- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
nee niet bepaald..
Je wil de kansen en mogelijkheden voor ADO expres vergeten ofzo?
ADO schoot bv ook net als Feyenoord een vrije trap op de lat. En zeker tot aan de 0-1 was ADO aardig dreigend.
Het is alleen zuur een 0-2 te verspelen als je die stand na 80 minuten nog hebt staan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax moet vandaag eens wat aan hun doelpuntgemiddelde gaan doen. Nu al weer een aantal goede mogelijkheden verkloot zien worden. Gewoon 5-0 winnen of zo.
Keeper van NEC omgekocht of zo? 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Tempo ligt te laat bij Ajax...
VVV is zo zwak, maar je moet ze wel kapot spelen. Al heeft Ajax net wel aardige kansen gemist.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Waar ik duidelijk de hand van de Boer inzie is het strakke inspelen naar elkaar. Doet me deugd 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Positiespel is onder de Boer vaak wel goed. Kansen afmaken moet het volgende worden waar ze eens goed in worden. Slechts 1-0 tegen dit VVV, erg karig hoor. Zo'n wedstrijd kan je makkelijk met 6-0 winnen.
Montorsi
-
- 9760 berichten
- 2394 stemmen
Ja, om jou te pesten! 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja, om jou te pesten!
Mij heb je er niet mee hoor. Genoten van het feit dat Feyenoord lekker laat weer ouderwets de deksel op de neus heeft gekregen 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Je wil de kansen en mogelijkheden voor ADO expres vergeten ofzo?
ADO schoot bv ook net als Feyenoord een vrije trap op de lat. En zeker tot aan de 0-1 was ADO aardig dreigend.
Het is alleen zuur een 0-2 te verspelen als je die stand na 80 minuten nog hebt staan.
Feyenoord was over het geheel gezien de betere ploeg. Ook voetballend. Al was de tweede helft aan beide kanten erg slordig.
Castaignos had de 0-3 gewoon moeten maken, dan ben je er. De moeilijkste ballen krijgt hij erin, maar een intikkertje... ho maar.
Montorsi
-
- 9760 berichten
- 2394 stemmen
Mij heb je er niet mee hoor. Genoten van het feit dat Feyenoord lekker laat weer ouderwets de deksel op de neus heeft gekregen
Gefeliciteerd dan maar? Wauw wat een dag moet jij hebben.
Maargoed wat NR al zegt, Feyenoord was simpelweg beter. Eerste helft ging lang gelijk op, tweede helft was Feyenoord tot 10 minuten voor tijd een stuk beter, sowieso 3 100% kansen waar je er toch minstens 1 van moet maken. ADO enkel tot dan toe een vrije trap op de lat. Pas een kwartier voor tijd een kopbal van Immers, en daarna die goals.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Het begin was voor Ado, tot de 20e minuut. Daarna was Feyenoord duidelijk de betere ploeg in de 1e helft. In de 2e helft had Feyenoord het allang af moeten maken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je mag me feliciteren als je je daar fijner van voelt. Ik vond het alleen geinig, meer niet.
ADO heeft net als Feyenoord kansen gemist. Ik denk dat Feyenoord in de 1e helft 2x een actie op goal had; 2x een goal. Na de rust was Feyenoord een tijd beter, kregen ze kansen, maar ADO maakt niet onverdiend de 1-2. En daarna was de 2-2 al snel een feit.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Je mag me feliciteren als je je daar fijner van voelt. Ik vond het alleen geinig, meer niet.
ADO heeft net als Feyenoord kansen gemist. Ik denk dat Feyenoord in de 1e helft 2x een actie op goal had; 2x een goal. Na de rust was Feyenoord een tijd beter, kregen ze kansen, maar ADO maakt niet onverdiend de 1-2. En daarna was de 2-2 al snel een feit.
En dan zeggen dat je objectief naar een wedstrijd van Feyenoord kan kijken. 
Verschillen waren klein, maar Feyenoord had meer verdiend dan een gelijkspel.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat lieg ik dan, als ik mag vragen?
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Je lult altijd alles recht naar de kant van de tegenstander van Feyenoord. Maakt verder niet uit, maar zeg niet dat je objectief bent inzake Feyenoord.
Ben ik ook niet tegenover Ajax: VVV is een stuk beter. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat speelt de Jong een vreselijke wedstrijd. Alle ballen vliegen van zijn voet af en zie hem alleen maar over zijn eigen benen struikelen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je lult altijd alles recht naar de kant van de tegenstander van Feyenoord. Maakt verder niet uit, maar zeg niet dat je objectief bent inzake Feyenoord.
Ben ik ook niet tegenover Ajax: VVV is een stuk beter.
Nee, kom eens met feiten. Wat loog ik aan mijn woorden net?
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Wat ik net al zei: je lult alles naar de kant van de tegenstanders van Feyenoord.
En ik heb niet gezegd dat je liegt, maar dat je niet objectief bent.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Belachelijk dat Sulejmani eruit wordt gehaald, beste speler van het veld.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat ik net al zei: je lult alles naar de kant van de tegenstanders van Feyenoord.
En ik heb niet gezegd dat je liegt, maar dat je niet objectief bent.
Nogmaals, kom met feiten. Met dit soort algemeenheden kan ik niks. Ik lieg over ADO kansen? Ik lieg dat de 1-2 bij het moment van scoren totaal onverdiend was?
Daarnaast zei ik dat Feyenoord een tijd goed heeft gespeeld en dat ze ook goede kansen hadden.
Je hebt er geloof ik moeite mee dat ik geen hosanna verhaal wil vertellen.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Nee, kom eens met feiten. Wat loog ik aan mijn woorden net?
Jij zegt de eerste helft 2 kansen, dan heb je het schot van Vlaar (die Castaignos er bijna intikte) en Miyaichi zeker niet gezien,. Verder was ADO de eerste 20 minuten sterker, maar heeft daarna (op de vrijetrap na) niets laten zien, terwijl Feyenoord in de tweede helft meerdere kansen had. En dan loopt er ook nog zo'n idioot als Ammi op het veld die Miyaichi gewoon recht in het gezicht springt.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Ik hou er maar over op. Op deze manier discussieëren over een wedstijd wordt nogal kinderachtig. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Oja, was dat schot van Ryo vergeten. Schot van Vlaar was toch niet enorm gevaarlijk?
En Ammi had rood moeten krijgen. Schandalige actie van hem inderdaad.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach, als Ajax een voorsprong weggeeft en de hele wedstrijd beter was wordt dat ook tig keer ingewreven door jullie. Beetje selectieve verontwaardiging. Feyenoord had kennelijk moeten winnen, zoals Ajax vorige week gewoon van Roda had moeten winnen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De lantaarpaal komt erin bij Twente, ben benieuwd. Come on NEC come on NEC 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat kan Ajax toch erg goed spelen (2e helft tegen Anderlecht) en wat kan Ajax toch slecht spelen (2e helft vandaag). Om te huilen zo slecht zeg.
Enige pluspunt is dat het 1-0 staat en dat Twente nog gelijk staat, maar dit kan echt niet tegen de nr 1 na laatst wat Ajax laat zien.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Ach, als Ajax een voorsprong weggeeft en de hele wedstrijd beter was wordt dat ook tig keer ingewreven door jullie. Beetje selectieve verontwaardiging. Feyenoord had kennelijk moeten winnen, zoals Ajax vorige week gewoon van Roda had moeten winnen.
Ajax zwijmelde in de 2e helft. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.