• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.218 films
  • 12.398 series
  • 34.342 seizoenen
  • 651.691 acteurs
  • 199.725 gebruikers
  • 9.421.878 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

happie schreef:

Ik zeg inderdaad, dat het zijn club is ja. Ik vind het alleen jammer, dat hij zijn werk bij ADO niet afmaakt en voor een verrotte club als Vitesse zou kiezen.

Maar met ADO kan bijna niet beter op het moment en bij die verotte club ligt op dit moment meer mogelijkheden hoewel ik het met je eens ben of daar toekomst inzit.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Van anti voetbal ja.

Parbleu? Jose speelt bijna altijd vingerlikkend aanvallend spektakelvoetbal, alleen tegen Barcelona met 10 tegen 12 is dat vrijwel onmogelijk. Het zij Hem vergeven.

En seniele Jopie zal kan en mag hij nooit zn veters van strikken natuurlijk niet kwa persoonlijkheid en op voetbal gebied.

Persoonlijk misschien, maar ik vind Jose 10x groter dan Jopie.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Parbleu? Jose speelt bijna altijd vingerlikkend aanvallend spektakelvoetbal

(quote)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Tel de aanvallers die Hij elke week weer opstelt, daar krijgt een paard de hik van.

Barcelona was een jammerlijke uitzondering.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Waarom vergeef je hem een laffe instelling in de belangrijkste wedstrijden(losersmentaliteit)? Dan kan je het Bertje ook moeilijk kwalijk nemen op een WK, want daar zijn ook alle wedstrijden belangrijk. Meten met 2 maten noem ik het

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik neem Bertje de 7 verdedigers tegen Spanje ook minder kwalijk dan de 7 tegen San Marino.

En als je met angst en beven een loting met Denemarken, Japan en Kameroen tegemoet ziet en de terugtickets bij wijze van spreken al aan het boeken bent, ben je geen knip voor de neus waard.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

Tel de aanvallers die Hij elke week weer opstelt, daar krijgt een paard de hik van.

Ja klopt, kan je ook zeggen over bertje en maffe marco .

En seniele jopie stelt alleen maar aanvallers op zelfs de keeper.

Het is meer hoe hij ze laat spelen en bij porto chelsea en inter was het alles biehalve aanvallend, is toch niet zo moeilijk om toe te geven is gewoon een feit.

Bij Real doet hij het wel jammerlijk genoeg niet toen thuis tegen Barca wat ergens logisch was na die 5-0 aan de andere kant zag je dat hij daar toch meer kans mee had in de uitwedstrijd.

Met die 5-0 was Barca namelijk wel erg extreem in vorm en de special one deed het gewoon in zn broek. ( en ook nog is tegenover de hele wereld. )

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Bij Nederland was alsnog het vertrouwen in de beker, dus tsjah. Het is maar wat je angst en beven noemt.

Juist iemand die na afloop als een calimero gaat lopen wijzen naar anderen vind ik de grootste lafaard. Dat dit gedrag wordt goedgekeurd door jou otherfool Dit rijmt allemaal gewoon niet meer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Niet normaal? Waar baseer je dat nu dan weer in hemelsnaam op? Je mag Koeman dan geen goede trainer vinden maar noem maar eens een succesvollere Nederlandse trainer.

Vierde met Vitesse

Drie jaar trainer bij Ajax. (JC schaal, 2 x kampioen, Beker en Kwartfinale CL)

Benfica (Portugese Supercup, CL kwartfinale schakelde Manchester, Porte en Liverpool uit)

PSV: 1 jaar trainer (Kampioen en CL kwartfinale schakelde Arsenal uit)

Valencia (slecht gepresteerd maar wel Spaanse beker gewonnen)

AZ (JC schaal maar verder matig)

Die man is 3x Nederlands Kampioen als trainer, heeft met 3 verschillende clubs de kwartfinale van de CL gehaald waaronder met twee Nederlandse. Dat zijn enorm grote prestaties.

Nee als je simpelweg kijkt naar datgene kijkt waar het om gaat: Prijzen en resultaten. Dan is het helemaal niet gek dat ze hem vragen. Sterker nog, het is eerder gek als ze hem niet vragen

Prachtig...als je alleen statistieken gebruikt. Moet ik je nou echt het hele verhaal vertellen?

Vitesse: Was nog zo slecht niet, zijn transfer naar Ajax was ook niet zo heel raar.

