- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Net of het NAC wat kan schelen of Ajax PSV nog kan inhalen op doelsaldo.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ja, Toivonen wordt geschorst. Ging bewust op de tenen staan van Gudelj. KNVB kom er maar in! Aissati kreeg er twee wedstrijden voor deze week.
Maar ik durf nu al te zeggen dat ie niet vervolgd gaat worden.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Net of het NAC wat kan schelen of Ajax PSV nog kan inhalen op doelsaldo.
Zoals ik al zeg, het maakt zelfs mij niet uit
. Dus het is goed voor hun en voor mij als ze er maar gewoon voor gaan.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Ja, Toivonen wordt geschorst. Ging bewust op de tenen staan van Gudelj. KNVB kom er maar in! Aissati kreeg er twee wedstrijden voor deze week.
Maar ik durf nu al te zeggen dat ie niet vervolgd gaat worden.
KNBB!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Zal best, het gaat er mij alleen omdat ze eens consequent zijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De tegenstander van PSV kan beter meteen met 10 man het veld opkomen in het vervolg. Zo wordt het PSV wel erg makkelijk gemaakt. Mooie goal van Lurling was het trouwens.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1931 stemmen
Toch leuk om NAC nog eventjes speels te zien worden 
PSV gaat hier de eerste stap zetten naar het kampioenschap. Volgende week tegen Ajax zetten ze die stap om in een sprong en dan is het een kwestie van recht door wandelen naar de eindstreep.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1931 stemmen
Doelsaldo nog een beetje extra veilig stellen (voor zover dat nog nodig was natuurlijk
)
'Nothing on the hand'
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat een etterbak is die Toivonen, gatverdamme. Erger me kapot aan die aansteller en zuiger.

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
VVV-Venlo heeft het weer eens helemaal laten afweten.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3628 stemmen
Twente heeft zich wel goed herstelt van de wedstrijd in Rusland. Waren vandaag stukken sterker dan NEC dat misschien 2 kansjes heeft gehad, maar de bal wou er niet in. Scheids was ook niet goed wijs. Ik weet niet of die bal van Luuk over de lijn was, maar vlak daarna was er zeker een handsbal die een penalty had moeten opleveren. En al die gele kaarten 
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Mooi. PSV wint gewoon.
Zouden wij ook eens moeten doen 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Komt goed. Hoewel we een lastig schema voor de boeg hebben. Maar thuis tegen NAC moet gewonnen kunnen worden.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Natuurlijk wint Feyenoord thuis van NAC. Die club is hopeloos uit vorm.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
De potjes vanmiddag maar overgeslagen omdat ik toch 3 simpele thuiszeges verwachtte. Blijkt Ajax met hangen en wurgen en Twente zelfs helemaal niet gewonnen te hebben zeg. Alleen doelpuntenmachine PSV gaat verder waar het vorige week was gebleven.
Ik zie mijn wedje met optimisme tegemoet 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
FC Twente laat twee hele dure punten liggen. Als PSV volgende week niet verliest van Ajax doen ze hele goede zaken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Nu al een belachelijke samenvatting; ze laten niet eens zien waarom Gudelj dat duwtje uitdeelde (namelijk dat Toivonen vol op zijn tenen ging staan).
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Manolevje met een assist, met links nog wel.
Gijpie zal zich in z'n uitsmijter hebben verslikt.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Nu al een belachelijke samenvatting; ze laten niet eens zien waarom Gudelj dat duwtje uitdeelde (namelijk dat Toivonen vol op zijn tenen ging staan).
Volgens mij hebben ze een afspraak met de KNVB, inderdaad: fouten van de scheidsrechters zou weinig mogelijk laten zien.
Vorig week tegen Heracles werd er een doelpunt van Feyenoord onterecht afgekeurd. Was niet eens in de samenvatting te zien. 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wedstrijd staken en een reglementaire 0-3 leek me bij Twente meer op de plek. Waarom mag dat uberhaupt allemaal mee het stadion in?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Leukste pot was die tussen Ado en Feyenoord vandaag. Schitterende goals, beslissende missers en een volle kolkende bak. Had ik nou toch maar de hele wedstrijd bekeken.
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Een 100 procent kans op 2-0 en een overduidelijk penaltymoment gewoon helemaal niet laten zien bij Studio Sport. Juist ja..
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wat een walgelijke actie van die misselijkmakende Toivonen 
Krijgt hij een tikje en laat ie zich vallen alsof ie doodgaat. Heeft hij waarschijnlijk geleerd van Appelvlaai, die dat ook een keer deed tegen Ajax. Als het aan mij ligt wordt Toivonen een wedstrijdje of 3 geschorst aangezien hij ook nog is op de tenen van Gudelj gaat staan.
Maar PSV moet volgende week tegen Ajax spelen dus de KNVB zal het wel weer door de vingers zien.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Maar PSV moet volgende week tegen Ajax spelen dus de KNVB zal het wel weer door de vingers zien.
Heb je nog geen nieuwe club Martin?
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
51078 toeschouers hahaha
Komt denk ik omdat er afscheid werd genomen van Suarez 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.