• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.531 films
  • 12.332 series
  • 34.199 seizoenen
  • 650.547 acteurs
  • 199.462 gebruikers
  • 9.405.474 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Zucht.

Het is toch echt niet zo heel moeilijk om te doorgronden dat ik Ajax die sponsordeal niet 'aanreken' maar het vergelijk maak met de zogenaamde woekerpolis van ome Dirk (en hoe andere geldschieters / sponsoren aan hun geld komen)? FC Utrecht propagandeert simpel.nl, dat helemaal drijft op 16-jarige bakvisjes die zich niet aan hun belminuten houden met alle gevolgen vandien enz. enz.

Het is alleen nogal hypocriet dat de ene sponsor wel aan te rekenen, en de andere niet. Zeg maar net zo hypocriet om te huilen dat Chelsea 16-jarige Nederlanders contracteert en vervolgens gaat juichen als Eriksen op jonge leeftijd wordt binnengehaald. Over die hypocrisie heb ik het, alleen vanuit het eigen clubje kunnen denken.

Dat ik dit allemaal moet uitleggen, weet je laat ook allemaal maar. Wat schram101 zegt en zo.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

En daar kan ik hem geen ongelijk in geven.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

otherfool schreef:

Maar goed, veel erger is dat Henk en Truus in hun hebberigheid een paar procenten te veel hebben betaald omdat ze naast een nieuwe keuken ook een nieuwe auto wilden...

haha, jij hebt geen idee hoe de DSB Bank te werk ging...

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Uiteindelijk zet je als consument altijd zelf je handtekening onder een contract.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

haha, jij hebt geen idee hoe de DSB Bank te werk ging...

Nee, maar Henk en Truus begrijp ik nog minder.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Beetje raar dat er morgen geen AZ-fans welkom zijn in de Grolsch Veste. Alsof die er iets aan kunnen doen dat er minder publiek naar binnen kan.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Twente mag dus thuiswedstrijden spelen zonder uitsupporters. Dat is toch gewoon competitievervalsing.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat is idd unfair.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Derijck naar PSV

PSV heeft zijn gewenste defensieve versterking binnen. De club uit Eindhoven bereikte zaterdag een akkoord met ADO Den Haag over de transfer van de 24-jarige Timothy Derijck.

Derijck werd enkele dagen geleden door zijn zaakwaarnemer Karel Jansen op de hoogte gesteld van de belangstelling van PSV. 'Toen Karel de naam PSV noemde, voelde ik meteen de kriebels in mijn buik', aldus Derijck op de website van Sport-Promotion. 'Dit was waar ik eerlijk gezegd lange tijd op hoopte. PSV is voor mij echt een stap voorwaarts.'

Dit weekend worden de onderhandelingen met de centrale verdediger voortgezet. In samenspraak met ADO is besloten Derijck niet op te stellen voor het uitduel met FC Groningen.

Bron: VI

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Dat is inderdaad heel erg vreemd.

Splits het dan op, dan hebben de thuissupporters even pech, maar zonder uitpubliek is er toch ook veel minder sfeer, me dunkt.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Belachelijk inderdaad.. Hopelijk krijgt dit verhaal nog een staartje.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Denk het niet, aangezien de KNVB zelf de dispensatie heeft verleend.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Dan hoop ik dat AZ (of de volgende ploeg die hierna in de Grolsch Veste speelt (als die er uberhaupt is)) hierover nog vragen stelt. Dit gaat toch nergens over? Ik ben niet voor Twente en niet voor AZ maar dit vind ik toch wel erg vreemd.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

Twente mag dus thuiswedstrijden spelen zonder uitsupporters. Dat is toch gewoon competitievervalsing.

Twente wordt wel vaker gematst. Vorig jaar zelfs een wedstrijd uitgesteld omdat ze een nieuwe grasmat hadden aangelegd.

Compleet bezopen als er geen uitsupporters bij mogen zijn. Dat is inderdaad competitievervalsing.

Opvallend trouwens morgen voor Ajax-Heerenveen, geen Roy Beerens. Is buiten de selectie gelaten omdat hij met zijn kop bij AZ zit waar hij aan verkocht zal worden. Maar alsnog is Heerenveen voorin sterk met Dost, Assaidi en Narsingh. Die laatste kan wel eens een geweldig seizoen gaan spelen.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar alsnog is Heerenveen voorin sterk met Dost, Assaidi en Narsingh. Die laatste kan wel eens een geweldig seizoen gaan spelen.

Gaat ie zeker

nakada

• 2203 berichten
  • 1680 stemmen

otherfool schreef:

Zucht.

Het is toch echt niet zo heel moeilijk om te doorgronden dat ik Ajax die sponsordeal niet 'aanreken' maar het vergelijk maak met de zogenaamde woekerpolis van ome Dirk (en hoe andere geldschieters / sponsoren aan hun geld komen)? FC Utrecht propagandeert simpel.nl, dat helemaal drijft op 16-jarige bakvisjes die zich niet aan hun belminuten houden met alle gevolgen vandien enz. enz.

Het is alleen nogal hypocriet dat de ene sponsor wel aan te rekenen, en de andere niet. Zeg maar net zo hypocriet om te huilen dat Chelsea 16-jarige Nederlanders contracteert en vervolgens gaat juichen als Eriksen op jonge leeftijd wordt binnengehaald. Over die hypocrisie heb ik het, alleen vanuit het eigen clubje kunnen denken.

