- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Twente is pas een seizoen of twee een sportieve vooruitgang, maar dat kan over twee jaar zo weer anders zijn.
Ik kijk even naar pakweg de laatste 7 jaar, vanaf dat Rutten ongeveer in Enschede begon met bouwen:
Laatste 7 jaar Feyenoord:
5
3
9
6
8
4
10
Laatste 7 jaar Twente:
6
7
4
2
2
1
2
Ofwel, laatste 5 jaar staat Twente echt enorm ruim boven Feyenoord.
Bronnen zijn overigens Wiki pagina's van beide clubs.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
In dat geval wel eens. Al vind ik dat ook wel weer beter dan jochies als Fer en vd Wiel die samen raptracks opnemen en samen een potje Pro Evolutio nSoccer op de PS3 spelen. Het mag wel wat minder vriendschappelijker. John de Wolf en Henk Fräser waren nooit op de koffie gegaan bij Edgar Davids en Ronald de Boer bvb
.
Beetje Ajacied timmert die John de Wolff zo in elkaar 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Jonge jonge wat een ellende in Eindhoven. Er blijft straks niets meer van de verdediging over.. zit je wee weken in Rhodos, in de hitte zoekend naar de sports cafe dat AZ-PSV uitzend.. krijg je zon wedstrijd voor geschoteld. Kan je vervolgens paar dagen later lezen met een brakke wifi verbinding dat er een aantal spelers op een transfer zinnen. Pff ellende ellende.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als er niets van de verdediging over blijft lijkt me een zegen voor PSV.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
True, maar dan moet je snel met vervangers gaan komen en dan niet ook bij een dunne bezetting verdedigers laten gaan of verhuren.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen

Kom je nou alweer met die discussie? Echt, als je dat blijft beweren dat leef je nog in het voetbal van 15 jaar geleden.
Maar vertel wat de sportieve vooruitgang is dan, ik zou zelf geen grotere sportieve uitdaging zien dan met Feyenoord kampioen worden maar zelfs Feyenoorders denken er anders over dus het zal allemaal wel!
Ik had het wel geweten ik speel liever om de week voor 45000 man als voor 30000 of minder maar goed ik zal wel iets niet zien wat jullie wel zien.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
True, maar dan moet je snel met vervangers gaan komen en dan niet ook bij een dunne bezetting verdedigers laten gaan of verhuren.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Haha, Kwakman = Baas 
Samen met Lensky nu mijn favoriete speler!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Kwakman? Dat is toch die gozer die kritiek gaf op zijn teamgenoten terwijl hij zelf de 'Tank van Damascus' van hem liet weglopen waardoor die het winnende doelpunt kon scoren.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Arsenal heeft de nieuwe Rooney binnen. Alex Oxlade-Chamberlain. Volgende week 18 lentes jong. Groot, sterk, achter de spits en net zo lelijk.
Maar waar blijven de defensieve aankopen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Ik zeg het elk jaar, Wenger ziet het ook, maar waarom Rami niet halen. Of is ie een beetje duur?
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Snap het ook niet. Geld zou geen rol moeten spelen. In ieder geval niet als je een knul van 17 voor, naar het schijnt, meer dan 12 miljoen pond/euro kan kopen en 21 miljoen voor Mata kan bieden. Op footytube forum van Arsenal wordt ook constant Rami aangehaald.
Hoeveel zou hij kosten?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hmm zie nu dat ie sinds de winterstop van Valencia is, voor een schatting tussen de 6 en 11 miljoen. Die was dus te halen geweest en begreep dat Wenger ook erg gecharmeerd van 'm was. Ik ben ook fan. Misschien komt ie nog wel, er komen wel vaker spelers van de Sinaasappelstad naar Londen
. Zou 'm graag bij Arsenal zien, hun spel ligt 'm wel denk ik en wil Arsenal ook wel eens hoge ogen zien gooien. Verdedigend wordt je er nog niet warm van. Die Gervinho balde best lekker op de Emirates Cup trouwens.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Hmm, dat zou de leegloop compleet maken daar. Maar ik vermoed dat Mata nergens naar toe gaat zolang Cesc niet op de bank van Barca zit..