Ajax: 3,5 jaar Koeman en dan 2 titels, 1 kwartfinale CL en 1 beker is erg netjes, maar mag het met een ploeg waar oa Zlatan, Sneijder, vd Vaart, Maxwell, Trabelsi, Chivu, Litmanen en Pienaar inzaten? Dat Ajax was toen zelfs 1 van de talentvolste ploegen van Europa. Ik ben ook niet eens ontevreden over zijn werk bij Ajax, maar wel om het spel. Ajax ging ieder jaar slechter spelen. Nieuwe aankopen van Koeman (oa Sonck, Soetaers, Manucharyan, Mitea enzovoorts) bleken bijna allemaal matig tot slecht.

Benfica: Knap, kwartfinale CL maar dat verbloemde niet dat ze nationaal gewoon zwak hebben gepresteerd.

PSV: Deze is helemaal mooi. De erfenis van Hiddink was geweldig. 1e half jaar presteerde PSV zeer goed met Koeman. Na de winter werd een voorsprong van ik meen 12 punten verspeeld tot uiteindelijk een zeer gelukkige titel op 1 goal verschil. Koemans PSV stortte na de winter compleet in elkaar. Het was dat Ajax en AZ op de slotdag hebben gefaald, anders was dit gewoon bagger genoemd. Ook waren nieuwe aankopen matig.

De kwartfinale CL was wel goed, dat moet ik toegeven. Maar net als bij Benfica verbloemde het wel veel.

Valencia: De vlag ging bij zijn vertrek nog net niet uit, zo erg waren de mensen Koeman daar beu. Wat werden ze? 8ste ofzo? Het sloeg helemaal nergens op. Daar doet de Spaanse beker niks vanaf.

AZ: Ook bij AZ kon hij niks managen. AZ werd een aangeslagen prooi, terwijl het zo goed werd achtergelaten als kampioen van Nederland. Ik meen dat alleen de Zeeuw vertrok uit die kampioensploeg. Waardeloos.

Cijfermatig deed Koeman het in die jaren wel aardig ja, maar laten we wel eens verder kijken...

Als de Boer dit seizoen de titel niet had gepakt dan was ik nog enorm tevreden over hem geweest. Bij Koeman is het andersom. Bijna elke club was ontevreden over hem, ondanks dat hij prijzen won. Koeman is een ideale korte termijn trainer, maar ik ga liever voor de lange termijn.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Bij Nederland was alsnog het vertrouwen in de beker, dus tsjah. Het is maar wat je angst en beven noemt.

Juist iemand die na afloop als een calimero gaat lopen wijzen naar anderen vind ik de grootste lafaard. Dat dit gedrag wordt goedgekeurd door jou otherfool Dit rijmt allemaal gewoon niet meer.

Ga je het nou nog steeds proberen?

Laat die vent lekker joh. The Pathetic One heeft zich dit seizoen onsterfelijk belachelijk gemaakt.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Ja klopt, kan je ook zeggen over bertje

Als iedereen fit is 1 keeper, 7 verdedigend ingestelde spelers, 1 buitenspeler en 2 aanvallende middenvelders, 0 spitsen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De kwartfinale CL was wel goed, dat moet ik toegeven. Maar net als bij Benfica verbloemde het wel veel.

Wat? De kampioensschaal?

Vooralsnog een prima coach. Het gaat immers om de resultaten.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ajax: 3,5 jaar Koeman en dan 2 titels, 1 kwartfinale CL en 1 beker is erg netjes, maar mag het met een ploeg waar oa Zlatan, Sneijder, vd Vaart, Maxwell, Trabelsi, Chivu, Litmanen en Pienaar inzaten? Dat Ajax was toen zelfs 1 van de talentvolste ploegen van Europa. I.

Dat mag zeker.

Snap alleen niet wat het verschil is met een Rijkaard die met o.a. Eto'o, Xavi, Iniesta, Ronaldinho en Deco tweede werd. Mag het?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Als iedereen fit is 1 keeper, 7 verdedigend ingestelde spelers, 1 buitenspeler en 2 aanvallende middenvelders, 0 spitsen.

Van Persie is een prima spits. Schiet de ene bal na de andere in de touwen, bij Arsenal. Bij Oranje ook wel, overigens, maar het laatste jaar niet zoveel.

En anders is hij alsnog een aanvallende middenvelder.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

En anders is hij alsnog een aanvallende middenvelder.

Daar reken ik hem ook onder.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wat? De kampioensschaal?

Gast, lees gewoon mijn tekst eens. Beetje vermoeiend om nu weer zo'n domme opmerking te maken.

kos schreef:

(quote)

Dat mag zeker.

