- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Da's dan wel lastig voetballen zeg...
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen

Psv - Lille: 2-2
en wie wint er dan 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen

Ajax - Anderlecht: 1-2
Twente - Kazan: 2-0
Psv - Lille: 2-2
Jij bent lekker, thuisnederlaag tegen Anderlecht? No way.
En met 2-2 is PSV niet door, dan speel je verlenging...
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Maxi Rodríguez en Joe Cole zijn prima middenvelders.
Ook al zou Liverpool geen goede middenvelders hebben, dat wil toch niet zeggen dat ze dan maar Afellay moeten halen. Ik betwijfel echt of hij het fysieke spel van de Premier League aankan.
Het is triestig om te zien hoe al die Engelse topclubs schimmen van zichzelf zijn geworden, In plaats van koopjes te doen op de Transfer-markt zouden ze beter investeren in hun jeugd.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3434 stemmen
Denk dat alledrie de Nederlandse clubs wel doorgaan, al kost het me moeite sympathie te hebben voor PSV de laatste tijd, zeker na afgelopen weekend.
Ajax - Anderlecht 2-0
FC Twente - Rubin Kazan 2-1
PSV - Lille 2-1
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Het is triestig om te zien hoe al die Engelse topclubs schimmen van zichzelf zijn geworden, In plaats van koopjes te doen op de Transfer-markt zouden ze beter investeren in hun jeugd.
Je vergeet Arsenal (& Chelsea)
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Ja en hoeveel Engelsen spelen er daarbij?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Je vergeet Arsenal (& Chelsea)
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ajax - Anderlecht 2-2
FC Twente - Rubin Kazan 1-1
PSV - Lille 2-1
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jij bent lekker, thuisnederlaag tegen Anderlecht? No way.
En met 2-2 is PSV niet door, dan speel je verlenging...
I know, and i know. Maar ik ben vorig jaar ook niet vergeten: 1-3. En het dubbeltje kon vorige week net zo goed de kant van Anderlecht opvallen. Anderlecht zal aandringen morgen, ook scoren.
En ja, verlenging in Eindhoven. In dat geval verliest Psv.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet vervelend bedoeld hoor
. Al is Messi van de buitencategorie natuurlijk. Ben het er overigens mee eens dat Robben in topvorm bij de creme de la creme van de wereld qua voetballers behoort. Maar buitencategorie a la Messi en Ronaldo is te hoog gegrepen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Apollinisch
-
- 21301 berichten
- 0 stemmen
I know, and i know. Maar ik ben vorig jaar ook niet vergeten: 1-3.
Haha buiten Gerrard en Mereiles heeft Liverpool niet 1 fatsoenlijke middenvelder. En die 2 die ik net noemde zijn ook meer waterdragers.
Bijna net zo grappig als Arno Vermeulen vanavond.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ook Marcel Brands, de technisch directeur van PSV, veroordeelt de actie van Toivonen niet. ''Ik heb Ola absoluut niet aangesproken op zijn gedrag'', zegt hij tegenover Voetbal International. ''Ik ben namelijk blij dat we een speler hebben die dit beheerst.''

gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ja en hoeveel Engelsen spelen er daarbij?
Ja, maar als nationaliteit ineens telt, dan kunnen we ook andere 'topteams' wegstrepen.
De clubs blijven gewoon Engels, aangezien ze in GB liggen. Daarbij ging het erover dat de Engelse topclubs schimmen van zichzelf geworden zijn, maar dat is bij Arsenal niet het geval.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De clubs blijven gewoon Engels, aangezien ze in GB liggen.
Dat maakt ze eerder Brits
.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ook Marcel Brands, de technisch directeur van PSV, veroordeelt de actie van Toivonen niet. ''Ik heb Ola absoluut niet aangesproken op zijn gedrag'', zegt hij tegenover Voetbal International. ''Ik ben namelijk blij dat we een speler hebben die dit beheerst.''
Serieus, ik begin nu toch echt stiekem heel hard te hopen dat Enoh Toivonen terug naar Zweden schopt.
Brands blijft zo lekker geloofwaardig.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Dat maakt ze eerder Brits
.
Hehe, dat is waar NW 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Laat het barbie niet zien 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4157 stemmen
Ik wens Feyenoord veel sterkte met Martin van Geel.
Gecondoleerd 
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Ach, wij hebben ook gelachen toen jullie met Blind als assistent trainer aan kwamen kakken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mwah, Martin lijkt me een perfecte TD.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Ik ben er niet rouwig om, eigenlijk. Liever van Geel dan een onervaren TD die zich nog moet bewijzen. Van Geel heeft het overal wel goed gedaan, zelfs bij Ajax deed hij het niet slecht. Z'n eerste target: een nieuwe spits. Daarna: een goede linksback. En ik zou het geen drama vinden als hij Tyton meeneemt. 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4157 stemmen
Zal ongetwijfeld wel gebeuren. Zo'n gladjakker is het helaas wel. Maar vraag me af of hij vanaf volgend seizoen al uit een ander vaatje dan Beenhakker kan tappen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Volgend seizoen is de schuld minder dan 10 miljoen, naar alle waarschijnlijkheid. Feyenoord verlaat dan categorie 1 en kan weer spelers aankopen. Vraag blijft waar dat geld vandaan gaat komen, maar daar vinden ze vast wel iets op.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Las op EL dat die interesse van Arsenal voor de Vrij onzin was trouwens.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Dat wordt gezegd. Maar waar rook is, is vuur. Je weet ook wel hoe het werkt, neem ik aan.
Dat Ryo bij Feyenoord speelt, is ook goed voor de overige teams uit de Eredivisie.
Miyaichi wakkert Japanse interesse Eredivisie aan
Door de goede prestaties van Ryo Miyaichi in het shirt van Feyenoord is de Eredivisie binnenkort flink wat euro's rijker. Japanse tv-kanalen willen beelden van onze hoogste voetbalcompetitie kopen.
Eredivisie Live, dat in Nederland het alleenrecht heeft op de live-uitzendingen van de Eredivisie, is met drie Japanse partijen in gesprek over de verkoop van de beelden. Dat meldt Voetbal International.
De komst van Miyaichi naar Nederland zal de Eredivisie-clubs dus geen windeieren leggen. Feyenoord huurt de jonge aanvaller tot het einde van het seizoen van Arsenal en hoopt hem ook volgend seizoen te kunnen inzetten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt, ook begrijpelijk natuurlijk. Wel lijkt Arsenal Gilles Sunu ook te willen stallen bij Feyenoord. Leuke speler, mooie naam
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.