• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.953 films
  • 12.385 series
  • 34.314 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.644 gebruikers
  • 9.416.220 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

(quote)

Wel goed lezen hè .

Ik had het gelezen, maar ik wilde maar vooral benadrukken dat juist AZ enorm veel externe hulp heeft gehad. Niet van de gemeente, wel van een suikeroom.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Onno Jacobs eindelijk weg

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

one down, nog twee (Knudde & Koevermans) te gaan...

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Reinbo schreef:

one down, nog een (Koevermans) te gaan...

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik had het gelezen, maar ik wilde maar vooral benadrukken dat juist AZ enorm veel externe hulp heeft gehad. Niet van de gemeente, wel van een suikeroom.

Inderdaad, maar dat ontkent ook niemand. Maar welke club is dan wel groot geworden zonder externe hulp? Munsterman bijvoorbeeld schreeuwt aldoor wel van de daken dat ze zelf groot zijn geworden, maar FC Twente kreeg ook gewoon steun van de gemeente toen ze het moeilijk hadden.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Gefeliciteerd Bottleneck & co.

(afbeelding)

Onno Jacobs schreef:

‘Ik heb zelf de indruk dat ik niet meer optimaal kan functioneren bij de club, omdat ik reeds enige tijd het gevoel heb dat ik de ontwikkeling van de club mogelijk blokkeer. Er zijn mij signalen ter ore gekomen dat investeringen in Feyenoord uitblijven als gevolg van mijn aanwezigheid.’

Nee echt joh

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Reinbo schreef:

one down, nog twee (Knudde & Koevermans) te gaan...

Jep en Van Well

schijnt nu ook dat Van Geel waarschijnlijk TD kan worden of zelfs Alg. Dir. maar lijkt me sterk

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eindelijk!

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Villas-Boas dient ontslag in bij FC Porto

FC Porto-trainer André Villas-Boas heeft dinsdag zijn ontslag ingediend bij de Portugese club. Dat bevestigt de landskampioen op de officiële website. De trainer staat in de belangstelling van Chelsea.

Villas-Boas, die met FC Porto kan terugkijken op een bijzonder geslaagd seizoen, is bij Chelsea is beeld als opvolger van Carlo Ancelotti. Het enige struikelblok is de transferclausule die de oefenmeester in zijn doorlopende verbintenis bij de Portugese club heeft staan. Clubs die Villas-Boas voortijdig willen overnemen dienen vijftien miljoen euro neer te tellen.

De trainer is van plan is deze ontsnappingsclausule zelf op te hoesten, of zijn nieuwe werkgever hiervoor te laten opdraaien, om zodoende te kunnen vertrekken bij FC Porto. De 33-jarige trainer en voormalig rechterhand van José Mourinho maakt daarmee de weg vrij voor de overstap naar Chelsea.

"FC Porto is door Villas-Boas op de hoogte gesteld van zijn wens zijn contract, zonder opgaaf van reden, per direct te beëindigen. Daarmee wordt de ontsnappingsclausule in zijn contract direct in werking gesteld", schrijft FC Porto. Villas-Boas heeft in Porto nog een contract tot 2013.

Onder leiding van Villas-Boas legde FC Porto afgelopen seizoen beslag op een 'kleine treble'. De club greep in Portugal de titel en de ligabeker, terwijl ook de Europa League gewonnen werd.

Vijftien miljoen is niet misselijk voor een trainer.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Jep en Van Well

schijnt nu ook dat Van Geel waarschijnlijk TD kan worden of zelfs Alg. Dir. maar lijkt me sterk

hij is toch Technisch directeur

schram101

• 16699 berichten
  • 2308 stemmen

Nicolage Rico schreef:

ONNO JACOBS VERTREKT BIJ FEYENOORD

Bron: Feyenoord.nl

Goed nieuws!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Verrassend en jammer nieuws van Villas-Boas.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Een transfervrije Materazzi lijkt me wel wat voor Real. Fijne speler om achter de hand te hebben voor als Pepe eens een schorsing heeft. Of allebei tegelijk opstellen, dan heb je een spijkerharde verdediging.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

Een transfervrije Materazzi lijkt me wel wat voor Real. Fijne speler om achter de hand te hebben voor als Pepe eens een schorsing heeft. Of allebei tegelijk opstellen, dan heb je een spijkerharde verdediging.

Die gozer had na WK 2006 moeten stoppen. Kan al jaren het niveau niet meer aan. Wat heb je aan een spijkerharde speler die al dik over the hill is en zeer slecht kan voetballen? Haha, in de CL en bij Barcelona lachen ze zich dood als die gozer in een wedstrijd opgesteld wordt.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Nomak schreef:

Aangezien Mourinho een hele goede band met hem heeft, sluit ik het niet uit.

Weten jullie nog?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Vanavond om 22.00 uur trouwens Oranje onder 17 op het WK tegen Noord Korea, live op Eurosport.

Dus voor wie altijd Noord Korea onder 17 eens wil zien...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Flappie zit bij KvdB...

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Las het al ja.

