- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bovendien is het bedrag dat Liverpool wil betalen best gul, heb je toch weer winst gemaakt.Afellay zal echt niet snel in de basis komen te staan bij Barca, en op zijn leeftijd moet je toch spelen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat die appelvlaai maar blijft waar ie is. Wil ik niet bij Liverpool zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb me vooral eerste helft, maar ook in tweede nog wel, prima vermaakt.
Same here, Wim en Wim zeiden het ook, hoge entertainment waarde. Misschien dat Rico de finale van vorig jaar gekeken heeft
.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
De 1e helft was inderdaad vermakelijk, maar ik vond de tweede toch aanmerkelijk minder.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Qua kwaliteit wel maar vond de amusementswaarde nog hoger omdat er zoveel gebeurde, al was het qua kwalitatief voetbal wel minder ja.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Ik vond het ook een heerlijke wedstrijd, die Robben was op sommige momenten redelijk geniaal man, wat een passen en inzicht dat die kerel heeft. Die nieuwe keeper van Bayern is trouwens ook wel eentje om te houden.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Dat die appelvlaai maar blijft waar ie is. Wil ik niet bij Liverpool zien.
Samenspelen met Suarez zou iedereen wel willen denk ik 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4157 stemmen
Qua kwaliteit wel maar vond de amusementswaarde nog hoger omdat er zoveel gebeurde, al was het qua kwalitatief voetbal wel minder ja.
Zat alleen even een vervelende periode in dat spelers minutenlang op de grond lagen achter elkaar aan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik vond het ook een heerlijke wedstrijd, die Robben was op sommige momenten redelijk geniaal man, .
Die dribbel van hem doet weinig onder voor die van Messi. Dan heeft Messi nog het voordeel dat hij wat kleiner en behendiger is, maar het scheelt toch niet veel. Dan heeft Robben ook nog eens een beter schot.
Ik denk: een Robben op 100% en in vorm doet heel weinig onder voor Lionel.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Maar belangrijker...
Wat maken we morgen in de EL?
Ajax won 0-3 van Anderlecht, Twente 0-2 van Rubin Kazan en PSV speelde 2-2 bij Lille
Ik zeg morgen een 2-1 voor Ajax, een 1-0 voor Twente en een 1-1 voor PSV.
3 Nederlandse ploegen die verder bekeren dus. Zou erg mooi zijn.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik dacht hier vanavond nog aan.
Ik denk dat er weinig flankspelers beter zijn dan een Robben fit en in vorm.
Messi blijft de absolute koning, maar Robben kan zich zeker vergelijken in niveau dan met Ronaldo. En ook bijna met Ebecilio 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Samenspelen met Suarez zou iedereen wel willen denk ik
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet meer doen, dat 'denken'.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zat alleen even een vervelende periode in dat spelers minutenlang op de grond lagen achter elkaar aan.
Dat was wel even een smet op de tweede helft ja.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ronaldo is ook een stuk beter dan Robben. Tja, een 100% fitte Robben komt misschien een beetje in de buurt van een Ronaldo met buikgriep, maar dat is het dan ook. Ronaldo is vooral veel completer. Veel sterker, betere techniek, tweebenig, ... Nog sneller en nog een harder schot dan Robben.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Haha buiten Gerrard en Mereiles heeft Liverpool niet 1 fatsoenlijke middenvelder. En die 2 die ik net noemde zijn ook meer waterdragers. Liverpool snakt naar een creatieve speler daar. Ik weet wel zeker dat Afellay wat toe kan voegen.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ronaldo is ook een stuk beter dan Robben. Tja, een 100% fitte Robben komt misschien een beetje in de buurt van een Ronaldo met buikgriep, maar dat is het dan ook. Ronaldo is vooral veel completer. Veel sterker, betere techniek, tweebenig, ... Nog sneller en nog een harder schot dan Robben.
Ronaldo rent nog harder en is sterker, maar verder verschilt het weinig. Robben is absolute wereldklasse als hij in vorm is. Dan houdt niemand hem tegen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Maar belangrijker...
Wat maken we morgen in de EL?
Ajax won 0-3 van Anderlecht, Twente 0-2 van Rubin Kazan en PSV speelde 2-2 bij Lille
Ik zeg morgen een 2-1 voor Ajax, een 1-0 voor Twente en een 1-1 voor PSV.
3 Nederlandse ploegen die verder bekeren dus. Zou erg mooi zijn.
Ajax - Anderlecht : 3-1 (met minimaal 1 rode kaart aan de kant van Anderlecht, ik denk dat Ajax er gewoon weer 3 in kan leggen, zeker omdat Anderlecht moet komen en achterin fouten gaat maken)
Twente - Kazan : 2-0 (voor eigen publiek uit de vrieskou moet het ander resultaat zeker geevenaard of verbeterd kunnen worden)
PSV - Lille: 2-1 (Lille zal met een sterkere ploeg beginnen denk ik, PSV zal behoudend spelen, maar gewoon doen wat ze moeten doen)
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Ik denk dat er weinig flankspelers beter zijn dan een Robben fit en in vorm.
Ja, Robben heeft heel veel klasse, wel beschamend dat ik het pas na deze wedstrijd opmerk
. Hij doet het ook allemaal zeer natuurlijk, geen show, gewoon zijn mannen passeren en het is in orde. Voor dat soort voetballers heb ik respect.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maxi Rodríguez en Joe Cole zijn prima middenvelders.
Ook al zou Liverpool geen goede middenvelders hebben, dat wil toch niet zeggen dat ze dan maar Afellay moeten halen. Ik betwijfel echt of hij het fysieke spel van de Premier League aankan.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
En volgend jaar Sneijder erbij in Premie League onder de hoede van Mourinho bij Chelsea 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ajax - Anderlecht 4-0
Twente - Kazan 1-3
PSV - Lille 0-1
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Niet meer doen, dat 'denken'.
Gemenerik 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ronaldo rent nog harder en is sterker, maar verder verschilt het weinig. Robben is absolute wereldklasse als hij in vorm is. Dan houdt niemand hem tegen.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Maxi Rodríguez en Joe Cole zijn prima middenvelders.
Ook al zou Liverpool geen goede middenvelders hebben, dat wil toch niet zeggen dat ze dan maar Afellay moeten halen. Ik betwijfel echt of hij het fysieke spel van de Premier League aankan.
Haha kom nou. Dankzij spelers als Maxi en Cole speelt Liverpool al een eeuwigheid geen rol meer in de titelstrijd. Allemaal middelmaat. En als je achterin van die rampen als Carragher en Skretel hebt, dan houdt het al helemaal snel op 
Of Afellay in de PL past is een andere vraag. Ik denk niet dat dat zijn beste competitie is. Hij past beter in Spanje of Italie denk ik. Maar qua niveau zou hij Liverpool zeker wat toevoegen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Nee man, Twente - Kazan 1-3, hoe kom je daar bij? Als ze thuis in een vol stadium
in hun eigen klimaat al niet kunnen winnen...
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
en dat Robben geen rechterbeen heeft.
Da's dan wel lastig voetballen zeg...
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3433 stemmen
Het zal heus niet zo zijn dat iedereen het hier vedient vindt omdat er 2 Nederlanders bij zitten.
Ho ho, vergeet Andries Jonker niet, het brein achter alles 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Geloof nooit dat Twente thuis 3 goals zal slikken. 1-0 of 1-1 lijkt me logischer.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen

Ajax - Anderlecht: 1-2
Twente - Kazan: 2-0
Psv - Lille: 2-2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.