- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2376 stemmen
Zeker als het een speler van Ajax is. Fantastisch.
Nu krijgen ze het tegen Willem II nog heel lastig.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6147 stemmen
Eerste helft van Man U. - Arsenal was heel matig. En ook in de tweede helft wist Arsenal weinig te creëren.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Nu krijgen ze het tegen Willem II nog heel lastig. Welnee. 0-5 morgen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Zeker als het een speler van Ajax is. Fantastisch.
Tja, ik begrijp de frustratie wel. Met 10-0 verliezen is nooit leuk. En het ligt altijd aan Ajax. 
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Constateren dat een speler slecht speelt is volgens jou een 'excuus'.
Ik had het vooral tegen de bovenbuurman. Misschien weet je in die wetenschap een betere conclusie te trekken.
Mocht Verhoeven slecht keepen, mag dat gewoon gezegd worden. Als we door een blunder van hem een wedstrijd verliezen, mag dat gezegd worden.
Kijk eens naar het competitieprogramma dat Verhoeven blijkbaar moet draaien. Kleine uitzondering voor ADO uit. De andere wedstrijden hoort een elftal als Ajax eenvoudig te winnen. Wanneer een blunder doorslaggevend is in de uitslag, heeft Ajax in die wedstrijd te weinig afstand genomen van de tegenstander. Als je dat niet lukt, ligt daar dus vooral het probleem.
Het kan simpelweg niet zo zijn dat je in dat soort wedstrijden punten verspeeld door alleen een toevalligheid als een keepersfout of een scheidsrechterlijke dwaling. Dan is het inderdaad een excuus voor het werkelijke falen, namelijk dat van het elftal als geheel.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Zo kan je het ook benoemen, maar tegelijkertijd wordt een zakelijke overwinning van Twente of PSV altijd wel geroemd. Stel je bent zakelijk aan het winnen en de hele wedstrijd is er niks aan de hand, opeens door een dwaling van een keeper of een scheidsrechter wordt je genaaid.
Zoiets kan wel is gebeuren, zelfs een kampioen heeft wel is een lucky wedstrijd ertussen zitten.
Het is gewoon fijn om een zekere en betrouwbare keeper in je doel te hebben, veel clubs kunnen dat namelijk niet zeggen en die verliezen vaak gewoon punten door een keeper. Met Steek heb je dat gevoel gewoon wel altijd en dat is gewoon prettig. Want ondanks dat ie niet veel te doen krijgt heeft ie soms wel fenomenale reddingen. Kijk maar is bij Anderlecht uit bijvoorbeeld.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Onze Jeroen is gelukkig nog beter dan elke keepersoptie van het clubje uit Rotterdam Zuid

Denk dat we 4 betere keepers hebben.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen

Denk dat we 4 betere keepers hebben.
Misschien wel 8! Of 10!
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Haha, ja hoor. Ik ga je gewoon gelijk geven, ben jij ook weer blij 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Kom op nou, het is toch eigenlijk schandalig dat een keeper als Verhoeven in je shirt mag keepen? Hetzelde niveau als Mido en v. Beukering, alleen hoeft Verhoeven alleen op de lijn te blijven staan. Kan echt niet op dat niveau, hoor. Zelfs van Dijk op z'n 42e is nog beter. Hij houdt de bal soms best knap tegen, maar eigenlijk is het in -en in triest.
En hem dan nog verdedigen ook. Als hij bij een andere club had gespeeld in de Eredivisie had je hem hard uitgelachen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Verhoeven keepte bij Volendam in de Eredivisie gewoon goed en heeft zich tot nu toe nog niet belachelijk gemaakt namens Ajax in officiele wedstrijden. Sterker, hij keepte steeds goed. Zijn uiterlijk zit hem niet mee, maar wees eens wat minder blind en kijk eens verder. Geen topkeeper, wel een nuttige backup.
Misschien is van Dijk beter door zijn ervaring, maar ik zou Verhoeven niet ruilen voor Mulder of Darley.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Van Dijk misschien niet nee, maar Mulder die heeft al heel wat blunder op zijn conto staan. Bedank hem bijvoorbeeld maar voor die verloren bekerfinales. Beide keren het openingsdoelpunt weggegeven.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Kan echt niet op dat niveau, hoor.
Want Verhoeven is niet dik, hij heeft zware botten. Dat argument gebruikten aan aantal Ajacieden tenminste een paar dagen geleden op Voetbalzone. Zo kan je natuurlijk alles rechtpraten wat krom is.
Ik wist eigenlijk niet dat je van zware botten een plofkop en een hangbuik kon krijgen.
Maar goed, zolang als hij ervoor zorgt dat de netten niet trillen doet hij zijn werk natuurlijk gewoon goed.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Kom op het is lachwekkend dat PIZZA bij Ajax op goal staat dat kan je toch niet ontkennen?
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Klopt. Mulder is er nog lang niet. Zeker in zijn eerste seizoen maakte hij wat blunders. Maar dat Verhoeven beter is gaat me veel te ver. Verhoeven zou een topkeeper zijn op eerste divisie niveau. Niet lullig bedoelt. Wel schrijnend om te zien dat jullie hem zo stellig verdedigen.
Dat filmpje moet me overtuigen? 2 fouten in de eerste minuut (van het filmpje) en voor de rest 3 reddingen, waarvan er 1 knap was.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik wist eigenlijk niet dat je van Zware botten een plofkop en een hangbuik kon krijgen.
Maar goed, zolang als hij ervoor zorgt dat de netten niet trillen doet hij zijn werk natuurlijk gewoon goed.
Hij heeft niet het figuur van een topsporter nee. Schijnt problemen met de stofwisseling te hebben. Hij lijkt me niet iemand die de kantjes ervan af loopt.
Maar hij presteert wel als hij in de goal staat. Niet voor een heel seizoen, maar ik vertrouw er wel op dat hij een paar potjes kan keepen zonder rare fratsen. Liever dit dan een Mulder die afgetraind is en continue in de fout gaat.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Want Verhoeven is niet dik, hij heeft zware botten. Dat argument gebruikten aan aantal Ajacieden tenminste een paar dagen geleden op Voetbalzone. Zo kan je natuurlijk alles rechtpraten wat krom is.