Snap alleen niet wat het verschil is met een Rijkaard die met o.a. Eto'o, Xavi, Iniesta, Ronaldinho en Deco tweede werd. Mag het?

Verschil was dat Barcelona voordat Rijkaard begon al jaren niks meer voorstelde en dat er gebouwd moest worden. Het was knap hoe ze in de jaren erna een sterke club als Real Madrid zo weg konden drukken in de competitie. Wat ik al zei, Guardiola had het bij overname redelijk makkelijk. Rijkaard niet.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Daar reken ik hem ook onder.

Als Kuijt geen buitenspeler is, dan is hij ook een aanvallende middenvelder.

En Sneijder of Vaart zijn natuurlijk ook aanvallend ingesteld, dus aanvallende middenvelders.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gast, lees gewoon mijn tekst eens. Beetje vermoeiend om nu weer zo'n domme opmerking te maken.

Tekst gelezen. Was inderdaad vermoeiend.

Conclusie: vooralsnog een prima coach. Het gaat immers om de resultaten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Tekst gelezen. Was inderdaad vermoeiend.

Conclusie: vooralsnog een prima coach. Het gaat immers om de resultaten.

Reageer dan niet....

Ik keek in mijn post juist wat verder. Maar goed, als het te moeilijk voor je is, laat maar. Ik hoop dat timbo er vandaag nog op wil reageren. Op hem was de post ook gericht.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar goed, als het te moeilijk voor je is, laat maar.

Nee hoor, ging prima. Ik gaf er zelfs een conclusie bij, namelijk:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Koeman is een ideale korte termijn trainer, maar ik ga liever voor de lange termijn.

Vandaar dat je zo'n fan van Martin 'de Kroket' Jol bent natuurlijk...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Vandaar dat je zo'n fan van Martin 'de Kroket' Jol bent natuurlijk...

Jol had bij Ajax de boel op de rails gekregen en als hij dit seizoen geen gekke dingen was gaan doen was hij nu waarschijnlijk nog de coach geweest. Prima coach, heeft ook bij de Spurs en RKC laten zien dat hij voor de lange termijn juist een goede kan zijn. Als ze hem de kans geven, dan zal hij bij Fulham ook wat moois bouwen.

Helemaal otherfooltje, je poging is weer mislukt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nee hoor, ging prima. Ik gaf er zelfs een conclusie bij, namelijk:

Oke dan, het gaat om de resultaten.

Gelukkig doen zaken als aankoopbeleid, wisselbeleid, communicatie met spelers, club en supporters en iets wel of niet kunnen managen er niet toe.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jol had bij Ajax de boel op de rails gekregen en als hij dit seizoen geen gekke dingen was gaan doen was hij nu waarschijnlijk nog de coach geweest.

Jij stond anders te juichen als een klein kind in de snoepwinkel bij de contractering van Mido.

Omdat je zo van de lange termijn houdt natuurlijk...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Jij stond anders te juichen als een klein kind in de snoepwinkel bij de contractering van Mido.

Omdat je zo van de lange termijn houdt natuurlijk...

Want alles moet gericht zijn op de lange termijn? Jouw woorden, niet de mijne.

Mido was te dik, maar men ging er ook vanuit dat ze hem na de winter volledig konden gebruiken. Maar toen vertrok hij weer...ik had gehoopt dat hij langer zou blijven.

Ajax zocht een pinchhitter en in Mido hadden ze een goedkoop alternatief, aangezien er geen cent was om uit te geven.

Je hebt wel een kansloze manier van posten hier zeg. Beetje mensen steeds bestoken met onelinertjes, maar wanneer durf je nou eens op normale toon over voetbal te praten? Die trollerige manier is best wel jammer.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Trek het je niet aan, ik vind jou gewoon grappig. Een soort wandelende contradictie.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Als iedereen fit is, 11 verdedigende spelers waar heb je het over, bij Real voor het eerst aanvallend voetbal maar alleen omdat dat ook een eis is.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Trek het je niet aan, ik vind jou gewoon grappig. Een soort wandelende contradictie.

Weer een oneliner.

Wanneer ga je eens proberen wat voetbalinhoudelijks te plaatsen?

Je bent net Aad de Mos. Denken dat je veel kan en ook denken dat mensen er na lange tijd nog steeds intrappen. Maar iedereen kotste de Mos uit....en kreeg medelijden met iemand die zo dom lult.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Aad de Mos bestaat niet.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

Aad de Mos bestaat niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.