• 17.544 nieuwsartikelen
  • 182.824 films
  • 12.612 series
  • 34.925 seizoenen
  • 658.184 acteurs
  • 200.636 gebruikers
  • 9.481.969 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Godveredomme, nu kunnen we 't allemaal wel vergeten

Vascago

• 4798 berichten
  • 3633 stemmen

Tonypulp schreef:

Godveredomme, nu kunnen we 't allemaal wel vergeten

Joris is absoluut geen slechte keeper, maar Stekelenburg pakt normaal gezien wel meer punten. Maar jullie hebben ook niet echt een zwaar programma op misschien 2 wedstrijden na. De rest speelt zich normaal gesproken vooral op de helft van de tegenstander af. En de verdediging bij Ajax staat normaal wel redelijk. Wordt wel afwachten natuurlijk hoe Joris die verdediging coacht. Die zijn toch gewend aan Steek.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Wordt wel afwachten natuurlijk hoe Joris die verdediging coacht. Die zijn toch gewend aan Steek.

Ach hij doet 't wel aardig natuurlijk, maar vooral dit punt maak ik me zorgen om. Stekelenburg straalt veel meer uit, staat er altijd. Waar dat nu telkens de vraag zal blijven...

Altijd maar afwachten, wellicht geef ik straks m'n ongelijk wel weer toe en staat die pizzarol met een grote prijs in z'n klauwen te feesten. Dan bak ik 'm een taart..

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Godverdomme, net onze topkeeper die dit moet overkomen

Zeer grote aderlating voor Ajax. 1 pluspunt, de komende weken speelt Ajax relatief makkelijke wedstrijden op ADO uit na. Onze Belgen achterin moeten maar stevig verdedigen zodat Verhoeven niet zoveel te doen zal hebben. Hij keepte dit seizoen in de paar potjes overigens goed, maar het neemt niet weg dat dit nieuws me vreselijk deprimeert.

13-03-2011 Willem II - AFC Ajax -

17-03-2011 Spartak Moskou - AFC Ajax -

20-03-2011 ADO Den Haag - AFC Ajax -

03-04-2011 AFC Ajax - Heracles Almelo -

10-04-2011 AFC Ajax - FC Groningen -

17-04-2011 NEC - AFC Ajax -

24-04-2011 AFC Ajax - Excelsior -

01-05-2011 SC Heerenveen - AFC Ajax -

15-05-2011 AFC Ajax - FC Twente -

Die laatste 2 duels moet hij kunnen spelen hoop ik. En in de week tussen die 2 duels natuurlijk de bekerfinale. Gelukkig hebben we PSV uit al gehad. Was Steekie toch onze held.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ajax zeker een maand zonder Stekelenburg

Maarten Stekelenburg kan vier tot zes weken niet in actie komen voor Ajax. De doelman brak zijn duim op de zaterdagtraining van de Amsterdammers.

Het is een flinke tegenvaller voor Ajax in de slotfase van de competitie, waarin de club nog een gooi wil doen naar de titel. Door zijn blessure mist Stekelenburg in ieder geval vijf wedstrijden, waaronder de Europa League-return tegen Spartak Moskou en het uitduel met ADO Den Haag.

Het wegvallen van Stekelenburg zadelt trainer Frank de Boer met een probleem op, omdat ook tweede keus Kenneth Vermeer nog een aantal weken aan de kant staat. Het betekent dat Jeroen Verhoeven de komende weken de doelman van Ajax is.

Op de clubsite laat Ajax weten dat Ronald Graafland aan de selectie is toegevoegd voor het duel met Willem II van zondag.

Dit is klote, nu moet je het doen met 'pizza' Verhoeven...

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Bayern-HSV 6-0

De 1e 3 goals zijn van Robben!

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Oud-PSV'er Manco verzint ontvoering en krijgt ontslag

Reimond Manco moet vertrekken bij het Mexicaanse Atlante CF. De voormalige aanvaller van PSV kreeg zijn ontslag na een verzonnen ontvoering.

Manco meldde zich donderdag op de training, waar hij de indruk wekte onder invloed van alcohol te zijn. De speler probeerde zich met een smoes te redden uit de netelige situatie door met het verhaal te komen dat hij en zijn neef het slachtoffer waren geweest van een ontvoering.

De clubleiding van Atlante CF vertrouwde het relaas allerminst en kreeg de bevestiging daarop na een onderzoek in samenwerking met de lokale autoriteiten. Daarop werd Manco, die pas sinds de winterstop bij de Mexicaanse club in dienst was, op staande voet ontslagen.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bayern-HSV 6-0

De 1e 3 goals zijn van Robben!

