- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Toivonen werd natuurlijk overduidelijjk gewppn uit balans gebracht waardoor huij viel. Niks schwalbe aan.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Komt denk ik omdat er afscheid werd genomen van Suarez
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
'Hartstikke bedankt dat je ons voor geld in de steek laat Luis!'
Klasse actie!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Daar heeft ook niemand het over, volgens mij. Meer dat ie zelf eerst een seconde of vijf op de tenen ging staan van Gudelj. En bij die tweede overtreding rolt ie wel - zoals het een echte schwalbe betaamt - nog een stuk of vijf keer door.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Toivonen werd natuurlijk overduidelijjk gewppn uit balans gebracht waardoor huij viel. Niks schwalbe aan.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Ik weet niet waar de NOS mee bezig is, hoor.
Laten ze die schitterende actie van Ryo niet zien én ook die wereldkans van Castaignos niet, na nog een mooie actie van Ryo. 
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2612 stemmen
Wat een walgelijke actie van die misselijkmakende Toivonen 
Krijgt hij een tikje en laat ie zich vallen alsof ie doodgaat. Heeft hij waarschijnlijk geleerd van Appelvlaai, die dat ook een keer deed tegen Ajax. Als het aan mij ligt wordt Toivonen een wedstrijdje of 3 geschorst aangezien hij ook nog is op de tenen van Gudelj gaat staan.
Maar PSV moet volgende week tegen Ajax spelen dus de KNVB zal het wel weer door de vingers zien.
jij bent waarschijnlijk voor ajax
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
De NOS is tegen iedereen
Naja, ik kijk televisie voor zulke acties. Waar zijn de samenvattingen dan voor? Zo'n actie van Ryo horen ze drie keer achter elkaar te laten zien.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
De NOS is tegen iedereen
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Zo bont als dit keer heeft Studio Sport het nog nooit gemaakt wmb
What's next? Bepaalde goals niet laten zien?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Mooi mooi mooi. Twente laat puntjes liggen en PSV wint gewoon. Prima. Volgende week zou natuurlijk meesterlijk zijn maar meestal laat PSV het afweten als ze de tegenstander definitief achter zich kunnen laten. Daarom ben ik met gelijkspelletje ook tevreden.
Montorsi
-
- 9761 berichten
- 2395 stemmen
Ik weet niet waar de NOS mee bezig is, hoor.
Laten ze die schitterende actie van Ryo niet zien én ook die wereldkans van Castaignos niet, na nog een mooie actie van Ryo.
De grootste kans van de 2e helft zat er inderdaad niet eens in, vrij bizar.
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Overdreven Barcelona gegeil dus bij Studio Voetbal. Mooi, hoeven we dat ook niet te kijken.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mooi, Twente verspeelt punten.. helaas heeft PSV weer eens een schwalbekoning in dienst en matennaaier nummero 2 na Appelvlaai, tegen 10 matige voetballers van NAC is het uiteraard makkelijk winnen.
En wat was er met ADO vandaag? Normaal een aanvalsmachine met snel en agressief voetbal, nu een beetje timide Feynoord laten komen.. gelukkig werden ze de laatste 10 minuten wakker.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Mooi, Twente verspeelt punten.. helaas heeft PSV weer eens een schwalbekoning in dienst en matennaaier nummero 2 na Appelvlaai, tegen 10 matige voetballers van NAC is het uiteraard makkelijk winnen.
En wat was er met ADO vandaag? Normaal een aanvalsmachine met snel en agressief voetbal, nu een beetje timide Feynoord laten komen.. gelukkig werden ze de laatste 10 minuten wakker.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Brilletje nodig?
Vanaf ongeveer 50 seconden zie je duidelijk dat Toivonen bewust op z'n tenen gaat staan en vervolgens overdreven een koprol achterover maakt. Je maakt mij niet wijs dat je door zo'n klein tikje achterover valt. Schorsen die gast.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
jij bent waarschijnlijk voor ajax
Volgens mij zijn de Ajacieden en Feyenoorders hier de enige met zelfkritiek.
Als je niet kunt toegeven dat die actie van Toivonen een schwalbe was, dan is er wat mis met je.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Weer? Tegen Anderlecht vond ik ze anders heel aardig spelen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Vanaf ongeveer 50 seconden zie je duidelijk dat Toivonen bewust op z'n tenen gaat staan en vervolgens overdreven een koprol achterover maakt. Je maakt mij niet wijs dat je door zo'n klein tikje achterover valt. Schorsen die gast.
Toch nog de discussie met k
s aangaan? Je weet toch dat hij nog zelfs voor Vitas zou zijn als dat Ajax' concurrent voor de titelstrijd was..
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Nou, de 1ste helft tegen Anderlecht was ook niet om aan te zien. In de 2e helft voetbalden ze bij vlagen goed, maar ze hadden toch teveel fases dat het niet liep. De uitslag was een beetje geflatteerd.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Vooral verdedigend indrukwekkend
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2612 stemmen
Volgens mij zijn de Ajacieden en Feyenoorders hier de enige met zelfkritiek.
Als je niet kunt toegeven dat die actie van Toivonen een schwalbe was, dan is er wat mis met je.
Volgens mij zijn ajacieden ook niet vies van matennaaierij zoals ola toivonen. Daar gaat het om. ik noem alleen al een suarez die deed dat ook. Hoe reageerde jij toen? Ik keur het ook niet goed, maar het interesseerd mij ook weinig. Ik ga me daar niet aan ergeren niet van een ajacied of een psv-er.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Arsenal heeft gelijk gespeeld tegen derdedivisionist Leyton Orient 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Wanneer is iets een schwalbe. Mijn inziens is dat als je niet wordt geraakt een fopduik. Het is natuurlijk zwaar overdreven wat Toivonen doet maar dat hij beide keren geraakt wordt moge duidelijk zijn. Die duw is trouwens begrijpelijk maar wel ook oer en oerdom
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Volgens mij zijn ajacieden ook niet vies van matennaaierij zoals ola toivonen. Daar gaat het om. ik noem alleen al een suarez die deed dat ook. Hoe reageerde jij toen? Ik keur het ook niet goed, maar het interesseerd mij ook weinig. Ik ga me daar niet aan ergeren niet van een ajacied of een psv-er.
Als een ajacied zo'n actie maakt ga ik niet doen alsof 'hij uit balans werd geraakt'. Ik geef dan tenminste toe dat het matenaaierij was. Dat zie ik jullie niet doen. Ik heb nog nooit zo'n walgelijke actie van een ajacied goed gepraat en ik zal dat ook nooit doen.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Het hoort er gewoon bij, sportief is anders maar ja als je aan het eind met die schaal in je handen staat who cares?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Twente heeft zich wel goed herstelt van de wedstrijd in Rusland. Waren vandaag stukken sterker dan NEC dat misschien 2 kansjes heeft gehad, maar de bal wou er niet in. Scheids was ook niet goed wijs. Ik weet niet of die bal van Luuk over de lijn was, maar vlak daarna was er zeker een handsbal die een penalty had moeten opleveren. En al die gele kaarten
Jeetje, Twente wordt ook eens 1 weekje niet gematst 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wanneer is iets een schwalbe. Mijn inziens is dat als je niet wordt geraakt een fopduik. Het is natuurlijk zwaar overdreven wat Toivonen doet maar dat hij beide keren geraakt wordt moge duidelijk zijn. Die duw is trouwens begrijpelijk maar wel ook oer en oerdom
Ik heb het alleen over die actie bij die duw, dat was een schwalbe. Die andere overtreding kan je wel geel voor geven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.