• 16.216 nieuwsartikelen
  • 179.571 films
  • 12.344 series
  • 34.217 seizoenen
  • 650.669 acteurs
  • 199.490 gebruikers
  • 9.407.478 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ja ja, laat het aan Ajax over om zelfs van ingetogen Belgen arrogante klootzakken te maken.

De man stelt nu zelfs al eisen aan een kampioenschap dat ze, volgens hem al zeker gaan binnenhalen.

(quote)

Haha soms ben je echt een stereotype PSV Calimerosupporter zeg

Enige wat Jan zegt is dat ze vorig jaar succesvol waren met een inhaalrace en dat ze dit jaar graag met dominanter voetbal kampioen willen worden. Maar niet geheel onverwachts vat jij het weer allemaal verkeerd op. Alles om Ajacieden maar als arrogant en wereldvreemd neer te zetten he? Er staat overigens nergens dat hij zegt dat Ajax zeker kampioen wordt.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nee, de redenen tegen Heerenveen en VVV waren puur tactisch. Anita op Narsingh werkte nog wel, Blind op Musa niet.

Sowieso vreemd, al dat aanpassen. De Boer zei toch dat Ajax van eigen kracht uit zou gaan? Stel dan gewoon je vaste ploeg op. Gebruik Blind alleen als backup voor CV of LB.

Ik denk dat bijna elke Ajax supporter deze ploeg wil zien:

Vermeer, vd Wiel, Anderweireld, Vertonghen, Boilesen, Anita, Janssen, Eriksen, Boerrighter, Sigthorsson en Sulejmani.

Op bijna elk fora lees je dit. En ik ben het er helemaal mee eens. Je hebt met Janssen de beste speler van de Eredivisie, maar op de huidige plek is hij dat niet.

Okay, dan had ik dat verkeerd begrepen. Rare tactische keuze, want volgens mij is Blind niet veel sneller dan Musa.

Ik vind Janssen in een aanvallendere rol inderdaad beter, dan hou je Anita over voor de positie van VM. Ik twijfel alleen of je daar internationaal mee weg kan komen, maar wie weet kan hij positief verrassen. Hij is ook de enige VM in de selectie volgens mij.

kos

• 46737 berichten
  • 8889 stemmen

Enoh is er ook nog. .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kleine Kennis anticipeerde trouwens ook weer katachtig op dat schotje van Musa...

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Enoh is ook nog VM.

En tsja, of je internationaal met Anita, Janssen, Eriksen aan kan komen...geen idee. Het lijkt me nog altijd sterker dan Janssen, Eriksen, De Jong. Dat zijn 3 aanvallend ingestelde spelers. Met Anita heb je nog 1 felle balveroveraar. En daardoor kan Janssen ook meer naar voren spelen. Want Janssen is gewoon op zijn best als hij dreigend is op de helft van de tegenstander. Niet op eigen helft.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Haha kom wat een flauwekul toch weer zeg. Die Gentenaar pakt 2 kopballen van Sigthorsson echt geweldig. 1 uit de hoek, de andere laag van de grond. Bij een wat minder scherpe keeper waren dat gewoon 2 goals.

Die ene kopbal was niet in de hoek geplaatst, was vrij recht af op Gentenaar die z'n arm snel en goed uitstak, zoals je mag verwachten van een keeper.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

depri83 schreef:

Ja ja, laat het aan Ajax over om zelfs van ingetogen Belgen arrogante klootzakken te maken.

De man stelt nu zelfs al eisen aan een kampioenschap dat ze, volgens hem al zeker gaan binnenhalen.

Precies hetgeen wat PSV mist. Tini Sanders die roept dat ze voor de toekomst hebben ingekocht, Fredje Rutten die zegt dat PSV moet oppassen voor de counter van SV Ried. Als je speelt bij een club als Ajax of PSV moet je iets uitstralen.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Enoh is er ook nog inderdaad. Die zat er natuurlijk niet bij, want hij was geblesseerd. Ik ben alleen totaal geen Enoh fan, die heeft zich echt niet doorontwikkeld. Dan had ik liever gezien, dat ze Bonevacia of van der Heijden hadden gehouden.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

kos schreef:

Be very afraid. Gunnersaurus never forgets...

(afbeelding)

Maar...

Ook hij lijkt het zinkende ...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Calimerosupporter

Maar

maar

Uhuh.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Enige wat Jan zegt is dat ze vorig jaar succesvol waren met een inhaalrace en dat ze dit jaar graag met dominanter voetbal kampioen willen worden. Maar niet geheel onverwachts vat jij het weer allemaal verkeerd op. Alles om Ajacieden maar als arrogant en wereldvreemd neer te zetten he? Er staat overigens nergens dat hij zegt dat Ajax zeker kampioen wordt.