Van Gaal takes revenge! Benieuwd hoe het bestuur nu over hem denkt. Wel een enorm wisselvallige ploeg zeg.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Voor de FA Cup liefhebber trouwens Man U-Arsenal om 18.15 uur op Eredivisie Live! Kanaal 3 meen ik.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3633 stemmen

Lol. In dat filmpje van 2 minuten komen meerdere keren de zelfde reddingen voor en liet ie zich ook nog makkelijk omspelen door Fernandez en had je geluk dat Vertonghen hem van de doellijn haalt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Je vindt het leuk dat een speler z'n duim breekt?

Zeker als het een speler van Ajax is. Fantastisch.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nou ben er maar blij om, want je hebt niet zo veel mooie momenten gehad dit seizoen....

Echt klote dit, nu kunnen we het kampioenschap wel gedag zeggen. Het wordt trouwens billenknijpen daar in Moskou, enig voordeel van Verhoeven is dat hij het minder snel koud zal krijgen...

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Er is dus weer een excuus voorhanden, mocht het misgaan. Otherfool zal het handenwrijvend lezen..

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Jammer. Zover zou ik nooit gaan. Pret hebben omdat een speler van de rivaal zich ernstig blesseert. Onze Jeroen is gelukkig nog beter dan elke keepersoptie van het clubje uit Rotterdam Zuid

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Ernstig? Z'n duimpje doet au.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Whatever. Tegen dit domme niveau ga ik niet in.

Knisper

• 13052 berichten
  • 1287 stemmen

Gelukkig heeft Ajax Graafland aangetrokken.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Whatever. Tegen dit domme niveau ga ik niet in.

Omdat je bang bent dat iemand je grapjes vindt over de teen van Cissé?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Insignificance schreef:

(quote)

Omdat je bang bent dat iemand je grapjes vindt over de teen van Cissé?

Ik heb Cisse nooit een blessure toegewenst en ik geloof wel degelijk dat zijn teen probleem een serieuze klacht is.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Knisper schreef:

Gelukkig heeft Ajax Graafland aangetrokken.

Nou, jippie. Gelukkig traint Vermeer weer mee geloof ik, dus we hebben dan gelukkig weer snel 2 redelijke keepers.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Zucht, kon ook niet anders dan dat je pech gaat krijgen. Ondanks dat Verhoeven het aardig heeft gedaan is het niet meer dan een invaller. Het is erg fijn om te weten dat je je over een aantal posities nooit zorgen hebt hoeven te maken, dat was dus ook het geval met Stekelenburg. Altijd zeker van een goede, rustige en betrouwbare keeper in het doel die alle ballen pakt.

Dat gevoel gaat de komende weken verdwijnen, mark my words!

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nou, jippie. Gelukkig traint Vermeer weer mee geloof ik, dus we hebben dan gelukkig weer snel 2 redelijke keepers.

Vermeer heeft een seizoen niet gekeept en is nog grillig, vooral erg slecht bij corners. Die moet eerst als keeper groeien een tijdje om betrouwbaar te worden. Hij kon bijvoorbeeld beter in de zomer in de voorbereiding al keepen, mocht Stekelenburg vertrekken. Nu komen er cruciale fases waarin we Stekelenburg moeten missen. Zucht..

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Insignificance schreef:

Er is dus weer een excuus voorhanden, mocht het misgaan. Otherfool zal het handenwrijvend lezen..

Mocht Verhoeven slecht keepen, mag dat gewoon gezegd worden. Als we door een blunder van hem een wedstrijd verliezen, mag dat gezegd worden. Constateren dat een speler slecht speelt is volgens jou een 'excuus'. Ga toch een eind fietsen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Man utd staat trouwens 1-0 voor tegen Arsenal, door een goal van Fabio.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

The Almighty schreef:

Man utd staat trouwens 1-0 voor tegen Arsenal, door een goal van Fabio.

BIjzonder saaie wedstrijd moet ik zeggen. United is niet in de problemen nog gekomen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Arsenal blijft toch wel die eeuwige faalclub zeg.

League Cup finale verloren, uit de CL gevlogen en over een 3 kwartier ook uit de FA Cup. 2-0 achterstand tegen Man Utd, dat niet eens in de sterkste vorm aan is getreden.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Heb meer respect voor Arsenal, die altijd blijven proberen te voetballen, dan voor Man Utd, die altijd achterover hangen en op de counter loeren.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Arsenal zakt altijd door het ijs. Altijd.

Arsenal speelt overigens ook regelmatig counter voetbal. Daaruit scoren ze ook vaak.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ik vind de tweede helft anders wel echt mooi om te zien.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Van der Sar pakte trouwens wel weer een paar prima ballen vanavond.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.