• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.517 films
  • 12.330 series
  • 34.196 seizoenen
  • 650.479 acteurs
  • 199.454 gebruikers
  • 9.405.233 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

kos schreef:

Whatever, jullie zien waarschijnlijk een andere wedstrijd. Veel plezier er mee.

Is geen wonderpot maar daar gaat het toch ook totaal niet om. Dat snap ook jij echt wel.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

En daar is de 1-0 al voor Dreamteam Sar.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Is het nou toeval, dat er gelijk bij Verhoeven weer eentje in zit? Oh neem alsjeblieft een andere wisselkeeper.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Met luid gejuich ontvangen.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wij zien een emotionele avond ter ere van een groot speler. Ik vermaak me uitstekend, de rest denk ik ook. Het is niet vreemd dat alleen jij het weer niks vind. Maar jij ook een fijne avond. Wel een andere zender opzetten he.

Heb je wel eens een afscheidswedstrijd gezien? Die worden 6-5 met 2 omhaals, 3 hakjes en 90. Minuten lang solo's, lachende spelers, toffe acties en een enthousiast publiek.

Beetje triest om overal per definitie positief over te zijn .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat jullie Gio nou een lullig potje tegen Mallorca hadden aangeboden

Ajax pakt dit groter aan. Zoals het hoort

Door een stelletje bejaarden uit te nodigen...

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Overigens staat de hele timeline #ajasar op twitter compleet vol met dezelfde verwijten als die van mij.

Met ook veel Ajax fans die zich er aan storen, maar doe maar weer lekker of het aan mij ligt hoor.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

kos schreef:

(quote)

Heb je wel eens een afscheidswedstrijd gezien? Die worden 6-5 met 2 omhaals, 3 hakjes en 90. Minuten lang solo's, lachende spelers, toffe acties en een enthousiast publiek.

Beetje triest om overal per definitie positief over te zijn .

Volgens mij heb je het nu over de Schumacher wedstrijden Ach als je twee van die actieve verdedigers van Man U achterin hebt plus een voormalig wereldkeeper hoef je niet veel goals te verwachten.

Maar ik snap jou ook wel hoor, ik wil ook iets meer vermaakt worden. 2e helft slaagt daar al wat meer in tot nu toe Beste pegel ook zeg.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

En daar gaat de 0 houden voor Edwin

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Overigens staat de hele timeline #ajasar op twitter compleet vol met dezelfde verwijten als die van mij.

Met ook veel Ajax fans die zich er aan storen, maar doe maar weer lekker of het aan mij ligt hoor.

Boehoehoe. Echt wat kan jij je aanstellen zeg.

Vind het wel mooi, 2 ploegen die gewoon voor de wedstrijd gaan. En het is nu al 1-1, heb je 2 goals gemist. Al zal je het toch nog wel kijken. Stiekem.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Stel me helemaal niet aan, maar heb geen zin voor halve gare uitgemaakt te worden door iets te zeggen wat iedereen overduidelijk ziet.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ben er wel klaar mee. Blijf maar lekker doorhuilen.

Het is een schitterende avond, vol topspelers, topvermaak door ze in actie te zien en vol ontroering bij Vd Sar. Iedereen blij, op een paar huilerds na.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

En 2-1, Bergkamp de legende

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

kos schreef:

Stel me helemaal niet aan, maar heb geen zin voor halve gare uitgemaakt te worden door iets te zeggen wat iedereen overduidelijk ziet.

Wat ziet iedereen? Kom op zeg is toch een prachtig avond en een geweldig afscheid voor Van der Sar. Echt ik heb je hoog zitten maar je overdrijft nu echt enorm.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Kan verhoeven nooit eens een lage bal bakken ofzo ?

Toch wel weer een schandelijke vertoning met hem op doel.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Misschien moeten we maar met pizza's voetballen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Lol. En als ik dan toch even twitter bekijk is de meest negatieve #ajasar tweeter toch met afstand Kos zelf.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Wat ziet iedereen? Kom op zeg is toch een prachtig avond en een geweldig afscheid voor Van der Sar. Echt ik heb je hoog zitten maar je overdrijft nu echt enorm.

(edit mod: persoonlijke aanval verwijderd)

Mooi trouwens om al die superhelden uit het grote Ajax weer te zien spelen en een volle Arena voor de beste keeper die Nederland ooit gekend heeft

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Misschien moeten we maar met pizza's voetballen

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Mooie laatste woorden. Edwin het ga je goed!

Knisper

• 13042 berichten
  • 1280 stemmen

Persoonlijke aanval + reactie verwijderd.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Prachtige avond zeg! Enorm genoten van de 2 duels, alle topspelers die er bij zijn en alle emotie rondom zijn afscheid. Klasse

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Lol. En als ik dan toch even twitter bekijk is de meest negatieve #ajasar tweeter toch met afstand Kos zelf.

Haha, zo typisch.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Is echter grote onzin.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Afgezien van de behoorlijk slechte regie van de avond (vond ik althans), verdient Ed een afscheid als dit als geen ander en is het afdoen van de overweldigende belangstelling als een hunkering van (Ajax-)fans naar vergane glorie lachwekkend. Meer dan dat, zelfs.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Ze blijven leuk

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Mooi om al die oud-helden weer te zien.

2 Jaar geleden bij de afscheidswedstrijd van Philip Cocu geweest en het is me toen al opgevallen hoe fit veel van die '98 generatie nog zijn. Overmars was toen Kromkamp al aan het dollen en vanavond deed ie hetzelfde met Anita.

Beetje jammer weer de inbreng van Jack 'oude jongens krentebrood' van Gelder. Maar misschien ligt dat aan mij en heb ik een afkeer van die ouwe musicalnicht

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Wie anders zou dit Ajax feest moeten presenteren dan Mr Ajax?

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, Sjekkie past goed bij zo'n avond vol met nostalgische vragen en een oude jongens krentebrood gevoel Kan hij lekker de bipsen kussen van iedereen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

rep_robert schreef:

Ze blijven leuk

Ga het komend seizoen ook maar eens proberen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.