere topspelers willen daar weg of zijn vertrokken. Ik denk niet dat Nasri ooit van Man City heeft gedroomd. Maar hij kan daar wel zijn prijzen gaan winnen. Uiteindelijk heb je als speler een jaar of 15 om voor een mooie CV te zorgen. Zo'n Fabregas, heerlijke speler maar op clubgebied heeft hij eigenlijk niks gewonnen bijna. Geloof 1 FA Cup in 6 jaar Arsenal. Dat aantal heeft hij in 1 weekje Barca nu al verdubbeld met de Supercup 
Wenger heeft Arsenal schitterend opgebouwd van Boring Arsenal tot Beautiful Arsenal, maar dat was ook alweer tot pakweg 2006. De jaren daarna gaan nergens meer over. En ja, er zijn wel wat oorzaken, maar ze liggen ook vooral bij Wenger zelf. Ze stellen al jaren kutkeepers op, versterken de achterhoede te weinig met echte toppers en weten hun vedetten niet te behouden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zoals ik al zei, hij heeft jaren heel weinig weten te besteden. Een ruime selectie is ook wel handig in de PL. Arsenal heeft die luxe nooit gehad. En zoals Neville ook al aangeeft heeft Man U met Fergie ook hele magere jaren gekent en kijk nu eens. Maar dat is misschien typisch Nederlands en iets voor een Ajax supporter, korte termijn visie.
6 Jaar lang geen rol van betekenis spelen in de PL. In die periode niets weten te presteren in de F.A cup (terwijl kleine clubs als Wigan, Portsmouth, West Ham, Cardiff blijkbaar wel tot de finale reiken). Inderdaad: het is onmogelijk om op te boksen tegen Man City en Chelsea als Arsenal zijnde. Maar ik vind 6 jaar wel heel triest....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.