- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Whatever, jullie zien waarschijnlijk een andere wedstrijd. Veel plezier er mee.
Is geen wonderpot maar daar gaat het toch ook totaal niet om. Dat snap ook jij echt wel.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
En daar is de 1-0 al voor Dreamteam Sar.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Is het nou toeval, dat er gelijk bij Verhoeven weer eentje in zit? Oh neem alsjeblieft een andere wisselkeeper.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Wij zien een emotionele avond ter ere van een groot speler. Ik vermaak me uitstekend, de rest denk ik ook. Het is niet vreemd dat alleen jij het weer niks vind. Maar jij ook een fijne avond. Wel een andere zender opzetten he.
Heb je wel eens een afscheidswedstrijd gezien? Die worden 6-5 met 2 omhaals, 3 hakjes en 90. Minuten lang solo's, lachende spelers, toffe acties en een enthousiast publiek.
Beetje triest om overal per definitie positief over te zijn
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat jullie Gio nou een lullig potje tegen Mallorca hadden aangeboden 
Ajax pakt dit groter aan. Zoals het hoort
Door een stelletje bejaarden uit te nodigen... 
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Overigens staat de hele timeline #ajasar op twitter compleet vol met dezelfde verwijten als die van mij.
Met ook veel Ajax fans die zich er aan storen, maar doe maar weer lekker of het aan mij ligt hoor.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Heb je wel eens een afscheidswedstrijd gezien? Die worden 6-5 met 2 omhaals, 3 hakjes en 90. Minuten lang solo's, lachende spelers, toffe acties en een enthousiast publiek.
Beetje triest om overal per definitie positief over te zijn
.
Volgens mij heb je het nu over de Schumacher wedstrijden
Ach als je twee van die actieve verdedigers van Man U achterin hebt plus een voormalig wereldkeeper hoef je niet veel goals te verwachten.
Maar ik snap jou ook wel hoor, ik wil ook iets meer vermaakt worden. 2e helft slaagt daar al wat meer in tot nu toe
Beste pegel ook zeg.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
En daar gaat de 0 houden voor Edwin 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Overigens staat de hele timeline #ajasar op twitter compleet vol met dezelfde verwijten als die van mij.
Met ook veel Ajax fans die zich er aan storen, maar doe maar weer lekker of het aan mij ligt hoor.
Boehoehoe. Echt wat kan jij je aanstellen zeg.
Vind het wel mooi, 2 ploegen die gewoon voor de wedstrijd gaan. En het is nu al 1-1, heb je 2 goals gemist. Al zal je het toch nog wel kijken. Stiekem.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Stel me helemaal niet aan, maar heb geen zin voor halve gare uitgemaakt te worden door iets te zeggen wat iedereen overduidelijk ziet.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben er wel klaar mee. Blijf maar lekker doorhuilen.
Het is een schitterende avond, vol topspelers, topvermaak door ze in actie te zien en vol ontroering bij Vd Sar. Iedereen blij, op een paar huilerds na.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
En 2-1, Bergkamp de legende 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Stel me helemaal niet aan, maar heb geen zin voor halve gare uitgemaakt te worden door iets te zeggen wat iedereen overduidelijk ziet.
Wat ziet iedereen? Kom op zeg is toch een prachtig avond en een geweldig afscheid voor Van der Sar. Echt ik heb je hoog zitten maar je overdrijft nu echt enorm.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Kan verhoeven nooit eens een lage bal bakken ofzo ?
Toch wel weer een schandelijke vertoning met hem op doel.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Misschien moeten we maar met pizza's voetballen 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Lol. En als ik dan toch even twitter bekijk is de meest negatieve #ajasar tweeter toch met afstand Kos zelf.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Wat ziet iedereen? Kom op zeg is toch een prachtig avond en een geweldig afscheid voor Van der Sar. Echt ik heb je hoog zitten maar je overdrijft nu echt enorm.
(edit mod: persoonlijke aanval verwijderd)
Mooi trouwens om al die superhelden uit het grote Ajax weer te zien spelen en een volle Arena voor de beste keeper die Nederland ooit gekend heeft 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Misschien moeten we maar met pizza's voetballen

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Mooie laatste woorden. Edwin het ga je goed!
Knisper
-
- 13042 berichten
- 1280 stemmen
Persoonlijke aanval + reactie verwijderd.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Prachtige avond zeg! Enorm genoten van de 2 duels, alle topspelers die er bij zijn en alle emotie rondom zijn afscheid. Klasse 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Lol. En als ik dan toch even twitter bekijk is de meest negatieve #ajasar tweeter toch met afstand Kos zelf.

Haha, zo typisch.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Afgezien van de behoorlijk slechte regie van de avond (vond ik althans), verdient Ed een afscheid als dit als geen ander en is het afdoen van de overweldigende belangstelling als een hunkering van (Ajax-)fans naar vergane glorie lachwekkend. Meer dan dat, zelfs.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Mooi om al die oud-helden weer te zien.
2 Jaar geleden bij de afscheidswedstrijd van Philip Cocu geweest en het is me toen al opgevallen hoe fit veel van die '98 generatie nog zijn. Overmars was toen Kromkamp al aan het dollen en vanavond deed ie hetzelfde met Anita.
Beetje jammer weer de inbreng van Jack 'oude jongens krentebrood' van Gelder. Maar misschien ligt dat aan mij en heb ik een afkeer van die ouwe musicalnicht 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wie anders zou dit Ajax feest moeten presenteren dan Mr Ajax?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ja, Sjekkie past goed bij zo'n avond vol met nostalgische vragen en een oude jongens krentebrood gevoel
Kan hij lekker de bipsen kussen van iedereen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Ze blijven leuk
Ga het komend seizoen ook maar eens proberen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.