Gervinho kan een leuke worden dit jaar. Hopelijk is de blessure van v. Persie (daar gaan we weer.. het seizoen staat weer voor de deur) niet al te erg. Die is nog steeds on fire, al sinds de winterstop.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kwakman? Dat is toch die gozer die kritiek gaf op zijn teamgenoten terwijl hij zelf de 'Tank van Damascus' van hem liet weglopen waardoor die het winnende doelpunt kon scoren.
Allicht, maar ik heb me kostelijk vermaakt met dit kleine stukje oprechtheid in de neppe voetbalwereld.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Hmm, dat zou de leegloop compleet maken daar. Maar ik vermoed dat Mata nergens naar toe gaat zolang Cesc niet op de bank van Barca zit..
Gervinho kan een leuke worden dit jaar. Hopelijk is de blessure van v. Persie (daar gaan we weer.. het seizoen staat weer voor de deur) niet al te erg. Die is nog steeds on fire, al sinds de winterstop.
Bij v. Persie werd gewoon hard op z'n enkels gestampt. Niet normaal, maar hopelijk valt het mee. En inderdaad, als ie fit blijft gaan we hele leuke dingen meemaken. Al jaren mijn favoriete (Nederlandse) speler en van bijzondere klasse.
Engeland - Nederland nu trouwens definitief afgelast. Jammer, keek er best wel naar uit!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Was te verwachten. Jammer.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Bah, echt zonde 
Klote relschoppers. Ook geen aanval op de nr 1 positie dan.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Volgens mij zitten de Spanjaarden hier achter 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Bij v. Persie werd gewoon hard op z'n enkels gestampt. Niet normaal, maar hopelijk valt het mee. En inderdaad, als ie fit blijft gaan we hele leuke dingen meemaken. Al jaren mijn favoriete (Nederlandse) speler en van bijzondere klasse.
Engeland - Nederland nu trouwens definitief afgelast. Jammer, keek er best wel naar uit!
Ik zeg ook niet dat hij er wat aan kan doen. Maar het is altijd hetzelfde gezeik.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ja, zul je zien dat Spanje morgen verliest en toch de nr 1 blijft omdat wij niet spelen 
Morgen maar naar Duitsland-Brazilie kijken.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
We moeten trouwens Duitsland ook nog in de gaten houden (beter gezegd: achter ons houden) omdat Nederland anders geen groepshoofd is op het aankomende EK. Niet heel erg boeiend maar ik gun de Duitsers die lol niet.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Volgens mij zitten de Spanjaarden hier achter
Hehe
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
We moeten trouwens Duitsland ook nog in de gaten houden (beter gezegd: achter ons houden) omdat Nederland anders geen groepshoofd is op het aankomende EK. Niet heel erg boeiend maar ik gun de Duitsers die lol niet.
Waar heb je het over? Waarom zou Nederland geen groepshoofd zijn? We staan 2e op de ranglijst en hebben vanaf 2004 elk toernooi gespeeld.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Voetbalzone - Pot heeft NEC-verdediger hoog zitten: 'Hij is een natuurlijk leiderstype'
de Nuyt is goed bezig.
.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Waar heb je het over? Waarom zou Nederland geen groepshoofd zijn? We staan 2e op de ranglijst en hebben vanaf 2004 elk toernooi gespeeld.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Zie hier de mooiste goals van Real in de voorbereiding.
Let op: alleen voor de liefhebber!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Duitsland verliest van Brazilie, dus zal geen extra puntjes opleveren en neem aan dat die pot van Engeland-Nederland nog wel een andere keer wordt gespeeld?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ah, zo. Nou ik ga er wel vanuit dat Nederland 2e blijft op de ranglijst. Verschil met Duitsland is best groot. Duitsland speelt morgen tegen Brazilie, ook lastig 
PS: Voetbalzone - Verhoek is bang voor heimwee en zegt Engelse uitdaging af

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.