Ben wel enorm benieuwd naar zijn afscheidswedstrijd in de ArenA. Benieuwd wie hij uitkiest. Ik neem aan vooral jongens van Ajax, Man Utd en Oranje.

Kan je toch een leuk ploegje van maken. Neem aan dat het Ajax van nu ook wel een helft zal spelen. Lijkt me wel wat voor Eredivisie Live om het uit te zenden.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4110 stemmen

Of 25 euro en 75 euro voor de kaartjes vragen. Wordt weer een duur open dagje voor veel papa's en mama's. Toch jammer dat ze geen vol stadion willen bij zo'n in potentie leuk wedstrijdje.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vanaf de 55e minuut al 4 keer een stervende zwaan daar bij die Koreanen. Minstens 10 minuten stilgelegen nu al. Wat een klote wedstrijd

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Maar belangrijker: wat is Nederland slecht ... echt dramatisch.

Oh, en juist valt de 1-1.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Aangezien Mourinho een hele goede band met hem heeft, sluit ik het niet uit.

Weten jullie nog?

(embed)

Mooi om te zien dat een op het eerste gezicht narcistische Mourinho toch ook z'n emoties zo durft te tonen. Hij is iemand met meerdere gezichten. Echt een protegé van Louis.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Mooi doelpunt net van NL. Helaas is het slechts de gelijkmaker tegen PRK .

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Haha ik kijk de wedstrijd ook. Prima goal ja, maar wat speelt Nederland matig zeg.

Wel grappig dat ik oprecht blij ben met de 1-1 tegen Noord Korea onder 17

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha ik kijk de wedstrijd ook. Prima goal ja, maar wat speelt Nederland matig zeg.

Wel grappig dat ik oprecht blij ben met de 1-1 tegen Noord Korea onder 17

Had ik ook haha, ik was maar al te blij dat de gelijkmaker erin lag tegen die communistische aanstellers.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Laat Nederland er maar lekker uitvliegen en die talenten lekker bij Feyenoord blijven. Een succes aldaar leidt enkel tot plunderingen...

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Feyenoord strikt in geheim oud-voetballer voor RvC

Gepubliceerd op 22-06-2011 om 10:08:42 Bron: AD.nl

De Vrienden van Feyenoord hebben een nieuw lid gestrikt voor de Raad van Commissarissen van Feyenoord. De naam van de nieuwkomer wordt echter nog angstvallig geheim gehouden, maar het is iemand met een voetbalverleden. 'Het deel van de supporters dat boos is, denkt misschien dat er hier niet veel gebeurt,'' zegt zakenman Pim Blokland namens de geldschieters Vrienden van Feyenoord in het AD.

'We hebben een geweldig lid voor de rvc gestrikt. Iemand met een verleden als voetballer. Die naam blijft nog geheim, maar wij gaan echt de goede kant op.' (Redactie)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Huursom Miyaichi bespreekbaar voor Feyenoord | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Zou tweede goede nieuws zijn deze week. Hoeven Fer en Ginie je ook niet meer naar Twente of PSV voor een stapje hogerop. Met Miyaichi erbij en straks toch nog een spits doe je gewoon mee voor de top 3 met de huidige selectie.

@ NR

Hoop dat het Keje Molenaar is, ken weinig andere ex voetballers (zeker met een Feyenoord verleden) die iets zouden kunnen betekenen op dat vlak. Of zou het Willem zijn?

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Denk Johan Cruijf.

Er staat nergens dat het om iemand gaat met een Feyenoordverleden, al denk ik van wel. Peter Bosz weer.

Arsenal wil trouwens wel een huursom zien bij verhuur van Ryo.

Dankzij de goede verstandhoudingen tussen Arsenal en Feyenoord beschikte de Rotterdamse club na de winterstop van het afgelopen seizoen gratis over Ryo Miyaichi. De Japanse sensatie verbleef kosteloos in De Kuip, maar dat zal straks niet weer zo zijn. De Telegraaf weet dat Arsenal dit keer een huursom verlangt voor het afstaan van de Aziatische aanvaller.

“Hij heeft bewezen een duidelijke meerwaarde te zijn. Met hem kunnen we sportief sneller stappen maken”, merkt algemeen directeur Eric Gudde op in de ochtendkrant. Zijn collega Martin van Geel, die het aan- en verkoopbeleid in zijn portefeuille heeft, sprak zich al eerder positief uit over een eventueel nieuw verblijf van Miyaichi in de havenstad.

Van Geel heeft overigens, na de eerdere poging om Bas Dost aan te trekken, nog niet bij commissaris en geldschieter Pim Blokland aangeklopt voor een andere spits. “We zitten in de wachtkamer”, aldus Blokland. Feyenoord heeft wel een aantal spelers op het oog, maar een versterking moet ook passen in het salarisbudget. “Daar wringt het tot dusver”, meent Gudde.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Van Geel twijfelt overigens over het huren van Ryo. Bisseswar, Cisse en Cabral kunnen ook op die positite staan. Al verwacht ik dat Cisse snel weer last krijgt van zijn voet....

Van Geel twijfelt over Ryo: 'We hebben ook Ciss?n Cabral' | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.