Precies, Vertonghen zegt "willen worden", maar Calimero leest "worden", zolang de provincie met die selectieve ant-ajax bril blijft kijken zal de haat ook wel blijven ja. Dan hoeven Ajacieden zich van mij ook niet meer te gedragen, het maakt toch niks uit. Bij iemand als Immers wordt het dan nog goedgepraat omdat hij van de club was en bij de harde kern heeft gezeten

kos

• 46737 berichten
  • 8889 stemmen

Snap sowieso de discussie niet helemaal. Elke Ajacied die niet zegt dat ze kampioen moeten worden lijkt me een halve gare of een watje.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Precies hetgeen wat PSV mist. Tini Sanders die roept dat ze voor de toekomst hebben ingekocht, Fredje Rutten die zegt dat PSV moet oppassen voor de counter van SV Ried. Als je speelt bij een club als Ajax of PSV moet je iets uitstralen.

Dan straal ik toch liever respect en bescheidenheid uit.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Snap sowieso de discussie niet helemaal. Elke Ajacied die niet zegt dat ze kampioen moeten worden lijkt me een halve gare of een watje.

Zijn we het toch nog een keertje eens.

Die quotes van Tiny Sanders lijken me ook killing voor het imago van een topclub.

PS: Donderdagavond de CL loting Ik kijk er naar uit. Benieuwd wie we loten. Uit pot 1 zou Arsenal de meest ''haalbare'' zijn maar ik tref liever Barca of Man Utd uit die groep. Zo'n gruwelijk mooi affiche heb ik de laatste jaren gemist.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Komen ze weer met Calimero aan! Het enige wat ik met Calimero gemeen heb is dat ik ook graag een schaal boven m'n hoofd heb!

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Komen ze weer met Calimero aan! Het enige wat ik met Calimero gemeen heb is dat ik ook graag een schaal boven m'n hoofd heb!

Moet je naar de ArenA komen, kan je er vast wel mee op de foto.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Moet je naar de ArenA komen, kan je er vast wel mee op de foto.

Die is al helemaal gebutst en gedeukt. En die anderen beginnen al te roesten!

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Die is al helemaal gebutst en gedeukt. En die anderen beginnen al te roesten!

Beter roest dan een prijzenkast die al 3 jaar stof ligt te verzamelen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Beter roest dan een prijzenkast die al 3 jaar stof ligt te verzamelen.

http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Nipte-zege-in-Lichstadderby-op-FC-Eindhoven-12.htm

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Excuus, niet meegekregen. Zat het Statumseind vol bij het feest?

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Maar...

Ook hij lijkt het zinkende ...

Lmao!

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Excuus, niet meegekregen. Zat het Statumseind vol bij het feest?

Helemaal. Het stadhuisplein kon niet want daar zat de gemeenteraad te vergaderen over hoe ze PSV op volledig onterechte wijze €48m konden toespelen...

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Helemaal. Het stadhuisplein kon niet want daar zat de gemeenteraad te vergaderen over hoe ze PSV op volledig onterechte wijze €48m konden toespelen...

Dilemma's, dilemma's. Het zit de PSV supporter ook nooit mee hé.

Volgende keer klopt PSV denk ik wel bij de gemeente aan voor meer geld onder voorwaarde dat de clubnaam wel tot ESV dan aangepast kan worden

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Nee, dat is meer iets voor het bestuur van PSV inderdaad.

kos

• 46737 berichten
  • 8889 stemmen

*snif*

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Toch opvallend kos, dat je Ajax zo haat terwijl je Real Madrid zo vereert. Als er 1 club arrogant en poenerig is dan is dat Madrid wel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Het is ook een vreselijk fout filmpje, maar toch verheug ik me erg op 26 september als ik daar ergens in de 4e of 5e ring zit. Want het is wel een geweldig stadion.

Verder is de arrogantie van Ajax misplaats en die bij Madrid niet.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Toch opvallend kos, dat je Ajax zo haat terwijl je Real Madrid zo vereert. Als er 1 club arrogant en poenerig is dan is dat Madrid wel.

Zeg je nou zelf dat Ajax arrogant en poenerig is?

Of begrijp ik je verkeerd?

Apollinisch

• 21300 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Donderdagavond de CL loting Ik kijk er naar uit. Benieuwd wie we loten. Uit pot 1 zou Arsenal de meest ''haalbare'' zijn maar ik tref liever Barca of Man Utd uit die groep. Zo'n gruwelijk mooi affiche heb ik de laatste jaren gemist.

Je bent Milaan en Real alweer vergeten?

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Raul, dat was nog eens een speler. Nooit begrepen waarom hij wegmoest bij Real.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.