- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4157 stemmen
Vraag me dan eerder af op basis van wat die interesse is. Net zoals Kastanje de jeugdelftalletjes?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Arsenal heeft een goede band met Feyenoord, Chelsea destijds met PSV (nu nog?), maar met welke Engelse ploeg heeft Ajax eigenlijk een soort samenwerking?
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4157 stemmen
Volgens mij geen Chelsea meer, Raiola en Hiddink weg. Band is denk ik verslechterd. Op basis van wat heeft Arsenal eigenlijk een goede band. Sinds deze 2 verhuurde jongens opeens? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Arsenal heeft een goede band met Feyenoord, Chelsea destijds met PSV (nu nog?), maar met welke Engelse ploeg heeft Ajax eigenlijk een soort samenwerking?
Nu is het toch overduidelijk Chelsea en Vitesse.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Las dit , maar je weet nooit hoe serieus je die banden verder moet nemen nee.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
gewoon zo'n logisch perspraatje. Nie tzoveel gewicht aanhangen. Al zegt ie weinig bijzonders, waarom zou je met Feyenoord niet goed samen kunnen werken. Van Persie schijnt ook een aandeel te hebben gehad in het samenwerkingsverband. Een grote meneer bij Arsenal en daar nemen ze ook wel wat van aan. Ook Tony Adams was erbij betrokken, een Arsenal icoon en heeft nog bij Feyenoord gewerkt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Leuk zo een samenwerking. Zetten een talentje bij Feyenoord neer dat nog niet klaar is voor de eerste ploeg van Arsenal, en staan vervolgens op de eerste rij om de grote talenten uit Rotterdam voor een appel en een ei weg te kapen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik denk dat Van Geel het (best) goed kan gaan doen bij Feyenoord, daarbij hadden ze behoefte aan een ervaren man en geen groentje die zich nog moet inwerken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ben wel benieuwd hoeveel hij gaat verdienen. Lijkt me best een poenbroekie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk zo een samenwerking. Zetten een talentje bij Feyenoord neer dat nog niet klaar is voor de eerste ploeg van Arsenal, en staan vervolgens op de eerste rij om de grote talenten uit Rotterdam voor een appel en een ei weg te kapen.
Nee hoor, wat een onzin weer. Wel willen ze de eerste optie hebben, meer niet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Een sterk Feyenoord erbij is altijd leuker voor de competitie. Helemaal omdat ze het normaal altijd beter doen tegen PSV dan Ajax.(even dit seizoen vergeten uiteraard).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gekke driehoek is dat altijd. Feyenoord was een angstgegner voor PSV, PSV voor Ajax, en Ajax voor Feyenoord. Die goede ouwe tijd, zucht...
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4157 stemmen
Inderdaad, de goeie oude tijd. Dat PSV nooit wist te winnen in de Kuip. Gelukkig houden PSV en Ajax de eer nog in stand(al is het in de ArenA ook al een tijdje PSV niet meer wat de klok slaat, maar Ajax
)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind Twente, Groningen en AZ daar bovenaan echt een doorn in het oog. Heb niks met die ploegen. De klassieke 3 moeten daar gewoon weer staan. Maar dat zal nog wel weer even duren of dat gebeurt nooit meer.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Topclubs blijven altijd en komen altijd weer terug. De rest komt en gaat.
Misschien dat Twente uiteindelijk een topclub wordt, maar het zal nooit hetzelfde worden als de clubs in de grote steden.
Ik verwacht dat vroeg of laat Feyenoord ook wel weer eens terugkomt. Rotterdam is de tweede grote stad van Nederland en ze hebben een grote aanhang. Een provincieclub als Twente zal nooit dezelfde aanhang kunnen krijgen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als Munsterman weg is kan het verval beginnen.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4157 stemmen
Alvast inkomen voor de wedstrijd van vanavond. Gaat er nog iemand naar het supportershome hier voor de match?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Topclubs blijven altijd en komen altijd weer terug.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Ja, maar als nationaliteit ineens telt, dan kunnen we ook andere 'topteams' wegstrepen.
De clubs blijven gewoon Engels, aangezien ze in GB liggen.
Sowieso, Italianen bijvoorbeeld hebben ook helemaal geen enkele eigen spelers meer, behalve dan enkele oud-strijders. Het is niet voor niets dat Engeland en Italië afgelopen WK niets presteerde. In beidde landen is hun hele competitie afhankelijk van buitenlands talent. Kun je nog moeilijk praten van Engelse of Britse, maakt niet uit, topploegen. Inderdaad, ze zijn gesitueerd in hun land maar daar stopt het al hè, dus hoe kun je een Chelsea of een Manchester City nu Brits noemen. Geld wordt erin gepompt door middel van Corrupte sjeiks en Russen, en hun eigen jongens die daar voetballen kun je op je één hand tellen. Neen, de manier waarop voetbal geëvolueerd is is beschamend. Dit soort kapitalistische instellingen holt de voetbal-spirit en supporters geest helemaal uit en zorgt nog eens voor een oneerlijk verloop voor kleinere clubs die helemaal niet meekunnen omdat ze er het budget niet voor hebben. Ik vind dat belachelijk. Degene die het best voetbalt zou moeten winnen, vandaag de dag is het, degene die het meeste geld heeft die wint, want die kan meer reserves aanschaffen en koopt dan ook nog gewoon is de beste spelers over, et cetera.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De spelers van Oranje spelen ook overal en nergens. En verrek, ze haalde de finale.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Maar jullie hebben een enorm sterke jeugdopleiding die het mogelijk maakt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jullie? Gaan we met modder gooien
. Mijn hart is rood/geel
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nederlandse topspelers moeten wel hun heil zoeken in een andere competitie want de Eredivisie komt tekort voor hun niveau.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
huh, was helemaal niet slecht bedoeld hoor. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb Spaans bloed, ben voor Spanje, ga me nou niet associeren met een land die niet weet hoe je een WK finale moet winnen
.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Nederlandse topspelers moeten wel hun heil zoeken in een andere competitie want de Eredivisie komt tekort voor hun niveau.
Neen, ze komen financieel iets tekort, groot verschil. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Financieel ook. Maar het niveau van de Eredivisie stelt natuurlijk maar weinig voor als je het vergelijkt met de grote Europese competities. Ook met bergen geld kan je daar niet snel verandering in brengen.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Ik heb Spaans bloed, ben voor Spanje, ga me nou niet associeren met een land die niet weet hoe je een WK finale moet winnen.
Ah zo bedoel je het dus, ik begreep het even echt niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het stond er ook wat warrig. Bij deze
.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4157 stemmen
Biertjes in de tas, krantje erbij en zometeen lekker zuipen in de trein 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.