Dat ik dit allemaal moet uitleggen, weet je laat ook allemaal maar. Wat schram101 zegt en zo.

Je hoeft het ook niet uit te leggen, is ook je eigen keuze.

Ik reageerde eigenlijk alleen op het laatste berichtje en heb niet die hele discussie gelezen. Het kwam op mij even over alsof je opkwam voor die arme Aziatische kinderen, maar dat was dus blijkbaar niet zo. Iets te snel gereageerd mijnerzijds.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

otherfool schreef:

Zucht.

Inderdaad selectieve verontwaardiging in optima forma. Maar is nu eenmaal supporters eigen ben ik bang.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lijkt me al supporter nou ook niet zo moeilijk om objectief te zijn.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

schram101 schreef:

Dan hoop ik dat AZ (of de volgende ploeg die hierna in de Grolsch Veste speelt (als die er uberhaupt is)) hierover nog vragen stelt. Dit gaat toch nergens over? Ik ben niet voor Twente en niet voor AZ maar dit vind ik toch wel erg vreemd.

De eerste keer dat de braafste leerling van de klas AZ zich hard maakt voor haar supporters moet ik nog maar meemaken.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik vind het eigenlijk wel logisch dat de seizoenskaarthouders van FC Twente voorkeur krijgen boven de uit-supporters. Ideaal is het niet, maar je moet iets.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kan je ook helemaal niet maken tegenover de SK houders natuurlijk. Vrij logisch inderdaad.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Ik vind het eigenlijk wel logisch dat de seizoenskaarthouders van FC Twente voorkeur krijgen boven de uit-supporters. Ideaal is het niet, maar je moet iets.

Een uitspelende club heeft het recht om aangemoedigd te worden door de meegereisde uitsupporters.

AZ moest gewoon weigeren om onder deze voorwaarden te spelen. Dan zoeken ze maar een neutraal terrein of spelen ze zonder publiek. Maar dit is gewoon je reinste competitievervalsing.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Engelse competitie weer begonnen Zometeen Liverpool kijken en vanavond Arsenal

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik heb er ook weer zin in, er gaat niets boven de PL . Hopelijk wordt het weer hetzelfde spektakelstuk als vorig jaar. Benieuwd hoe mijn pies ervoor staan dit seizoen. Magpies .

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Cagliari-fans keren zich af van 'trainerbeul'

De fans van Cagliari zijn de grillen van voorzitter Massimo Cellino helemaal zat. Vrijdag ontdeed de preses zich zomaar van de populaire trainer Roberto Donadoni (foto).

Cellino heeft in Italië een beruchte reputatie. Sinds 2005 versleet de flamboyante preses liefst twaalf trainers, met Donadoni als laatste slachtoffer. Donadoni was sinds november vorig jaar in dienst bij de eilanders, een relatief lang dienstverband onder de wispelturige Cellino.

"We pikken het niet meer. We zijn het zat om voor de gek gehouden te worden", aldus de supportersvereniging van Cagliari. De fans zijn van plan de komende periode diverse protesten te houden. Niet alleen trainers zijn onder Cellino nooit zeker van hun baan. De voorzitter maakte het afgelopen jaar ook korte metten met keeper Federico Marchetti en aankoop David Suazo.

Een conflict met Cellino over pas aangetrokken Suazo lijkt Donadoni fataal te zijn geworden. De trainer wilde de ex-Inter-spits er graag bijhouden, maar Cellino stuurde Suazo weg ondanks het feit dat de inkt op zijn pas getekende contract nog niet eens droog was.

Cellino vond dat Suazo zich niet aan enkele afspraken had gehouden en was onverbiddelijk. "Hij toonde geen respect", aldus de preses. Inmiddels speelt de Hondurese aanvaller voor Catania.

12 trainers in 6 jaar tijd .

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Suarez, wat een held. Penalty missen en 5 minuten later gewoon alsnog scoren. Hij flikt het altijd en overal

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

DBTim schreef:

Suarez, wat een held. Penalty missen en 5 minuten later gewoon alsnog scoren. Hij flikt het altijd en overal

Een held was het als hij gewoon 2x gescoord had ipv de penalty een paar meter over te blazen!

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Een held was het als hij gewoon 2x gescoord had ipv de penalty een paar meter over te blazen!

Oja, dat is ook echt de definitie van een held.

Suarez is een held. Wat mis ik hem toch bij Ajax zeg. Een topspeler, maar ook een inspirator en een boegbeeld.

Oud Ajax is op schot vandaag trouwens. Naast Suarez heeft ook Huntelaar net voor Schalke gescoord.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Oja, dat is ook echt de definitie van een held.

Suarez is een held. Wat mis ik hem toch bij Ajax zeg. Een topspeler, maar ook een inspirator en een boegbeeld.

Oud Ajax is op schot vandaag trouwens. Naast Suarez heeft ook Huntelaar net voor Schalke gescoord.

En handsballen, schouderhappen en fopduiken zijn wel typische karakteristieken van een held?

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

En handsballen, schouderhappen en fopduiken zijn wel typische karakteristieken van een held?

Waarom moeten we het plots over Toivonen hebben?

PS: Huntelaar scoort zijn 2e goal meteen na de rust

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.