- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
1-0
ontzettend dure blunder van Cesar, wow. Wederom op een inzet van Robben.
Maar goed Inters eigen schuld, staan gewoon laf te voetballen.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
1-0 Gomez!
Marseille-Man U 0-0
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Onverdiend!
Deze wedstrijd verdient geen winnaar.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen

Genot en dikverdiend! Oprotten met Inter!
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Verdiend!
Laffe spel van Inter. En ze weten toch dat ze tegen Duitsers spele n;)
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Laf? Ik heb vandaag zelfs een aanvallend Inter gezien.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ja, maar dat stelt nog niets voor, zeker als je nog mannen zoals Pandev achter de hand hebt. Hij had Stankovich er al lang uit moeten gooien. Inter ging pas aandringen in de laatste 5-10 minuten, dat is veel te laat, vind ik.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ik vond ze ook veel aanvallender dan ik had verwacht. Hebben ook zeker 5 á 6 goede kansen gehad. Puur te danken aan Kraft dat ze de 0 hielden bij Bayern
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik vond ze ook veel aanvallender dan ik had verwacht. Hebben ook zeker 5 á 6 goede kansen gehad. Puur te danken aan Kraft dat ze de 0 hielden bij Bayern
Kraft keepte inderdaad erg sterk, goede nieuwe keeper.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4157 stemmen
Toen Ranocchia gewisseld werd bedoel je 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Leonardo. 
Ceasar. 
Stankovic. 
Wedstrijd zelf. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3434 stemmen
Bayern!
Jammer, Pandev kon vandaag het verschil niet maken 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wat maakte Inter trouwens veel fouten in de opbouw, paasjes vanuit de laatste linie die niet eens op het middenveld aankwamen...
Fox McCloud
-
- 951 berichten
- 841 stemmen
De eerste helft werd er nog bijhoorlijk goed gevoetbald hoor. Van beide zijden. Jammer dat dit in de tweede helft niet werd doorgezet. Bayern was over de gehele wedstrijd beter. Inter had misschien op het eind wat meer verdiend. Maar ik ben wel tevreden met de uitslag.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goede wedstrijd, vooral na gister. Erg lekker tempo, balbezit over en weer en Bayern terecht gewonnen. Ook Marseille houdt het nog spannend voor de return. Hopelijk weten ze in Manchester ook staande te blijven.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
??? Dit was countervoetbal optima forma wat Inter speelde.
Bayern viel aan, Inter counterde.
Heerlijk, zo'n late maar verdiende 0-1 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Leonardo lafaard! Het is dan Eto'o z'n momenten had, anders was het 10x noppes geweest kwa kansen voor Inter. En dat in eigen huis.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
'Barça twijfelt over verkoop Afellay aan Liverpool'
Ibrahim Afellay is pas enkele weken speler van FC Barcelona, maar wordt alweer gelinkt aan een vertrek uit Catalonië. Liverpool wil de Nederlander overnemen, weet AS.
Volgens het Spaanse dagblad is Liverpool bereid tien miljoen euro te betalen voor Afellay, een veelvoud van het bedrag dat Barça in januari betaalde voor de oud PSV'er.
Barcelona zou dan ook in de verleiding zijn gekomen om mee te werken aan de transfer. Zoals bekend kampt de club met grote financiële tekorten en door een verkoop van Afellay kan snel een forse winst worden geboekt.
Trainer Pep Guardiola zou de beslissende stem krijgen over al dan niet verhandelen van Afellay. Het is een lastig dilemma voor de coach, want bij een verkoop van de Oranje-international zou hij meer kans maken op de komst van Arsenal-vedette Cesc Fabregas
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen

Nederlanders die ineens allemaal voor een Duitse club juichen.
Wel allemaal blijven juichen als Van Gaal en Robben over een jaartje ofzo naar een andere club gaan.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Euh... bij Inter speelt ene Sneijder hè.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen

Wel allemaal blijven juichen als Van Gaal en Robben over een jaartje ofzo naar een andere club gaan.
Het zal heus niet zo zijn dat iedereen het hier vedient vindt omdat er 2 Nederlanders bij zitten. inter heeft toch ook Sneijder. Ik kijk bijvoorbeeld niet welk in welk team een Nederlander zit, maar welke het beste/gedurfde speelt en dat was vandaag (naar mijn mening) Bayern.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen

Welnee, we zijn lekker hypocriet. Als Louis en Robben daar weg zijn, dan mag Bayern weer lekker verliezen als een uberDeutscher als Effenberg ofzo daar de coach zou worden.
Bayern speelt onder v Gaal aanvallend voetbal en goed positiespel. Prachtig dat het dan zo goed gaat.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Nicolage, bizar trouwens, wordt gewoon met Afellay gehandeld. Maar ja, ik weet niet of Afellay snel aan spelen toe komt bij Barca. Voor zijn ontwikkeling is Liverpool misschien een betere optie.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
'Barça twijfelt over verkoop Afellay aan Liverpool'
Ibrahim Afellay is pas enkele weken speler van FC Barcelona, maar wordt alweer gelinkt aan een vertrek uit Catalonië. Liverpool wil de Nederlander overnemen, weet AS.
Volgens het Spaanse dagblad is Liverpool bereid tien miljoen euro te betalen voor Afellay, een veelvoud van het bedrag dat Barça in januari betaalde voor de oud PSV'er.
Barcelona zou dan ook in de verleiding zijn gekomen om mee te werken aan de transfer. Zoals bekend kampt de club met grote financiële tekorten en door een verkoop van Afellay kan snel een forse winst worden geboekt.
Trainer Pep Guardiola zou de beslissende stem krijgen over al dan niet verhandelen van Afellay. Het is een lastig dilemma voor de coach, want bij een verkoop van de Oranje-international zou hij meer kans maken op de komst van Arsenal-vedette Cesc Fabregas
AS: Groter roddelblaadje is er niet op deze aardkloot; tenminste op voetbalgebied.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nicolage, bizar trouwens, wordt gewoon met Afellay gehandeld. Maar ja, ik weet niet of Afellay snel aan spelen toe komt bij Barca. Voor zijn ontwikkeling is Liverpool misschien een betere optie.
Dat is dus een nee. Iniesta - Busquest - Xavi. Welke van die 3 wil je ruilen voor Ibi? Zijn ook nog eens mensen van de club; zulke vertrekken niet als City of Chelsea langs komt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Wedstrijd zelf.
Heb me vooral eerste helft, maar ook in tweede nog wel, prima vermaakt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.