- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Wat wordt NEC weer gruwelijk genaaid, 100 procent penalty was dat.
[edit mod: grof taalgebruik verwijderd]
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij raakte hem niet eens, prima beslissing van Blom. En ik ben nog wel voor NEC vandaag, dus.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat wordt NEC weer gruwelijk genaaid, 100 procent penalty was dat.
[edit mod: grof taalgebruik verwijderd]
Ik hoorde net al zoiets ja. Zonde...had hem NEC wel gegund vanmiddag 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Ach joh, Twente scoort toch nog wel in de laatste 10 minuten. Zonde om je daar nu al druk over te gaan maken. 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Hoop dat het na die rode kaart een beetje gaat vlotten bij Ajax..
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ach joh, Twente scoort toch nog wel in de laatste 10 minuten. Zonde om je daar nu al druk over te gaan maken.
't is wel voorspelbaar inderdaad. Ik gok op Ruiz in de 90e minuut.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat een handbalverdediging bij VVV zeg. Als je niks te verliezen hebt en maar 1-0 achter staat ga je toch zelf iets proberen. Laat dat VVV aub degraderen, helemaal niks aan die ploeg.
Vites pakt ook weer 3 belangrijke punten.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wow, het regent kaarten bij Twente - NEC, 8 x geel inmiddels.
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Hij raakte hem niet eens, prima beslissing van Blom. En ik ben nog wel voor NEC vandaag, dus.
Jij hebt er dus echt geen drol verstand van.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Slecht weekend voor Feyenoord dus met winst Excelsior en Vitesse...
C'mon NEC! Hou die 1-1 vol!
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Die Bony heeft zijn eerste voor Vitesse er al in liggen trouwens.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Heeft VVV zich ingegraven op de doellijn, omdat het al zo lang 1-0 staat?
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Slecht weekend voor Feyenoord dus met winst Excelsior en Vitesse...
C'mon NEC! Hou die 1-1 vol!
Winst van Willem II en de Graafschap zou ook slecht zijn voor Feyenoord. Gelijke spelen waren lekker geweest, maar daar doet Feyenoord dan maar zelf aan.
Hoewel ik liever had dat Willem II had gewonnen natuurlijk, want die zullen toch nooit dichtbij Feyenoord komen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hahaha heerlijk die gefrustreerde Twente-spelers. Ze krijgen kans op kans, maar het is zo'n dag dat hij er niet in wil. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Winst van Willem II en de Graafschap zou ook slecht zijn voor Feyenoord. Gelijke spelen waren lekker geweest, maar daar doet Feyenoord dan maar zelf aan.
Hoewel ik liever had dat Willem II had gewonnen natuurlijk, want die zullen toch nooit dichtbij Feyenoord komen.
Willem II? Welnee, Feyenoord zal zeker geen laatste worden. Willem II en VVV zijn geen concurrentie voor jullie. Excelsior, Vitesse en Heracles wel.
De Graafschap staat al een aantal punten op jullie voor, dus je had beter winst van hen vandaag kunnen zien.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hahaha heerlijk die gefrustreerde Twente-spelers. Ze krijgen kans op kans, maar het is zo'n dag dat hij er niet in wil.
Ssst. Wacht nou maar eerst af tot ze affluiten. Ik voorzie zo toch weer de late 2-1 van Twente. Of VVV die uit het niets 1-1 maakt.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Willem II? Welnee, Feyenoord zal zeker geen laatste worden. Willem II en VVV zijn geen concurrentie voor jullie. Excelsior, Vitesse en Heracles wel.
De Graafschap staat al een aantal punten op jullie voor, dus je had beter winst van hen vandaag kunnen zien.
Nee, dat zei ik al: Willem II zal toch nooit dichtbij komen. De Graafschap staat maar 1 punt boven Feyenoord.
Feyenoord had nu 1 punt boven de Graafschap en 2 punten boven de rest moeten staan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hoppaaaaaaaaaa, dat was nog even extreem spannend zeg. 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Pff ik hoef geen PSV, ik wil Luis!
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Pff ik hoef geen PSV, ik wil Luis!
Dit klinkt raar hè, dat begrijp je wel. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3423 stemmen
Yeah NEC 1-1, vooraf voor getekend! Het is allemaal niet groots, maar ondertussen alweer 8 duels op rij ongeslagen 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Tsjonge jonge jonge ... weer een makkelijke rode kaart voor een tegenstander van PSV. Kijk die Toivonen ook weer theater spelen. Al de tiende keer dit seizoen dat PSV met een man meer komt te staan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nu heeft Toivonen de plek van Douglas overgenomen als meest irritante speler van de ED.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Aan die opstelling van PSV is ook haast niets meer Nederlands aan zeg.
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Koplopersstrijd blijft redelijk spannend, al denk ik dat met name Twente en Ajax nog flink wat punten zullen gaan verliezen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Doedelzak wordt/is ondertussen wel één van de beste en bepalendste spelers van de Eredivisie. Die trap van hem is goud waard.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
NAC moet gewoon lekker voor een gelijkspelletje gaan! Mochten ze met 6-0 van het veld stappen hebben ze het tenminste geprobeerd en daarnaast is dat doelsaldo van PSV voor mij toch al te hoog om bij te halen met dit spel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.