• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.079 films
  • 12.557 series
  • 34.727 seizoenen
  • 655.197 acteurs
  • 200.368 gebruikers
  • 9.459.293 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Stukken beter dan vorige week. Dit was de enige goede wedstrijd van het seizoen. Zoveel valt er niet te juichen.

kos

• 46807 berichten
  • 8936 stemmen

Tranen met tuiten hier.

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Of je daar in dit geval blij mee moet zijn....

Ik denk dat ie blij is dat ie hem nooit weer hoeft te zien.

Dat zal ook heel goed kunnen natuurlijk.

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Deze was met afstand de foutste.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Leuk om te zien hoe Ronaldinho Gattuso tweemal achtereen dolde, hehe

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3424 stemmen

Blijft geweldig om te zien al die oude beelden van topspelers

timbo_

• 13116 berichten
  • 3904 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Toivonen heeft inderdaad vaak een grote waffel. Alleen sluiten zijn prestaties daar niet op aan, want zo best presteert hij niet. Dat wil hij schijnbaar compenseren door een winnaarsfiguur uit te hangen door spelers neer te maaien en kaarten aan te naaien.

Is met zijn goals, assists en gele kaarten die zijn tegenstanders krijgen juist wel redelijk beslissend de laatste weken.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Wat was het toch een fantastische voetballer Ronaldinho, geniaal hoe technisch begaafd hij was. Zijn beste periode inderdaad beleefd bij Barca.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eén van mijn favoriete spelers ooit, heerlijk om zijn top tijd weer te beleven. Helaas dat ie gebukt ging onder verwachtingen, maar zijn exceptionele klasse heeft ie nooit verloren.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Bij PSG was Ronaldinho ook al briljant hoor. Mocht oa toen als PSG speler mee naar het WK 2002 om daar het toernooi ook te winnen. Was die directe vrije trap die over een meter of 50 over Seaman in de kwartfinales vloog niet genomen door Ronaldinho?

2002-2007 waren echt heerlijke jaren van Ronaldinho. 2006 en 2007 waren zijn piekjaren. Wauw, wat was hij toch goed. Eeuwig zonde dat hij niet alles eruit heeft gehaald.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat was zijn vrije trap ja. Bij PSG was ie ook erg briljant maar in 2005 had ie zijn beste jaar, helaas werd dat de maatstaf voor zijn performances, iets wat ie onmogelijk kon waar maken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naja, het vooral stom geweest hoe hij na pakweg 2007 is gaan leven met continue tot diep in de nacht feesten, overgewicht (waarop natuurlijk ook blessures volgen) en een instelling die niet meer een winnaarsmentaliteit bezat. Doodzonde, hij had net zo legendarisch als Zidane kunnen worden qua prestaties. Ronaldinho is als Kluivert. Te jong gepiekt en te jong al te geniaal. Daarna de lusten van het leven niet aangekund en veel te snel alweer over de top heen gegaan. Erg jammer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heeft veel te maken met zijn zachte karakter, het snel onzeker worden, de torenhoge verwachtingen. Ik weet het niet, de voetbal kwaliteiten had ie maar mentaal was ie gewoon te zacht om echt te kunnen slagen. In de hedendaagse familiaire Barca cultuur had ie zich veel beter op zijn plaats gevoeld denk ik.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

stijnen 'lid' van heerenveen-forum | nusport.nl/eredivisie | Voor het laatste nieuws van elke sport

AMSTERDAM - 'Piop', het pseudoniem van Stijn Stijnen op internetfora over Club Brugge, blijkt in juli 2008 ook actief te zijn geweest op het supportersforum van SC Heerenveen.

Op 21 juli 2008, drie dagen na zijn registratie, schrijft 'Piop' het volgende op het supportersforum van SC Heerenveen:

“in belgie doet het gerucht de ronde dat sollied absoluut stijnen wil halen , ze kennen elkaar van bij fc brugge ...stijnen is de nationale doelman van belgie , ben even gaan kijken op youtube...nou van mag ie hoor.”

De interesse van Heerenveen in Tim Krul kan zijn goedkeuring niet wegdragen, blijkt uit een ander bericht: “nou die krul lijkt me nog wat groen , geef mij maar die stijnen van fc brugge , veel ervaring en kent sollied.”

In totaal schreef 'Piop' vier berichten op het forum van SC Heerenveen, de laatste op 31 juli 2008: "iemand vooralsnog nieuwtjes i v m met stijnen?"

Wat een held

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik geloof best dat meerdere voetballers op de forums des voetbal actief zijn onder een fakenick. Maar dat Belgisch wonder is wel heel lachwekkend bezig

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Wat een gek .

Begrijp het op zich nog wel van die Stijn/familieleden.

