• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.387.902 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Misschien leuk om een elftal met harde schoppers te bedenken?

We nomineren vast Pepe, Ramos, Nigel de Jong, van Bommel en Enoh.

Nicolage Rico schreef:

Davids.

Of telt slaan niet?

Gattuso en Materazzi er nog bij.

En voor de spits, Zlatan en Totti

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Balotelli .

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Vind Enoh wel een beetje misstaan hierbij hoor. Hij heeft het IQ van een visstick die vele domme kaarten pakt, maar een echte schopper is het niet

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Is ook wel zo, maar hij heeft de naam wel tegen. Maar hij blesseert nooit iemand en gek genoeg pakt hij nooit rood. Bij Ajax heeft hij er nog nooit 1 gehad meen ik.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8216 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Is ook wel zo, maar hij heeft de naam wel tegen. Maar hij blesseert nooit iemand en gek genoeg pakt hij nooit rood. Bij Ajax heeft hij er nog nooit 1 gehad meen ik.

Nog geen 3 maanden geleden zelfs kreeg hij rood tegen AZ.

Reactie Cruyff na rode kaart Enoh:

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Phil Jones . Mooie eigen goal, assist Krul.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Oja, klopt. Dat was zijn eerste rood namens Ajax dan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

'Chivu wil het liefst naar Ajax' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Ik ga emotioneel huilen als hij terugkeert denk ik Was dit maar was definitief de waarheid. Onze held van de 2002-2004 ploeg

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Naomi Watts schreef:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Geweldig hoe die Howard vanaf de grond zo die bal er aan de overkant inschopt. Helaas hebben ze er niet veel aan gehad.

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

Naomi Watts schreef:

en welke club heeft nu de beste vorm over de laatste zes premiership wedstrijden?

English Premier League 2011-2012 Full Form Table - statto.com

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

orbit schreef:

Dat je dus maar een paar goede spelers (soms maar één) nodig hebt om in 30 seconden of minder voor het doel van de tegenstander te staan. Als je van countervoetbal houdt is dat prima, ik vind dat soms iets te simpel ogen.

Haal je Messi, Xavi en Iniesta weg bij Barcelona, en je hebt ook geen bijzondere ploeg meer. Wel een goede, maar niet onderscheidend van de rest.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Goal van Howard gisteren tegen Bolton.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Lameheid, beetje populistisch doen.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Een geweldig idee.

Entreekaartjes uiteraard wel gratis.

Sorry hoor maar alsje zelfs hier negatief over gaat doen benje gewoon blinde Ajax hater, een treurwilg van een persoon. We moeten al gvd die hele wedstrijd over spelen met een 0-0 stand, 11 tegen 11, supporters worden niet toegelaten, boete etc allemaal prima hoor maar dan proberen ze nog wat moois van de wedstrijd te maken door wat dagjesmensen toe te laten en wat kinderen een extra schoolreisje aan te bieden en dan nog lopen huilen ????????

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Wie loopt te huilen?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat is er nu geweldig aan? Ze worden gestraft en dan gaan ze er weer onderuit proberen te komen. Glibberig gedrag, gewoon straf omzetten naar een marketingstunt. Moet de KNVB niet intrappen. Bovendien: je wil onschuldige vrouwen en kinderen. toch niet in contact brengen met zo'n nare club.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Het is gewoon pure discriminatie, mikoz. Je zou een mannelijke, fanatieke Ajacied zijn.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Ben het eens met NR. Wat een noobs bij Ajax. Het komt inderdaad overal als discriminatie. Mannen boven de 18 zijn blijkbaar criminelen volgens Ajax.. Leuk voor de kids en zo, maar wel zo oneerlijk als het maar kan.

Daarnaast, de wedstrijd wordt op een doordeweekse(school/werk) donderdagmiddag om 14:30 uur gespeeld. Heeft niet echt veel zin zo

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Dat ben ik ook. Maar ik denk dan laat die wedstrijd lekker gaan joh, we zijn al genoeg genaaid door Wesley en alles wat er daarop volgde. Nu proberen ze er nog wat leuks van te maken prima toch dat speelt toch wat lekkerder voor de spelers van zowel Ajax als AZ en kunnen de tv-kijkers nog genieten van wat vrouwenlijk schoon op de tribune

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Daar heb ik ook geen probleem mee, alleen dat je niet tussen dat vrouwelijk schoon kan rondlopen is een probleem. Ken genoeg meisjes die heen gaan altijd en die zijn niets meer of minder dan jongens. Beetje flauw dat zij dan wel naar binnen mogen. Daarnaast vind ik dat Ajax ook duidelijker moet zijn qua compensatie voor de supporters. Stel, we bekeren niet verder over twee weken? Terwijl Ajax in de volgende bekerwedstrijd de Ajax supporters wil "compenseren"(mag hopen op gratis toegang tot Ajax-GVVV, elke Euro is er 1 teveel).

Onze eerste wedstrijd wordt bv. een uitwedstrijd tegen een stel amateurs het volgende seizoen. Hoe compenseer je de supporters dan?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

mikoz schreef:

we zijn al genoeg genaaid door Wesley

Klopt. Meer niet.

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Kan Anita ook mooi op de tribune plaatsnemen!

stinissen (crew films & series)

• 23489 berichten
  • 77005 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Kan Anita ook mooi op de tribune plaatsnemen!

Ik denk 80% van de selectie

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Erg mooi getrapt maar met zo'n lelijk shirt geen reet waard natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Uzza_Sparta schreef:

(quote)

en welke club heeft nu de beste vorm over de laatste zes premiership wedstrijden?

English Premier League 2011-2012 Full Form Table - statto.com

Pfff, opschepper . Bovenste post is dan maar even voor de genoegdoening .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.