- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen blessures en dan kunnen we wel wat presteren tegen Duitsland en Portugal.
Kunnen we Robben niet ergens opsluiten tot juni?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Benieuwd wat Morten Olsen hiervan vind 
We zijn 2 klassen beter dan de Denen, we zijn een klasse beter dan Portugal en op volle kracht kunnen we Duitsland weerstand bieden.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Mooi toch dat poule A een eitje is? Zit je al praktisch in de halve finale.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Voorspelling (misschien nog te vroeg, maar oké voor nu)
Nederland - Denemarken 3-1
Nederland - Duitsland 1-3
Nederland - Portugal 2-0
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Mooi toch dat poule A een eitje is? Zit je al praktisch in de halve finale.
Of wij komen Rusland tegen in de kwartfinale.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Of wij komen Rusland tegen in de kwartfinale.
Daar hebben we ook nog een appeltje mee te schillen 
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Leuke poule kwa wedstrijden, maar Nederland gaat hier niet 1 2 3 doorheen. Duitsland wordt denk ik 1e (en kampioen) en dan mogen Portugal en Nederland de 2e plek bepalen.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2375 stemmen
Poule A is gewoon een lachtertje.
Triest inderdaad dat Oekraïne en Polen in pot 1 zaten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dickie Dik zal wel de hele avond de glimlach niet meer van zijn gezicht krijgen.
En van Basten, jij mag nooit meer die balletjes openmaken.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ik zeg Boulahrouz op Christien!
Ik zeg Boulahrouz op Ronaldo!
btw/ Denemarken schat ik een stuk hoger in dan het armzalige Portugal...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat laatste is een feit. Daar hoeven we maar een maandje voor terug in de tijd te gaan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Poules
Groep A: Polen, Griekenland, Rusland, Tsjechië
Groep B: Nederland, Denemarken, Duitsland, Portugal
Groep C: Spanje, Italië, Ierland, Kroatië
Groep D: Oekraïne, Zweden, Frankrijk, Engeland
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die andere groepen zijn inderdaad treurig. Paar aardige potjes, maar wie zit er nou op Polen-Tsjechie te wachten in de wereld 
Nee, ik ben tevreden. We moeten gewoon knallen. Boulahrouz gewoon 10 minuten op Ronaldo zetten en daarna weer wisselen voor iemand anders.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Triest inderdaad dat Oekraïne en Polen in pot 1 zaten.
Ja, zou ook maar afgeschaft moeten worden dat het gastland gelijk groepshoofd wordt. Het is al chill genoeg dat ze automatisch geplaatst zijn, nog meer voorrechten is onzin.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ben alleen echt voor de Duitsers bang, maar die zijn ook niet onverslaanbaar. Gewoon op zijn Duits tegen de Duitsers voetballen. 
Ik herinner mij nog dat mensen zeiden dat wij in 06 en 08 ook kansloos waren, wat is gebleken?
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2375 stemmen
Denemarken ligt Nederland altijd wel, omdat Denemarken ook wil voetballen, net als Nederland, maar Nederland heeft daar de betere middelen voor.
Maar goed, die heb je ook niet zomaar gewonnen, vorig jaar hadden we ook de grootste moeite tegen ze, en ook tegen Japan en Kameroen.
Een gelijkspel tegen Denemarken zou al dodelijk zijn in de Poule des Doods.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Spanje zal ook niet echt blij zijn met Italië en Kroatië. En poule D ga ik ook zeker wel even goed voor zitten. 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2375 stemmen
Ja, zou ook maar afgeschaft moeten worden dat het gastland gelijk groepshoofd wordt. Het is al chill genoeg dat ze automatisch geplaatst zijn, nog meer voorrechten is onzin.
Exact. Competitievervalsing, en daarnaast niet leuk voor de voetballiefhebber. Wie zit er te wachten op een Poule A?
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Die andere groepen zijn inderdaad treurig. Paar aardige potjes, maar wie zit er nou op Polen-Tsjechie te wachten in de wereld 
Nee, ik ben tevreden. We moeten gewoon knallen. Boulahrouz gewoon 10 minuten op Ronaldo zetten en daarna weer wisselen voor iemand anders.
Nou, een Spanje - Italië of een Frankrijk - Engeland zijn ook mooie wedstrijden. Alleen bij poul B is het niveau ongekend hoog. IMO de sterkst mogelijke loting.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2375 stemmen
Dat laatste is een feit. Daar hoeven we maar een maandje voor terug in de tijd te gaan.
Net zoals Nederland laatst tegen Duitsland. Zegt allemaal niks.
Portugal heeft enorm veel kwaliteit. Daarnaast heeft Oranje altijd moeite om tegen dat soort landen te voetballen. Ik vind het een top affiche, omdat ik graag met ze af zou rekenen, maar Engeland was gunstiger geweest.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Leuk die pesimistische reactie's op de site van de Telegraaf, Nederland moet zichzelf helemaal niet na beneden praten. Portugal presteert nooit wat en voor Denemarken hoef je niet bang te zijn. Duitsland en Nederland gaan normaal door, al kan er altijd een off day inzitten.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2375 stemmen
Wie gaat het pooltje regelen? Staat hij al online?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het is in ieder geval zo dat Portugal ook van Denemarken kan verliezen en Nederland verliest never nooit niet van Denemarken. Daar kunnen we de 3 punten voorsprong op Portugal al pakken, voordat we tegen ze spelen. Portugal wordt nl ook ingemaakt door Duitsland.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Net zoals Nederland laatst tegen Duitsland. Zegt allemaal niks.
.
Dat was een vriendschappelijke pot waar aan beide zijde sleutelspelers ontbraken. Kun je weinig uit opmaken. Denemarken - Portugal was een pot voor directe kwalificatie waarbij iedereen aanwezig was; nogal een verschil.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Tijd voor Dutchtuga en Herr Otherfool om zich te gaan ingraven.
Denk dat jouw hart sneller zal kloppen dan de mijne. Ben enkel bang voor Duitsland. Dat land ligt ons nooit. En met Denemarken ook niet blij, kans zal weer aanwezig zijn dat Portugal zich daarop verkijkt.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2375 stemmen
Geen blessures en dan kunnen we wel wat presteren tegen Duitsland en Portugal.
Kunnen we Robben niet ergens opsluiten tot juni?
Exact mijn gedachte. Zonder Robben komen we die poule niet door. Sneijder, Vaart en Persie moeten ook zeker fit zijn.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2375 stemmen
Dat was een vriendschappelijke pot waar aan beide zijde sleutelspelers ontbraken. Kun je weinig uit opmaken. Denemarken - Portugal was een pot voor directe kwalificatie waarbij iedereen aanwezig was; nogal een verschil.
Dat is een verschil, maar zegt helemaal niets over het komende E.K.
Beetje raar om te concluderen dat Denemarken beter is dan Portugal. Op papier is Portugal 1 of 2 klasses beter.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wie gaat het pooltje regelen? Staat hij al online?
Heb er 1 aangemaakt:
http://www.voetbalpoules.nl...
moviemeter-ek2012
ww: kampioenen
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2375 stemmen
Denk dat jouw hart sneller zal kloppen dan de mijne. Ben enkel bang voor Duitsland. Dat land ligt ons nooit. En met Denemarken ook niet blij, kans zal weer aanwezig zijn dat Portugal zich daarop verkijkt.
Maar wel blij met Nederland? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.