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Stijnen doet in ieder geval wel lekker zijn best ermee.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

Het moment van de waarheid breekt aan voor Feyenoord. Feyenoord gaat om de tafel zitten met hun grootste talenten/beste spelers: Vlaar, de Vrij, Fer en Wijnaldum. Zou top zijn als ze bijtekenen, maar ik denk dat het volgende aantal bij zal tekenen: 0.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Wijnaldum heb je momenteel niks aan. Hoop wel dat Fer, Vlaar en ook zeker de Vrij gaan bijtekenen. Dat zijn echt de belangrijkste spelers van Feyenoord. Hoop dat Fer zijn oude niveau na zijn blesure ook weer bereikt. Tegen ADO gaf hij wel een uitstekende steekbal op ik denk Castaignos. Als die 3 weggaan heb je echt een groot probleem.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoop dat ze allemaal bijtekenen, zou er in ieder geval alles aan doen. Na dit rampjaar krijg je toch maar weinig voor ze en met dezelfde selectie (en een andere trainer) zou je volgend jaar echt goed kunnen meedoen. En wat je nu aan extra salaris moet investeren verdien je lachend terug op een betere transferprijs die je na een goed seizoen kunt vragen. Castaignos is ook al veel te goedkoop verkocht.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

jordandejong schreef:

Wijnaldum heb je momenteel niks aan. Hoop wel dat Fer, Vlaar en ook zeker de Vrij gaan bijtekenen. Dat zijn echt de belangrijkste spelers van Feyenoord. Hoop dat Fer zijn oude niveau na zijn blesure ook weer bereikt. Tegen ADO gaf hij wel een uitstekende steekbal op ik denk Castaignos. Als die 3 weggaan heb je echt een groot probleem.

Wijnaldum is waardeloos op het moment. Maar als hij bijtekent, kun je hem in de toekomst wel voor wat meer geld verkopen, als hij ook weer wat beter gaat voetballen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Alleen de Vrij houden, als je de rest voor een aardig bedrag kan verkopen.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Feyenoord moet ook ergens geld vandaan halen om een nieuwe spits te halen, of gaat Van Beukering volgend seizoen in de basis staan. Als vlaar vertrekt heb je ook een probleem want Bahia vertrekt eind van het seizoen hoogst waarschijnlijk naar Brazilie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bedrag zal altijd minder zijn, als je ze niet laat bijtekenen.....

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

Naomi Watts schreef:

Alleen de Vrij houden, als je de rest voor een aardig bedrag kan verkopen.

Ik zou niet weten aan wie.

Daarnaast presteert de Vrij nu aan de hand van Vlaar. Een gouden duo achterin momenteel.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

jordandejong schreef:

Feyenoord moet ook ergens geld vandaan halen om een nieuwe spits te halen, of gaat Van Beukering volgend seizoen in de basis staan. Als vlaar vertrekt heb je ook een probleem want Bahia vertrekt eind van het seizoen hoogst waarschijnlijk naar Brazilie.

Gelukkig vertrekt Bahia. Die heeft veel te lang in de Kuip gezeten. Wat een armoede dat die jongen al 6 jaar in de basis (grotendeels) van Feyenoord stond. Wat een wanbeleid.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Waarom is Mokotjo eigenlijk uit de picture. Zit tegenwoordig volgensmij nieteens meer op de bank. Naar mij idee een heel goede speler, iniedergeval beter dan Wijnaldum op dit moment.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

Beter dan Wijnaldum is onzin. Mokotjo komt er nog wel. Feyenoord zit momenteel gewoon erg breed in de middenvelders. Maar ik heb liever Mokotjo dan die Bruins. Die jongen is het boegbeeld van het slechte seizoen momenteel. Als ik hem in slow-motion zie lopen, gaan m'n haren al overiend staan. Met hem win je de oorlog niet.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Beter dan Wijnaldum is onzin. Mokotjo komt er nog wel. Feyenoord zit momenteel gewoon erg breed in de middenvelders. Maar ik heb liever Mokotjo dan die Bruins. Die jongen is het boegbeeld van het slechte seizoen momenteel. Als ik hem in slow-motion zie lopen, gaan m'n haren al overiend staan. Met hem win je de oorlog niet.

Vindt je hem op dit moment niet beter dan Wijnaldum die elke bal die aan zijn voet komt meteen ook weer kwijt is? Naar mijn idee heeft hij ook veel meer oog voor andere spelers.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

Wijnaldum heeft meer potentie, maar hij is geen middenvelder. Als je een periode minder voetbalt (lees: erg slecht), ben je niet meteen een mindere voetballer dan Mokotjo.

En zo goed deed Mokotjo het ook weer niet. Verloor ook veel ballen, toonde vaak te weinig inzet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.