Zware botten is een fabeltje. Bestaat niet eens.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Eerste helft van Man U. - Arsenal was heel matig. En ook in de tweede helft wist Arsenal weinig te creëren.
Nou, Arsenal heeft de wedstrijd in de 2e helft gedomineerd en aardig wat kansen gekregen. Als Man Utd V/D Sar niet had, had Arsenal een paar keer gescoord. Was wel zielig om te zien hoe Man Utd achterover leunt, zelfs als ze tegen 10 man spelen. Die Scholes is trouwens ook rijp voor de psychische inrichting.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Hij heeft niet het figuur van een topsporter nee. Schijnt problemen met de stofwisseling te hebben. Hij lijkt me niet iemand die de kantjes ervan af loopt.
Maar hij presteert wel als hij in de goal staat. Niet voor een heel seizoen, maar ik vertrouw er wel op dat hij een paar potjes kan keepen zonder rare fratsen. Liever dit dan een Mulder die afgetraind is en continue in de fout gaat.
Mulder maakte de laatste tijd niet zoveel fouten meer, maar had bijzonder knappe reddingen. Nogmaals: hij is nog lang niet betrouwbaar genoeg. Maar dat is Verhoeven al helemaal niet. Daarnaast is Mulder 9 jaar jonger.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Zo kan je het ook benoemen, maar tegelijkertijd wordt een zakelijke overwinning van Twente of PSV altijd wel geroemd.
Op zich knap dat je een moeizame wedstrijd over de streep kan trekken, maar ik roem die zakelijkheid niet. Ik ben meer van wat er op dat bordje van van Gaal staat. 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik snap niet waarom Verhoeven niet gaat afvallen of waarom Ajax hem dat niet verplicht. Hij is immers een topsporter en een topsporter heeft een voorbeeldfunctie en moet topfit zijn. Ik weet zeker dat hij veel help van Ajax krijgt als hij aangeeft dat hij een paar kilo's kwijt wil raken.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen

Zware botten is een fabeltje. Bestaat niet eens.

Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Is dit je bewijs dat zware botten wel bestaan?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Zouden Trey Parker en Matt Stone ooit tegen de wereld liegen dan?
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik snap niet waarom Verhoeven niet gaat afvallen of waarom Ajax hem dat niet verplicht. Hij is immers een topsporter en een topsporter heeft een voorbeeldfunctie en moet topfit zijn. Ik weet zeker dat hij veel help van Ajax krijgt als hij aangeeft dat hij een paar kilo's kwijt wil raken.
Geloof je nou zelf dat hij bij Ajax kan doen wat hij wil? Misschien is zijn verpercentage wel redelijk in orde. Je hebt wel vaker dikkere voetballers gehad. Oud topkeeper Piet Schrijvers was ook zo 1 lees ik wel eens. Hoorde je ook niemand over, want hij presteerde goed.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Is dit je bewijs dat zware botten wel bestaan?
Zuurpruim.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Zouden Trey Parker en Matt Stone ooit tegen de wereld liegen dan?
Als ze zeggen dat ze zware botten hebben wel ja.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Geloof je nou zelf dat hij bij Ajax kan doen wat hij wil? Misschien is zijn verpercentage wel redelijk in orde. Je hebt wel vaker dikkere voetballers gehad. Oud topkeeper Piet Schrijvers was ook zo 1 lees ik wel eens. Hoorde je ook niemand over, want hij presteerde goed.
Het gaat natuurlijk niet alleen om het uiterlijk (hoewel hij uiteraard een heel stuk minder wendbaar/flexibel is). Verhoeven is kwalitatief gewoon niet goed (genoeg).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.